جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی 10 آنتی ویروس برتر ویندوز 10

author منتشر کننده
بدون نظر 5 0
معرفی 10 آنتی ویروس برتر ویندوز 10

اگر با ویروس ها دست و پنجه نرم می‌کنید و آنطور که باید نمی‌توانید از سیستم خود در مقابل ویروس ها و هکر ها محافظت کنید، بهتر است هر چه زودتر به دنبال انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای اینکار باشید. به قول معروف "پیشگیری بهتر از درمان است". بنابراین سپر دفاعی خود را محکم تر کنید تا بتوانید از سیستم و اطلاعات حساس خود به خوبی مراقبت کنید. در ایران روی اکثر کامپیوتر ها و لپ تاپ ها سیستم عامل شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز نصب شده است.

ویندوز به خودی خود سرشار از باگ های مختلف است و همینطور ویروس ها نیز اکثرا این سیستم عامل را هدف قرار می‌دهند. بنابراین من نیز در این مقاله بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز 10 را معرفی می‌کنم، برای جلوگیری از تهدیدات همیشگی مانند ویروس ها، تبلیغات های مزاحم، باج افزار ها و هکرها و ...  باید از آنتی ویروسی مطمئن استفاده کنید. آنتی ویروس هایی که در ادامه معرفی و بررسی می‌کنیم از دید معتبر ترین سایت های دنیا بهترین ها هستند، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین آنتی ویروس ویندوز 10 در سال 2019

آنتی ویروس Bitdefender

از نظر عملکرد، قابل اعتماد بودن و توانایی، سال‌هاست که همیشه بهترین نتیجه آنتی ویروس Bitdefender است. جای تعجب نیست که همیشه در Av-test (یک سازمان مستقل که نرم افزار های امنیتی پلتفرم های مختلف را بررسی می‌کند) رتبه بالایی را کسب کرده است. در مقایسه با رقیبان اسکن اولیه در این نرم افزار کمی بیشتر زمان می‌برد، همچنین در مقابل حملات تخصصی بهترین نیست، با این حال با در نظر گرفتن تمام امکانات این برنامه، حواشی کمتری را با خود به همراه دارد.

آنتی ویروس Bitdefender

یکی از ویژگی های مورد علاقه من در Bitdefender، رابط کاربری زیبای آن است که اطمینان می‌دهد شما می‌توانید به راحتی تمام قابلیت های نرم افزار را استفاده کنید. به لطف قدرت فوق العاده این نرم افزار، کامپیوتر شما قادر است در مقابل انواع بدافزار ها خود را ایمن نگه دارد. همچنین این نرم افزار خدمات VPN را نیز به شما ارائه می‌کند تا با امنیت کامل در وب گشت و گذار کنید، قابلیت کنترل والدین نیز برای محافظت از فرزندان شما در این برنامه گنجانده شده است. قابلیتی به نام Autopilot نیز در این برنامه وجود دارد که با راهنمایی های هوشمندانه هرگاه نقصی را در سیستم مشاهده کند راه هایی را برای رفع آن نقص امنیتی پیشنهاد می‌دهد.

قیمت: یک ماه آزمایشی رایگان، سالانه 89.99 دلار (برای 10 دستگاه)

آنتی ویروس BullGuard

چیزی که این آنتی ویروس را بسیار چشمگیر تر می‌کند، عملکرد سبک و روان آن است. هنگامی که به این برنامه دسترسی کامل را برای محافظت از سیستم بدهید بسیار روان اجرا می‌شود. پس اگر استفاده های سنگینی از سیستم خود دارید این آنتی ویروس می‌تواند به شما کمک کند. این آنتی ویروس همچنین قدرت عالی را در برابر ویروس ها از خود نشان می‌دهد و با اسکنری پیشرفته تمامی نقاط ضعفی که هکر ها از آن سو استفاده می‌کنند را مسدود می‌کند، همچنین اجازه دانلود و اجرای برنامه های ویروسی را نمی‌دهد.

من شخصا نظم خاصی را در رابط کاربری این برنامه دیدم و بسیار مرتب بود، کمک شایانی در پیدا کردن موارد ضروری مانند گم شدن آپدیت های امنیتی و ویندوز می‌کند. همچنین اسکن دستگاه و مقابله با حملات بدافزار ها در این برنامه زمان زیادی نمی‌برد. این برنامه همچنین امکانات کنترل والدین را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در کل این برنامه قدرت خوبی دارد، سرعت عمل بالایی دارد و برنامه سنگینی نیست، در نتیجه می‌توانید بازی های خود را نیز روانتر اجرا کنید.

قیمت: یک ماه آزمایشی رایگان، 29.95 دلار سالانه

آنتی ویروس F-Secure

هنگامی که صحبت از نابودی ویروس ها و حفظ امنیت کامل سیستم می‌شود، F-Secure رتبه ای جز اول ندارد، دلیل این هم این است که مدت‌هاست جزو بهترین آنتی ویروس ها بوده است. با داشتن بهترین تجهیزات کاملا قادر به مقابله با خرات ناشی از بد افزارها و هکرهاست. با داشتن ویژگی بروزرسانی خودکار تضمین می‌کند که سیستم شما همیشه بروز و امن باشد. می‌توانید کنترل تمام فایل های خود را به F-Secure بدهید و آن ها را با آنتی ویروس در همگام سازی کامل قرار دهید.

آنتی ویروس F-Secure

برنامه های شما کاملا روان اجرا می‌شوند و فایل‌ها از دسترس ویروس ها دور می مانند. علاوه بر این فایل‌های دانلودی شما را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و ویروسی بودن یا نبودن آن‌ها را نیز دائم به شما خبر می‌دهد. به دلیل رابط کاربری تمیز و کاربر پسند، می‌توانید به سرعت متوجه شوید که محافظت لحظه ای فعال است یا نه و تعداد فایل های بررسی شده را نیز مشاهده کنید. این برنامه سنگین نیست و بر خلاف بسیاری از آنتی ویروس ها، فایل های شما را بدون کند کردن سیستم اسکن می‌کند. همچنین پسورد های شما را نیز مدیریت می‌کند تا به شما در محافظت از آن‌ها کمک کند. رابط کاربری خوب، اجرای روان و قدرت فوق العاده در برابر حمله ها از ویژگی های برتر این برنامه هستند.

قیمت: یک ماه آزمایشی رایگان، 68.23 دلار سالانه (برای سه دستگاه)

بیشتر بخوانید: سیستم عامل اوبونتو

آنتی ویروس McAfee

اگر بخواهم یک آنتی ویروس همه کاره را برای ویندوز 10 معرفی کنم، آن چیزی جز McAfee نیست. از دور نگه داشتن برنامه های مزاحم بگیر تا محافظت کامل در برابر بدافزار ها، شما را کاملا پوشش می‌دهد. با مدیریت رمز های عبور همچنین رمز های قوی برای حساب های شما ایجاد می‌کند و همه آن‌ها را به شما یادآوری می‌کند تا فراموش نکنید. همچنین ویژگی دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا تحت وب بتوانید تمامی دستگاه های خود را یکجا مدیریت و محافظت کنید. علاوه بر این می‌تواند از شبکه خانگی Wi-Fi شما نیز محافظت کند تا با خیال راحت در اینترنت گشت و گذار کنید و هویت شما و هرکسی که از آن شبکه استفاده می‌کند را نیز پنهان می‌کند.

آنتی ویروس McAfee

اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتری هستید این آنتی ویروس می‌تواند بسیار مفید باشد، با ترکیبی قوی از محافظت رمزهای عبور و رمزگذاری، تمامی فایل های شما را ایمن نگه می‌دارد. McAfee یک بسته امنیتی کامل است، آنچه که در این برنامه مورد توجه من بود، بیشتر مدیریت رمز های عبور و ویژگی کنترل مبتنی بر وب است که مدیریت چندین دستگاه را بدون دردسر در یک مکان ممکن میکند. خب اگر یک آنتی ویروس همه کاره می‌خواهید، McAfee پیشنهاد خوبی است.

قیمت: یک ماه آزمایشی رایگان، 44.99 دلار سالانه

آنتی ویروس Trend Micro

اگر سیستم شما دائم کند است، معمولا هنگ می‌کند و توانایی پاسخگویی به نیاز های شما را ندارد، این آنتی ویروس می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. آنچه که Trend Micro انجام می‌دهد این است که به شما امکان میدهد سیستم خود را بهینه کنید تا بتوانید لگ و هنگ کمتری را هنگام کار کردن با کامپیوترتان مشاهده کنید، بنابر این برنامه های شما بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهند. بخش دیگری که این آنتی ویروس در آن عالی عمل می‌کند این است که از معاملات آنلاین شما به خوبی محافظت می‌کند و با توانایی های خود به شما اطمینان می‌دهد که معامله و خرید شما به دور از چشمان هکران انجام می‌شود.

آنتی ویروس Trend Micro

اما این تمام ماجرا نیست، یک محافظت قوی را از اطلاعات شما ارائه می‌دهد که نه تنها در کامپیوتر شما بلکه در سرویس های ابری مانند دراپ باکس، وان درایو و گوگل درایو از اطلاعات شما در برابر باج افزار ها محافظت می‌کند. برای حفاظت بیشتر از حریم خصوصی شما در محیط های آنلاین، سایت های مشکوکی را که اطلاعات کاربران را سرقت می‌کنند مسدود می‌کند. همچنین امکانات کنترل والدین در Trend Micro بسیار هوشمند است، نه تنها می‌تواند زمان استفاده از سیستم را محدود کند بلکه می‌تواند تایین کند که فرزندانتان از چه محتوایی استفاده کنند و چه محتوایی را مشاهده نکنند.

قیمت: یک ماه آزمایشی رایگان، شروع قیمت از 26.5 دلار

آنتی ویروس ESET

ESET یکی از معتبرترین آنتی ویروس های ویندوز در بازار است که سال‌ها تخصص و تجربه را به دوش می‌کشد. با استفاده از این آنتی ویروس می‌توانید اطمینان حاصل کنید که رایانه شخصی شما برای مقابله با تهدیدات مختلف کاملا آماده باشد. همچنین با دور نگه داشتن فایل‌های ویروسی و خطرناک نقش مهمی را در افزایش سرعت سیستم شما ایفا می‌کند. علاوه بر این تمامی پوشه های شما را رمزنگاری می‌کند تا از دسترس هکرها دور بمانند. از پرداخت های آنلاین شما محافظت می‌کند، با استفاده از یک مرورگر قدرتمند حریم خصوصی شما را در وب تضمین می‌کند و از ردیابی اطلاعات شما توسط اسپم ها جلوگیری می‌کند.

آنتی ویروس ESET

علاوه بر این ها ESET رمزهای عبور شما را در یک مکان امن نگه داری می‌کند. با در نظر گرفتن بیش از 30 سال تخصص این شرکت، بدون شک این آنتی ویروس کاملا برجسته و قدرتمند است.

قیمت: یک ماه آزمایشی رایگان، شروع از 39.99 دلار

آنتی ویروس AVG

اگه بخوام ساده صحبت کنم، AVG گزینه خوبی است. هم از نظر محافظت در برابر تهدیدات و هم از نظر قابلیت های کاربردی آسان، مطابق اهداف خود عمل می‌کند. از وب کم دستگاه شما محافظت می‌کند تا از دسترسی هکر ها به آن جلوگیری کند. با استفاده از سپر دفاعی خود فایل های شما را در مقابل تهدیدات درون سپری قدرتمند محافظت می‌کند. همچنین قادر است bloatware و adware ها را به راحتی نابود می‌کند و در نتیجه سرعت سیستم شما را افزایش می‌دهد. یک VPN ایمن را نیز به شما ارائه می‌دهد تا با امنیت کامل به مرور وب بپردازید. همچنین توانایی محافظت از ایمیل های شما را نیز داراست.

آنتی ویروس AVG

قیمت: رایگان!!، نسخه پریمیوم با پرداخت سالانه 79.99 دلار در دسترس است.

آنتی ویروس Avast

از معدود ترین آنتی ویروس های ویندوز 10 که همواره جزو محبوب ترین ها بوده است می‌توان به Avast اشاره کرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید وب سایت های جعلی را ردیابی و مسدود کنید و با ایمنی کامل وب گردی کنید. اطلاعات شما را رمز نگاری میکند تا هنگام آنلاین بودن هکرها نتوانند به آن دست پیدا کنند. علاوه بر این به سرعت ایمیل های فیشینگ را آشکار میکند و به شما اطمینان می‌دهد از آن‌ها دور باشید. همچنین یک VPN را به شما ارائه می‌دهد تا از هرکجا که هستید با امنیت کامل وب گردی کنید. قابلیت بروزرسانی خودکار نیز باعث می‌شود همواره نرم افزار آپدیت باشد. همچنین دارای فایروال قوی و حالت بازی نیز می‌باشد تا تجربه بهتری را به هدیه دهد. نسخه رایگان این آنتی ویروس نسبت به سایرین قابلیت های بیشتری را به شما می‌دهد.

آنتی ویروس Avast

قیمت: رایگان!!، نسخه پریمیوم با قیمت 39.99 دلار ارائه می‌شود.

آنتی ویروس Malwarebytes

همانطور که از نام آن مشخص است این آنتی ویروس کاملا برای مبارزه با بدافزار ها و ویروس ها طراحی شده است. در تستی که من انجام دادم Malwarebytes خیلی سریع کامپیوتر من رو اسکن کرد و هر وقت تهدیدی رو پیدا میکرد ضمن اطلاع دادن اونا رو نیز حذف میکرد. علاوه بر این یک لایه دفاعی را برای دیگر برنامه ها نیز ارائه می‌دهد تا ضمن فعالیت اونا هم بتونن با بدافزارها مقابله کنند. هنگام وب گردی نیز به سایت های مخرب اجازه ردیابی و دسترسی به اطلاعات شما را نمیدهد. بنابر این اگر آنتی ویروسی می‌خواهید که بهتر از بسیاری از دیگر آنتی ویروس ها از سیستم شما محافظت کند این برنامه گزینه مناسبی است.

قیمت: رایگان!!، نسخه پریمیوم سالانه با قیمت 47.30 دلار در دسترس است.

آنتی ویروس Panda

آخرین موردی که سزوار ذکر شدن در این مقاله بود آنتی ویروس Panda است. نسبت به قبل این برنامه به طور چشمگیری بهبود یافته است تا یک محافظ تمام عیار برای سیستم شما باشد. امروز این آنتی ویروس موردی خوب برای مقابله با تهدیدات و ویروس هاست. برای آسانتر کردن کار خود پاندا یک اسکن دوره ای را ارائه می‌دهد تا نیازی به استفاده از آن نداشته باشید. به محض اطلاع USB نیز آنرا اسکن می‌کند تا از خطر وجود ویروس در حافظه های خارجی جلوگیری کند. همچنین یک حالت مدیا / بازی نیز در Panda گنجانده شده تا بتوانید بازی ها را بدون ترس از ویروس ها و کند شدن اجرا کنید.

آنتی ویروس Panda

قیمت: یک ماه آزمایشی رایگان، سالانه 30.99 دلار

بررسی آنتی ویروس Microsoft Defemder

به عنوان یه جایزه خواستم کمی در مورد آنتی ویروس پیش فرض ویندوز 10 یعنی Microsoft Defender صحبت کنم. تا چندی پیش کسی از آنتی ویروس مایکروسافت صحبت نمی‌کرد و هیچوقت ازش به عنوان یه برنامه قدرتمند یاد نمیشد، ولی امروزه ورق برگشته و این آنتی ویروس کمی بهبود پیدا کرده. برای خنثی کردن بدافزار ها این آنتی ویروس به کمک شما میاد، که به صورت پیش فرض و رایگان در ویندوز 10 فعال است که البته باید اجازه بدید به کارش ادامه بده.

آنتی ویروس Microsoft Defemder

هرچند این آنتی ویروس کارآمد است اما به اندازه آنتی ویروس های مطرح شده قدرتمند و همه کاره نیست. اگر ابزاری نسبتا مناسب و رایگان برای ویندوز خود میخواهید این گزینه مناسب است. ولی اگه به دنبال قدرتمند بودن آنتی ویروس و همه کاره بودنش هستید بهتره دور این یه آنتی ویروس رو خط بکشید و سراغ گزینه هایی مانند Bitdefender برید.

کدام آنتی ویروس مناسب شماست؟

امیدوارم با ارائه این لیست تونسته باشم تو انتخاب آنتی ویروسی ایده آل به شما کمک کنم تا بتونید از اطلاعاتتون محافظت کنید. همونطور که گفتم Microsoft Defender گزینه بدی برای محافظت از ویندوز شما نیست اما به اندازه کافی قدرتمند نیست. حتی اگه دنبال آنتی ویروسی رایگان هستید پیشنهاد می‌کنم از AVG و Avast استفاده کنید. اگه هم می‌خواهید خرج کنید و آنتی ویروسی قدرتمند داشته باشید بهتره سراغ گزینه هایی مثل Bitdefender ،BullGuard و Kaspersky برید. اگه شما پیشنهاد دیگه ای دارید که جاش توی این لیست خالیه توی نظرات به ما اطلاع بدید. موفق باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید