جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مک بوک ایر 15 اینچی اپل احتمالاً در WWDC 2023 معرفی خواهد شد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
مک بوک ایر 15 اینچی اپل احتمالاً در WWDC 2023 معرفی خواهد شد

یکی از تحلیلگران مطرح بازار مدعی شده است که تولید پنل مک بوک ایر 15 اینچی در ماه فوریه شروع شده، در ماه مارس افزایش یافته و دوباره در ماه جاری میلادی بیشتر هم می‌شود. به گفته این منبع، این محصول احتمالاً اواخر آوریل/اوایل مه معرفی خواهد شد.

«راس یانگ»، تحلیلگر مطرح دنیای نمایشگرها در توییتی این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است. یانگ در گذشته گفته بود که مک بوک ایر 15 اینچی در ماه آوریل معرفی می‌شود، اما ظاهراً چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. با توجه به اینکه اپل در ماه آوریل مراسمی برگزار نخواهد کرد، معرفی چنین محصولی با انتشار یک بیانیه کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد.

احتمال معرفی مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC

با توجه به اینکه WWDC 2023 در کمتر از دو ماه دیگر (15 خردادماه) برگزار می‌شود، معرفی بزرگ‌ترین مک‌بوک ایر تاریخ در این رویداد منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد. بنابراین احتمالاً نه در ماه آوریل و مه، بلکه در ماه ژوئن (خردادماه) با این محصول روبه‌رو خواهیم شد.

انتظار می‌رود مک‌بوک ایر جدید به نمایشگر 15.5 اینچی مجهز شود و همراه با مک‌بوک ایر 13.6 اینچی جدید از راه برسد. درحقیقت این محصول بین مک‌بوک ایر 13.6 اینچی و مک‌بوک پرو 16 اینچی قرار می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند به یک مک‌بوک سبک‌تر، باریک‌تر و البته ارزان‌تر از مک‌بوک پرو 16 اینچی دسترسی پیدا کنند.

از نظر طراحی انتظار داریم مک‌بوک ایر 15 اینچی تفاوتی با مک‌بوک ایر M2 نداشته باشد.

درحال‌حاضر به‌طور دقیق نمی‌دانیم اپل برای بزرگ‌ترین مک‌بوک ایر از چه تراشه‌ای استفاده می‌کند. کوپرتینویی‌ها می‌توانند به سراغ یکی از چیپ‌های خانواده M2 بروند یا اینکه از M3 استفاده کنند؛ تراشه‌ای که انتظار داریم در WWDC 2023 معرفی شود.

تراشه M3 که گفته می‌شود مبتنی بر لیتوگرافی 3 نانومتری TSMC خواهد بود، در مک‌بوک ایر 13.6 اینچی جدید استفاده خواهد شد. اگر اپل بخواهد مک بوک ایر 15 اینچی را به M2 پرو یا مکس مجهز کند، کاربران احتمالاً با قیمت بالاتری در مقایسه با استفاده از M3 روبه‌رو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید