جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال BingX برای کاربران تازه‌کار

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آشنایی با صرافی ارز دیجیتال BingX برای کاربران تازه‌کار

Bingbon نام یک پلتفرم تجاری است که در سال ۲۰۱۸ در سنگاپور به ثبت رسیده و بعده‌ها در سال ۲۰۲۱ نام خود را به Bing X تغییر داد. این پلتفرم به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال عمل کرده و یکی از مشهورترین صرافی‌های خارجی در زمینه‌ی سوشیال تریدینگ است.

بینگ ایکس در حال حاضر با ارائه خدمات مختلف معاملاتی به بیش از ۱۰۰ کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بیشترین کاربران این صرافی را از کشور‌های روسیه و اوکراین تشکیل داده و با توجه به‌ عدم وجود احراز هویت اجباری بسیاری از ایرانیان نیز در این صرافی در حال انجام معامله هستند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری درباره این صرافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال BingX برای کاربران تازه‌کار

معرفی و بررسی صرافی BingX (بینگ ایکس)

بینگ ایکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی است که به دلیل ‌عدم نیاز به احراز هویت نظر ایرانیان زیادی را به خود جلب کرده است. وجود بیش از ۳۸۰ رمز ارز قابل معامله و حجم معاملات بیش از ۲۸ میلیون دلار در روز اعتبار مناسبی را برای این پلتفرم فراهم کرده و از طرف دیگر میزان کارمزد معاملاتی بسیار پایین آن بسیاری از معامله گران را ترغیب به ثبت نام در این صرافی کرده است.

بینگ ایکس به لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار داشته و کاربران خود را به صورت ۲۴ساعته پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از زبان فارسی و داشتن کیف پول و توکن اختصاصی از دیگر ویژگی‌های این صرافی به شمار می‌آیند. در گذشته ایرانیان نیازی به تغییر IP ایران برای ورود به سایت BingX نداشتند اما اخیرا به دلیل فیلترینگ استفاده از فیلترشکن الزامی است.

اعتبار صرافی بینگ ایکس

یکی از مهمترین فاکتور‌های سنجش اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال حضور آن در لیست سایت کوین مارکت کپ است. بر همین اساس بینگ ایکس در رتبه‌ی چهل و یکم این لیست قرار داشته و همچنین در بخش مشتقات با حجم معاملات روزانه‌ی حدود ۵ تریلیون دلار جایگاه دهم این لیست را در اختیار خود دارد.

علاوه بر این تعداد بازدید بالای این صرافی در سایت similarweb در مدت یک ماه بر اعتبار این صرافی افزوده و تا به حال گزارشی مبنی بر هک، پولشویی یا کلاهبرداری از این صرافی در دسترس قرار نگرفته است.

کارمزد صرافی

صرافی بینگ ایکس در بخش دریافت کارمزد معاملاتی بسیار عالی عمل کرده و تحت شرایط ویژه‌ای کاربران را از تخفیفاتی بهره‌مند می‌سازد. اخیرا این صرافی در بخش اسپات از کاربرانی که با کد معرف ثبت نام کرده‌اند، هیچگونه کارمزد معاملاتی دریافت نکرده و در قسمت فیوچرز و بخش سفارشات میکر ۰.۰۲ درصد و در بخش سفارشات تیکر تنها ۰.۰۵ درصد کارمزد دریافت می‌کند. این مقادیر به صورت پلکانی و با افزایش حجم معاملات کاهش پیدا می‌کنند.

پشتیبانی صرافی BingX

یکی از بخش‌های بسیار مهم هر صرافی ارز دیجیتال بخش پشتیبانی از کاربران آن است. علی الخصوص در مواقع ضروری و بحرانی که کاربران نیاز مبرم به دریافت پاسخ دارند پشتیبانی سریع و قوی می‌تواند از ضرر‌های احتمالی به شدت جلوگیری کند.

صرافی بینگ ایکس در بخش پشتیبانی از کاربران بسیار خوب عمل کرده و این کار را از طریق ثبت تیکت، چت آنلاین و همچنین تلگرام به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌دهد. یکی دیگر از ویزگی‌های تیم پشتیبانی این صرافی اضافه کردن زبان فارسی به تیم خود بوده و فارسی زبانان می‌توانند به راحتی و با زبان فارسی با آن‌ها ارتباط برقرار سازند.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

امکانات و خدمات معاملاتی صرافی BingX بسیار گسترده بوده و شامل موارد زیر می‌شود.

معاملات اسپات (Spot): تعداد رمز ارز‌های قابل مبادله در بخش اسپات صرافی ینگ ایکس به بیش از ۳۰۰ عدد رسیده و کاربران می‌توانند بسیاری از توکن‌ها را به صورت تک یا جفت ارز معامله کنند. کاربران می‌توانند برای نگهداری رمز ارز‌های خریداری شده از کیف پول اختصاصی این صرافی استفاده کنند.

معاملات فیوچرز (Perpetual Futures): یکی از قابلیت‌های صرافی بینگ ایکس مانند بسیاری از صرافی‌های دیگر، امکان خرید و فروش در سمت بازار با استفاده از اهرم است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو جهت بازار و به صورت چند برابری کسب سود نمایند. البته در صورت‌ عدم استفاده‌ی صحیح از این قابلیت ضرر‌های احتمالی نیز چند برابر خواهند بود.

ترید در بازار فارکس: بینگ ایکس از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال است که امکان خرید و فروش برخی نماد‌های بازار فارکس را فراهم کرده است. علاقه مندان به بازار فارکس می‌توانند با اتصال اکانت خود به پلتفرم متاتریدر ۵ از معامله برخی از نماد‌های معاملاتی فارکس در این صرافی لذت ببرند.

اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو: کاربران بینگ ایکس می‌توانند از طریق اتصال حساب خود به سایت تریدینگ ویو از قابلیت‌های آن در جهت مدیریت بهتر و آسان‌تر این سایت استفاده کنند.

قابلیت کپی تریدینگ: کپی تردینگ یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس بوده که کاربران می‌توانند از طریق ان سوابق برخی معامله گران برتر را مشاهده کرده و با اجازه دادن به آن‌ها امکان باز شدن معاملات آن‌ها برای خود را نیز فراهم ساخته و به این روش کسب درآمد غیر فعال کنند.

پشتیبانی از واحد ریال: یکی دیگر از امکاناتی که صرافی BingX بر خلاف بسیاری از صرافی‌های خارجی در اختیار کاربران قرار می‌دهد این است که کاربران می‌توانند قیمت رمز ارز‌های گوناگون را در بازار اسپات بر اساس واحد ریال مشاهده کرده و اقدام به معامله‌ی آن‌ها کنند.

اپلیکیشن اختصاصی صرافی بینگ ایکس

صرافی BingX مانند بسیاری از صرافی‌های دیگر برای افزایش سرعت معاملات کاربران و بالا بردن سطح کیفیت معاملات آن‌ها اپلیکیشن اختصاصی خود را طراحی کرده که بر روی سیستم‌های عامل اندروید و IOS قابل اجرا است.

آزمون فیوچرز بینگ ایکس

کاربران صرافی BingX چنانچه تمایل به انجام معاملات فیوچرز را داشته باشند می‌بایست ابتدا در آزمون فیوچرز این صرافی شرکت کرده و در صورت قبول شدن در آن اجازه انجام معاملات فیوچرز را بدست می‌آورند. این کار را بینگ ایکس با هدف آزمودن سطح علمی کاربران طراحی کرده است تا از ضرر‌های احتمالی افراد جلوگیری کرده و همچنین از ورود افراد بی‌دانش به بازار جلوگیری می‌کند.

سخن آخر

در این نوشته یاد گرفتیم که صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس یکی از صرافی‌های مشهور در حوزه‌ی سوشیال تریدینگ بوده و به لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار دارد. این صرافی به دلیل‌ عدم نیاز به احراز هویت اجباری و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی گزینه‌ی مناسبی برای ایرانیان به شمار آمده و جایگزین مناسبی برای صرافی بایننس است.

کاربران با دانش کم و افرادی که وقت کمی برای انجام معامله دارند می‌توانند از قابلیت کپی تریدینگ آن استفاده کرده و درآمد غیر فعالی را تجربه کنند. امیدواریم اطلاعات آورده شده در این نوشته مفید بوده و با استفاده از آن‌ها معاملات شیرینی را تجربه فرمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید