جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آشنایی با کفپوش های پی وی سی، تاتامی و گرانول

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آشنایی با کفپوش های پی وی سی، تاتامی و گرانول

کفپوش تاتامی در سال های اخیر کاربردهای قابل توجهی در خانه های مسکونی، پارک ها و مهدکودک ها داشته است. طراحی و تولید این نوع کفپوش بر اساس استانداردهای جهانی TUV صورت گرفته است. با استفاده از آن می‌توانید سطحی قابل انعطاف و نرم ایجاد نمایید و با نصب آن امکان فعالیت‌های ورزشی یا بازی برای کودکان در مکان های مختلف فراهم می‌گردد.

وجود ویژگی های منحصر به فرد این کفپوش استفاده از آن را برای افراد در سنین مختلف امکان پذیر ساخته است. امکان استفاده از این کفپوش برای معلولان، سالمندان و دیگر افراد همچون کودکان، رزمی کارها و ورزشکاران مبتدی و حرفه ای که احتمال برخوردشان با زمین وجود دارد فراهم شده است. از کاربرد کفپوش تاتامی علاوه بر مهد کودک ها، اتاق و پارک بازی کودکان و فضاهای ورزشی می‌توان به استفاده از آن برای حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه نیز اشاره کرد.

آشنایی با ویژگی های منحصر به فرد کفپوش تاتامی

از مهم‌ترین ویژگی های کفپوش تاتامی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس این کفپوش ها فوق العاده مناسب است و دارای قابلیت ارتجاعی هستند.

در تولید کفپوش تاتامی اغلب از رنگ های شاد و روشن استفاده می‌شود.

در تولید آن ها مسائل بهداشتی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در کفپوش تاتامی سطوح خراشنده وجود ندارد.

جابه جایی و نصب این گونه کفپوش ها فوق العاده آسان است.

کفپوش تاتامی دارای قابلیت شستشو است و رنگ و اندازه آن بر اثر شستشو تغییری نمی‌کند.

این نوع کفپوش در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار موجود می‌باشد و ضخامتی بین 10 تا 40 میلیمتر دارند.

دو روی این کفپوش ها دارای آج است.

قیمت تاتامی در مقایسه با کیفیت آن مناسب می‌باشد.

کفپوش تاتامی

مزایای استفاده از کفپوش تاتامی

در صورتی که قیمت این نوع کفپوش را با دیگر کفپوش های موجود در بازار با در نظر گرفتن هزینه نصب و نگهداری مقایسه کنیم متوجه خواهید شد که خرید آن از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه است.

این نوع کفپوش دارای ظاهر بسیار زیباست و دوام آن نسبت به دیگر کفپوش ها بیشتر می‌باشد. این کفپوش در برابر گرد و غبار، چربی، رطوبت و تغییر ماهیت در مکان های پر تردد مقاومت نسبتا خوبی دارد.

یکی دیگر از مزایای این نوع کفپوش ایمنی و رفاه آن است که در هنگام خرید کفپوش باید در نظر گرفته شود.

کفپوش گرانولی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از کفپوش هایی که از زباله های بازیافت شده لاستیک تولید می‌شوند کفپوش گرانولی می‌باشد. تولید کفپوش گرانولی امروزه به یک صنعت گسترده تبدیل شده است. این کفپوش که دارای کاربردهای مختلف می‌باشد و در اندازه های متفاوت عمدتا 1 متر در 1 متر تولید می‌گردد.

کفپوش گرانولی

کفپوش های گرانولی دارای ضخامتهای گوناگون از 20 میلیمتر تا 40 ملیمتر هستند و عمدتا در فضاهای ورزشی و بازی بیرونی و باشگاه‌های بدنسازی استفاده می‌گردند. علت استفاده آن‌ها در باشگاه‌های بدن سازی به علت مقاومت بیشتر آن‌ها در برابر ضربه در مقایسه با کفپوش‌های تاتامی است.

مقایسه کفپوش گرانولی و تاتامی

از آنجا که این محصولات با استفاده از فرمولاسیون ویژه و به کارگیری دستگاه های پیشرفته تولید شده اند تراکم تولید آن ها بسیار زیاد است. این کفپوش ها دارای استحکام فوق العاده ای هستند از این رو از این نوع کفپوش در مکان های پرتردد و فضاهای عمومی استفاده می‌شود. استفاده از این کفپوش ها در محیط های صنعتی و کارگاه ها نیز رایج است و در مکان هایی که استفاده از تاتامی امکان پذیر نیست و ممکن است کفپوش تاتامی آسیب ببیند و به زودی نابود شود از کفپوش گرانولی که دارای دوام بیشتری است و برای مدت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده می‌شود.

کفپوش گرانولی

کفپوش PVC

کفپوش PVC نوعی از کفپوش ساختمانی است که جنس ان از نوع پی وی سی بوده و معمولا دارای طرحهایی شبیه پارکت هستند. ضخامت آن‌ها معمولا 2 یا 3 میلیمتر می باشند که ضخیم ترها کاربردهای اداری و ورزشی دارند. مدل‌های ضخیم تر دارای لایه محافظتی ضخیم تری نیز هستند که همین امر باعث افزایش مقاومت آن‌ها در برابر سایش می‌شود. نوع تولید آن‌ها نیز متفاوت بوده و در دو مدل تایل و رول تولید می گردند. نوع اجرای آن‌ها نیز با پارکت متفاوت بوده و برخلاف پارکت که تایلها در هم کلیک می‌شوند، کفپوش پی وی سی به زمین چسبانده می‌شود.

مزایای کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی با دوام است. نظافت و نگهداری آن آسان است. این نوع از کفپوش به دلیل جنس آن نسبت به آب و رطوبت مقاوم است.

نصب کفپوش پی وی سی در مقایسه با سایر انواع کفپوش دارای روال ساده ای است. این کفپوش می‌تواند روی بتن، چوب سخت و موزائیک، سرامیک یا موارد مشابه نصب شود. این کفپوشها با چسب مخصوصی به زمین چسبانده می‌شوند و پس از نصب قابلیت جابجایی و استفاده دوباره در محل جدید را ندارند. صاف و یکدست بودن زیرسازی این کفپوش‌ها در کیفیت خروجی و طول عمر این کفپوش‌ها بسیار مهم هستند.

کفپوش پی وی سی یک کفپوش ضد آب است و نسبت به سایر انواع کفپوش مقاوم در برابر آب و رطوبت است. این کفپوش می‌تواند به عنوان کفپوش آشپزخانه قابل شستشو استفاده شود و یک در واقع یک کفپوش ضد آب آشپزخانه است و به همین جهت می تواند جایگزین مناسبی برای پارکت باشد.

کفپوش پی وی سی دارای امکان نظافت ساده بوده و  هرگونه لک و آلودگی با پارچه مرطوب به آسانی رفع می‌شود. کفپوش پی وی سی در شلوغ‌ترین مکان‌ها نیز از ظاهر و مقاومت خوبی برخوردار است اما با این حال به نگهداری خاص خود نیاز دارند.

کفپوش پی وی سی

شرکت فَرتاک در حال حاضر تولید کننده و فروشنده طیف وسیعی از محصولات دکوراسیون داخلی از قبیل انواع اقلام دکوری چوبی اداری و مسکونی، کابینت آشپزخانه، انواع کاغذ دیواری و پوستر، پارکت لمینت، کفپوش پی وی سی، انواع موکت خانگی، اداری و هتلی، چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی، انواع پرده زبرا، کفپوش تاتامی و گرانول، دیوارپوش و قرنیز و ابزارهای پی وی سی و ام دی اف و همچنین کالای خواب در غرب تهران با قابلیت توزیع سرتاسری به تمام نقاط ایران است.

این شرکت همچنین به‌واسطه توان اجرایی و تجارب گوناگون، امکان انجام پروژه های مختلف بازسازی را دارد. جهت ایجاد سهولت در امر خرید محصولات، شرکت فَرتاک امکان فروش اقساطی را در پروسه فروش خود فعال نموده است تا گام بزرگتری در جهت تسهیل امر خرید برای مشتریان برداشته شود.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی واژه های آبی رنگ متن کلیک نمایید یا به آدرس سایت شرکت https://www.fartakdesign.com مراجعه فرمایید.

 

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید