جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آشنایی بیشتر با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آشنایی بیشتر با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

احتمالا برای شما هم شرایطی به وجود آمده که دوست داشتید از سایت‌های خارجی خریدی را انجام دهید یا اینکه به هر نحوی قصد انجام‌ تراکنش ارزی را داشتید، اما با توجه به تحریم‌هایی که بر علیه ما صورت گرفته نتوانستید چنین کاری را انجام دهید. در حال حاضر کسب و کار‌ها و افراد بسیار زیادی هستند که درآمد‌های بین المللی به دست می‌آورند و از این طریق توانستند درآمد بسیار خوبی را برای خود رقم بزنند. اما شاید برایتان سوال باشد که این افراد چگونه می‌توانند درآمد دلاری که به دست می‌آورند را به ریال تبدیل کنند. برای نقد کردن درآمد ارزی راه‌های مختلفی پیش روی این افراد وجود دارد که آن‌ها می‌توانند هر کدام از این راه‌ها را دنبال و به هدف نهایی خود برسند، اما با توجه به اینکه کاربران عادی نمی‌توانند از چنین خدماتی بهره‌مند شوند، نیاز است تا از سایت‌های واسطی برای این کار استفاده کنند تا بتوانند درآمدی که در سایت‌های خارجی به دست می‌آورند را در ایران تحویل بگیرند.

 سایت ارائه دهنده خدمات پرداخت نوین پرداخت یکی از گزینه‌های مناسبی است که بسیاری از فریلنسر‌ها و کسب و کار‌ها برای نقد کردن درآمد ارزی خود از آن استفاده می‌کنند. این وب‌سایت توانسته خدمات خود را در اختیار کاربران بسیار زیادی قرار دهد و در کنار آن داشتن برخی مزایا، باعث شده تا میل کاربران برای استفاده از آن بیشتر شود. به طور مثال در تمامی‌ خدماتی که از این مجموعه دریافت می‌کنید، نرخ کارمزد بسیار کمی‌ از شما دریافت می‌شود که همین موضوع به عنوان یکی از مزیت‌های بزرگ نوین پرداخت شناخته می‌شود.

آشنایی بیشتر با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

خدمات ارزی نوین پرداخت

تا به اینجا توضیح مختصری از اینکه نوین پرداخت می‌تواند چه کمکی به شما کند را ارائه کردیم و در این بخش نوبت به معرفی خدماتی می‌رسد که این مجموعه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای هر کدام از خدمات پرداخت، نقل و انتقال و یا نقد کردن درامد ارزی خود از خدمات این مجموعه بهره ببرید. در ادامه به توضیح هر کدام از خدماتی می‌پردازیم که توسط این مجموعه ارائه می‌شوند.

وب مانی

یکی از خدمات مجموعه نوین پرداخت، افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی است و شما می‌توانید با استفاده از آن خریدهای اینترنتی خود را به سادگی انجام دهید و دیگر نیازی به داشتن حساب بانکی بین المللی و کارت‌های اعتباری بین المللی نداشته باشید. وب‌مانی کاربردهای بسیار زیادی برای شما دارد که می‌توانید برای افتتاح، شارژ و یا نقد کردن آن از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید. تمامی‌ این کارها با کمترین کارمزد ممکن انجام می‌شود که بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از پرکاربردترین سایت‌های پرداخت آنلاین است که بسیاری از کاربران در ایران از آن استفاده می‌کنند. در واقع چون پرفکت مانی دسترسی کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات خود را محدود نکرده، محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی دارد. تمامی‌ خدمات مربوط به پرفکت مانی اعم از، افتتاح حساب، انتقال پول، نقد کردن درآمد ارزی، خرید ووچر پرفکت مانی یا پرداخت هزینه آزمون با استفاده از پرفکت مانی، توسط مجموعه نوین پرداخت ارائه می‌شود و می‌توانید از تمامی‌ این خدمات بهره ببرید.

پرداخت هزینه آزمون

دانشجویان بسیار زیادی وجود دارند که قصد دارند در خارج از کشور به تحصیلات خود ادامه دهند و برای این کار نیاز است ابتدا مراحلی را دنبال کنند که در بسیاری از این مراحل نیاز به پرداخت‌های بین المللی دارند. یکی از مراحلی که این دانشجویان باید طی کنند گذراندن آزمون‌های زبان انگلیسی است که برای ثبت نام در این آزمون‌ها نیاز به پرداخت ارزی دارند. نوین پرداخت بستری را برای این دانشجویان فراهم کرده که آن‌ها بتوانند به راحتی و با کمترین هزینه، امکان ثبت نام در آزمون‌های بین المللی را داشته باشند. این موضوع همیشه به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم برای دانشجویان به حساب می‌آید که نمی‌توانند پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهند و امکان ثبت نام در آزمون و یا دانشگاه مورد نظر را ندارند. در خدماتی که نوین پرداخت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، دانشجویان می‌توانند امکان ثبت نام در آزمون‌های زیر را با استفاده از خدمات پرداخت نوین پرداخت داشته باشند.

- ثبت نام آزمون تافل TOEFL

- ثبت نام آزمون GRE

- ثبت نام آزمون USMLE

- ثبت نام آزمون ارزیابی WES

- ثبت نام آزمون CFA

- پی پال

مطمئنا شما هم نام پی پال را زیاد شنیده اید و می‌دانید که این سرویس محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران در سراسر جهان دارد. پی پال به عنوان یک کیف پول آنلاین و یک واسط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارد و این محبوبیت در بین کاربران ایرانی نیز وجود دارد و آن‌ها تمایل دارند تا از این سرویس برای پرداخت و یا نقل و انتقالات ارزی خود استفاده کنند.

نوین پرداخت خدمات متنوعی را در مورد حساب پی پال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و سعی کرده تا به آن‌ها کمک کند که بتوانند به راحتی امکان افتتاح حساب پی پال وریفای شده را داشته باشند و در کنار آن بتوانند در هر زمانی حساب پی پال خود را شارژ کنند. شما می‌توانید برای افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال، پرداخت آنلاین با پی پال، نقد کردن پی پال، انتقال پول و خرید کالا با پی پال از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید.

آشنایی بیشتر با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

نقد کردن درآمد ارزی

کاربران بسیار زیادی در سایت‌های خارجی مشغول فعالیت هستند و درآمدهای بسیار خوبی را از این طریق به دست می‌آورند، این کاربران برای نقد کردن درآمد خود با چالش‌هایی مواجه بودند که نمی‌توانستند درآمدی که از این سایت‌ها به دست می‌آورند را نقد کنند. اما در حال حاضر و با توجه به شرکت‌های بسیار خوبی که در این زمینه به وجود آمده، این مشکلات برطرف شده و مجموعه‌هایی مانند نوین پرداخت چنین خدماتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و با استفاده از روش‌های مختلفی امکان نقد کردن درآمد ارزی را برای این کاربران فراهم می‌کنند. به طور مثال کاربران می‌توانند با استفاده از پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و… درآمد به دست آمده خود را نقد کنند. کافی است برای این کار از خدمات نوین پرداخت استفاده کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن درآمد به دست آمده در اختیارشان قرار گیرد.

 خرید و فروش ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده‌اند و مطمئنا آینده بسیار خوب و روشنی در پیش خواهند داشت. اگر تمایل به خرید و فروش این‌گونه دارایی‌ها را دارید، می‌توانید با استفاده از خدماتی که بخش صرافی نوین پرداخت در اختیار شما قرار می‌دهد امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را داشته باشید. کافی است تا ثبت نامی‌ را در این سایت انجام دهید و سپس به پنل کاربری خود وارد شوید تا دسترسی کامل به ارزهای مختلف داشته باشید و در صورت تمایل هر کدام از آن‌ها را خریداری کنید.

 جمع بندی

نوین پرداخت می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای تمامی‌ خدمات پرداخت ارزی باشد، چرا که مزایای بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به طور مثال در مجله ارزی نوین پرداخت به صورت کامل در مورد هر کدام از این مباحث صحبت شده و روش‌های مختلف کسب درآمد ارزی در اختیار کاربران قرار گرفته و از طرفی روش‌های مختلفی برای نقد کردن درآمد ارزی نیز به کاربران معرفی شده که آن‌ها می‌توانند با مراجعه به این مجله به تمامی‌ مقالاتی که به صورت تخصصی تهیه شده‌اند، دسترسی داشته باشند.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید