جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

از بی ام و X7 رونمایی شد

author منتشر کننده
نظرات (7) 33 0
از بی ام و X7  رونمایی شد

بزرگ و جادار، با بدنه ای قوی و مستحکم و برخوردار از برترین تکنولوژی های روز دنیا، شما را به یاد کدامین خودرو خواهد انداخت؟ بی ام وX7  بلند قامت، پر تکنیک و پر آوازه آلمانی.

رونمایی از بی ام و X7

سرانجام برند معروف و مشهور بی ام و از جدیدترین شاسی بلند، بی ام وX7 از مدل 2018 خود رونمایی کرد و به دنبال ششمین نسل از شاسی بلندهای خود، این خودرو جدید را به جهان عرضه نمود.
بی ام و X7  که جادارتر و بزرگتر از سری قبل خود می باشد با ظاهری شکیل و پرتجملتر از گذشته به بازار آمد تا بتواند با استفاده از تکنیک های بسیار بالا و داشتن ظرافت و زیبایی لازم، صاحب نظران زیادی را در بازار خودرو جذب کند. اگر تکنیک های مدرن در این برند نتوانست بقدر کفایت  نظر استفاده کنندگان و حمایت آنها را طلب کند، بی ام وX7  آمد که با سایز و ابعاد بزرگتر سدها را بشکند و در بازارهای دنیا از جمله بازار بزرگ امریکا جای خود را حفظ و ثابت نماید.

بی ام وX7

بی ام و X7 درکابین خود دارای سه ردیف صندلی می باشد. البته خریداران می توانند بنا به تمایل خود سفارش تخت شدن صندلی ها را در ردیف سوم بدهند. درهای عقب این اتومبیل، بزرگ و چراغ های قسمت عقب نسبتاً باریک به نظر می آیند.

کابین بی ام وX7 که از ترکیب سه ماده چرم، چوب و فلز ساخته شده، بسیار لوکس و برای رانندگی بسیار راحت می باشد. راننده ای که از این خودرو در رانندگی بهره می برد، در واقع پشت یک صفحه 12.3 اینچی قرار می گیرد، که به صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی مجهز است و در جانب آن صفحه نمایش دیگری به اندازه مشابه 12.3 قرار دارد که در واقع صفحه نمایشی است که سیستم اطلاعات و سرگرمی های سرنشینان اتومبیل را داراست. در عین حال این اتومبیل دارای سیستم تهویه چهار فصل می باشد.
در تکمیل رونمایی از این اتومبیل می‌توان گفت که خودروی مذکور دارای شارژ بی سیم تلفن همراه بوده و صندلی های آن مجهز به سیستم گرم کن و سرد کن است. تجهیزات این خودرو در مرحله بالایی قرار دارد بطوری که صندلی های قسمت عقب از کلیه امکانات صندلی های جلو برخوردار بوده وحتی تا 144 میلی متر می توان صندلی را به قسمت عقب یا جلوی اتومبیل جابجا نمود.

بیشتر بخوانید: بررسی بنتلی کانتیننتال جی تی Bentley Continental GT: ظریف، راحت، باشکوه و مدرن

مشخصات فنی بی ام و X7

از مشخصات فنی بی ام و X7 اینکه دارای موتوری V شکل به حجم 4.4 لیتر و دارای 8 سیلندر می باشد. قدرت و توان موتور این شاسی بلند غول آسا 460 اسب بخار و دارای گشتاور 650 نیوتن متر می باشد.
دارای جلو پنجره ای به شکل کلیه می باشد که در ساخت آن از کروم استفاده شده تا براق تر جلوه کند.  بزرگ بودن این جلو پنجره باعث زیبایی بیشتر خودرو شده و ابهت خاصی به آن بخشیده است. چراغ های LED که در کنار جلو پنجره بزرگ قرار دارد، ازدو طرف به آن متصل شده اند.

بی ام وX7 دارای گیربکس هشت دنده اتوماتیک بوده و محور محرک چهار چرخه دارد. همچنین این ماشین دارای حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صددر 5.2  ثانیه می باشد.

این خودرو فاصله ای بقدر کافی و نسبتاً زیاد از سطح زمین دارد که این مسئله در مواجه با جاده های خاکی و یا مسیری خارج از جاده مشکلی برای راننده و سرنشینان ایجاد نکند. نکته قابل توجه اینکه سقف این اتومبیل از جنس شیشه می‌باشد.

بی ام وX7

قیمت بی ام وی X7

قیمت ماشین bmw x7 بسته به سفارش انتخابی مشتری از قیمت پایه 72.155 یورو شروع می‌شود. یعنی در واقع به نظر نمی رسد قیمت بی ام و X7  با مبلغی کمتر از صد هزار دلار به فروش برسد. البته این قیمت ها حدودی بوده و طبق پیش بینی اینستاگرام رسمی بی ام و X7 در مارچ 2019 قیمت گذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (7)

  1. اومده جای حضرت لندکروز رو بگیره

  1. ماشینای المانی همیشه حرف واسه گفتن دارن

  1. نسبت به مدل قبلی پیشرفت خوبی داشته و از محبوبترین برندهای حال حاضر دنیاست.مطلب خوب و مفیدی بود.تشکر

  1. ازبابت فنی بسیارعالی هست اما رنج قیمت گذاری بالاست البته ازنظر کیفیت ورضایت عموم همیشه بهترینه

  1. ممنون خیلی مطلب جالبی بود

  1. بهترین برند ماشین از نظر من بی ام و هست، چه از لحاظ فنی و چه طراحی ماشین همیشه بالاترین سطح رضایت عمومی رو کسب میکنه

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید