جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

هواوی بخریم یا نخریم؟

author منتشر کننده
نظرات (9) 37 0
هواوی بخریم یا نخریم؟

هواوی یکی از بزرگترین و فعال­ترین شرکت‌­های چینی در زمینه ارتباطات و ارائه دهنده انواع محصولات الکتریکی در خاورمیانه است. این شرکت ارائه دهنده موبایل نیز هست و معمولا مردم نام این کمپانی را با موبایل‌­هایش می­‌شناسند. برای خریدن هواوی بهتر است به چند گزینه توجه کنیم. در سال‌های گذشته هواوی را بعنوان ارائه دهنده گوشی­‌های ارزان می­‌شناختند اما امروزه این برند گران­ت‌رین گوشی­‌ها را ارائه می‌­دهد اما هنوز هم گوشی‌­های کم هزین‌ه­ای را می‌­توان از شرکت هواوی خرید. کیفیت و مزایای این گوشی­‌ها براساس پولی است که شما پرداخت می‌کنید.

هواوی

هواوی یا سامسونگ؟

براساس قدمت و اعتمادی که مردم به شرکت سامسونگ دارند بین این دو گزینه معمولا به سراغ سامسونگ می‌­روند. سامسونگ جزو شرکت­‌هایی است که در همه‌­ی زمینه­‌ها کیفیت خودش را در سطح بالایی حفظ کرده است. هواوی که چند سالی است در زمینه الکتریک فعالیت می­‌کند توانسته گوشی­‌هایی با کیفیت بسیار بالا و با کیفیت را ارائه دهد اما خریدن یک گوشی ناشناس از هواوی همراه با ریسک پذیری است. اما گوشی‌­های شناخته شده این برند بسیار معتبر و باکیفیت هستند. این برند در زمینه طراحی نیز مثل بسیاری از محصولات چینی دارای ظاهری بسیار زیبا هست.

از هواوی تا شیائومی

شیائومی با حضور قدرتمندش در دنیای الکترونیک بسیار معروف شد. شیائومی نیز یک شرکت چینی مثل هواوی است با تفاوت اینکه شیائومی تمام ضعف­‌هایی که در هواوی بود را پوشش داد و این کمپانی را بسیار ارتقا داد. شیائومی رتبه پنج را در میان گوشی­‌های جهان دارد. معمولا شرکت‌­های چینی همواره در پی تلاش و رسیدن به کمال هستند. ظاهر زیبا، طراحی­‌های ویژه و استثنائی در شرکت هواوی و شیائومی باعث می­‌شود تا این گوشی­‌ها طرفداران زیادی داشته باشد. پس از استقبال خوبی که از این گوشی­‌ها شد این کمپانی کیفیت دوربین و سرعت پردازنده­‌های آن را به مرور بالاتر برد.

بهترین مدل‌های هواوی

در میان تمامی گوشی‌­های هواوی به سختی می­‌توان یک مدل خاص را بعنوان برترین گوشی انتخاب کرد. هواوی پی20 یکی از گوشی‌­های مهم و باکیفیت هواوی محسوب می­‌شود که با دوربین با کیفیت 24 و 12 مگاپیکسلی و صفحه نمایشگر بزرگ 5.8 اینچی و با رزولوشن 1080 در 2244 پیکسل با پردازنده‌­ی هشت هسته‌­ای دارای ویژگی­‌هایی مثل برچسب­‌گذاری جغرافیایی، تشخیص چهره، حسگر و سنسور اثر انگشت است. این گوشی طراحی زیبایی دارد دارای نویزگیر صدا است و در انتقال صدای بدون خش بسیار خوب عمل می‌­کند.

هواوی آخرین مدل

در هواوی آخرین مدل از میت 30 رونمایی می‌­شود. این گوشی با سرعت پردازنده بسیار بالا، کیفیت دوربین فوق­‌العاده و رزولوشن بسیار بالا با گوشی‌­هایی مثل جدیدترین‌­های سری اس سامسونگ قابل مقایسه است. گوشی تمام صفحه میت 30 با نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی اش قابلیت بالایی برای ثبت و نمایش تصاویر دارد. با قدرت بالای عکاسی در آن می‌­توانیم از عکس­‌هایمان لذت ببریم و با بلندگوهای باکیفیت‌ش صدای بسیار رسانایی را دریافت می­‌کنیم. این گوشی تاشو جدیدترین و زیباترین طرح را برای ارائه به کل جهان در دست دارد.      

گران‌ترین گوشی‌های هواوی

تا قبل از رونمایی از گوشی جدید تاشو هواوی پی 30 ارائه شده توسط کمپانی هواوی یک گوشی قوی و زیبا است که مورد نظر بسیاری از مردم قرار گرفت. این گوشی سه دوربینه دارای کیفیت 40/16/8 مگاپیکسل است. صفحه نمایشگر 6.1 اینچی­‌اش جذاب و بزرگ می­‌نماید. سرعت بسیار بالایی برای پردازش برنامه‌­ها دارد بسیار پرقدرت عمل می­‌کند و طراحی زیبایش موردپسند طیف گسترده­ای از مردم قرار می­‌گیرد. امکانات جانبی فراوانی که این گوشی دارد آن را در مقابل گوشی­‌هایی مثل آیفون ایکس قرار می‌­دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (9)

  1. البته برند هواوی هم در طی چند سال گذشته تونسته خودش رو ثابت کنه و کلی طرفدار جذب کنه.

  1. تو هر قیمتی که بخواید یک گوشی از این برند بخرید، بهترشو می‌تونید از برند شیائومی بخرید بنظرم

  1. برای خرید گوشی از برند هواوی باید پیش زمینه سابق این گوشی رو کنار گذاشت و رفت جلو

  1. نخریم آقا حداقل میخریم هم میان رده هاش رو نخریم من که خریدم اصلا راضی نیستم ولی چون بودجه م کم بود مجبور شدم بخرم الانم باید باهاش بسازم

  1. مطلب مفید و قابل توجهی بود.ممنون بابت زحمتتون

  1. خیلی از مواقع افراد بر اساس ویژگی ها و قابلیت های برند های جدید خرید نمی کنند به سبب تجربیات خوشایند قبلی جذب برند های قدیمی تر می شوند.

  1. بالخره هر برندی ویژگی های خاص خودشو داره هوآوی هم از این قاعده پستثنی نیست

  1. بنده از این برند، مدل پی8 اصلیش رو خریدم و بی نظیرن. فوق العاده ست این گوشی. پیشنهاد من پی30 برای تمام کاربرانه :/

    1. بله حق با شماست بعضی از مدل های هواوی واقعا خاص و زیبا هستند . علاوه بر زیبایی کیفیت بسیار بالایی هم دارند

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید