جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آموزش خرید گیفت کارت پلی استیشن در کمترین زمان

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آموزش خرید گیفت کارت پلی استیشن در کمترین زمان

کمپانی سونی پلی‌استیشن با ارائه عناوین جدید و جذاب، گیمرها را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. گزارش شده است فروش دیجیتالی، ۳۲٪ از فروش کل بازی‌های سونی را به خود اختصاص داده است. این معنای هجوم مردم و تمایل بیشتر آن‌ها برای خرید محتوای دیجیتال است. همین موضوع باعث می‌شود گیمرها به خرید گیفت کارت پلی استیشن علاقه بیشتری نشان دهند. امروزه پلی‌استیشن نت ورک (PSN) بیش از ۸۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد. در حقیقت مردم ترجیح می‌دهند بازی‌ها و محتوای خود را به‌راحتی با کمک گیفت کارت پلی استیشن خریداری کنند؛ بدون آنکه مجبور باشند خانه را ترک کنند. اگر هنوز گیفت کارت پلی استیشن خریداری نکرده‌اید، این راهنما برای شماست تا نحوه خرید این آیتم باارزش و چگونگی استفاده از آن را یاد بگیرید. به‌علاوه، از مزیت‌های این گیفت کارت نیز به شما خواهیم گفت.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت‌های پلی استیشن نت ورک (PSN Gift Card) در حقیقت ووچرهای دیجیتالی هستند که می‌توانید آن‌ها را روی پلتفرم‌ پلی‌استیشن استور ردیم یا فعالسازی کنید. با فعالسازی این گیفت کارت‌ها روی اکانت فعال پلی‌استیشن، مبلغ و اعتبار موجود در کارت به والت شما در حساب کاربری پلی‌استیشن انتقال پیدا می‌کند. به عبارت ساده‌تر، با خرید گیفت کارت پلی استیشن، می‌توانید موجودی والت خود را بروزرسانی کنید.

از آنجاییکه گیفت کارت‌های پلی‌استیشن معمولا فاقد تاریخ انقضا هستند، به آیتم‌های محبوبی در میان گیمرها تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید هر زمان که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید. به‌علاوه، این گیفت‌ کارت‌ها هدیه مناسبی برای اعضای خانواده یا دوستان گیمرتان به‌شمار می‌روند. شما می‌توانید در زمان تخفیف از گیفت کارت استفاده کرده و محصول و محتوای دلخواه خود را خریداری کنید، بدون آنکه نگران منقضی شدن کد باشید.

گیفت کارت پلی استیشن چه کاربردی دارد؟

آنچه گیفت کارت پلی‌استیشن را به این محبوبیت رسانده در وهله اول کاربردهای فراوان و کاربری ساده این محصول است. در حقیقت استفاده از گیفت کارت پلی‌استیشن یک روش امن برای پرداخت محسوب می‌شود و نیازی به استفاده از کارت اعتباری نیست. این ویژگی برای کاربران ایرانی یک مزیت بزرگ به‌شمار می‌رود.

گیمرهای پلی‌استیشن از این گیفت‌ کارت‌ها می‌توانند برای خرید محتوای دیجیتال گوناگونی استفاده کنند؛ از بازی‌ گرفته تا باندل، DLC، آیتم‌ها و اکسسور‌های مختلف و همچنین ارز داخل بازی. محصولات زیادی برای کاربران در استور پلی‌استیشن قرار دارد که حتی اگر گیمر هم نباشید می‌توانید محتوای دلخواه خود را در میان آن‌ها انتخاب کنید. فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، موسیقی، اد آن (Add on)، پی‌اس نو (PS Now) و اشتراک پلی‌استیشن پلاس از جمله امکانات پلی‌استیشن استور هستند.

اگر تصمیم دارید از گیفت کارت پلی‌استیشن برای خرید اشتراک پلی‌استیشن پلاس استفاده کنید، می‌توانید مطمئن باشید که این اقدام، یک روش کاملا مقرون به‌صرفه برای ارتقا تجربه گیمینگ است. اشتراک پی‌اس پلاس، سرویسی است که خدمات ویژه‌ای برای اعضای خود در نظر می‌گیرد. البته سرویس پی‌اس نو (PS Now) نیز تجربه مشابهی برای اعضا فراهم می‌کند. بنابراین خرید اشتراک به کمک گیفت کارت پلی‌استیشن در حقیقت یک سرمایه‌گذاری و یک انتخاب کاربردی برای شما محسوب می‌شود.

البته مزیت‌های خرید گیفت کارت پلی استیشن تنها به تهیه اشتراک پی‌اس پلاس و پی‌اس نو نیست. کنسول‌های پلی‌استیشن محتوا و محصولات بی‌شماری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شما می‌توانید از گیفت کارت پلی‌ استیشن برای خرید فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، موسیقی و از همه مهم‌تر بازی و DLC استفاده کنید.

اگر قصد ندارید از گیفت کارت خود برای تهیه اشتراک پی‌اس پلاس و پی‌اس نو استفاده کنید، یا به محتوای غیر از گیمینگ علاقه ندارید، می‌توانید از گیفت کارت برای خرید محتوای گیمینگ استفاده کنید. شما می‌توانید با فعال کردن کد گیفت کارت پلی استیشن، به مجموعه بزرگی از بازی‌ها، باندل‌ها، اسکین، پکیج، نسخه‌های ویژه و البته DLC دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که خرید شما باید در محدوده اعتبار و مبلغ کارت باشد نه بیشتر.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

انواع گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت‌های پلی‌استیشن در که در بازار موجود هستند به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ گیفت کارت پی‌اس استور و گیفت کارت پی‌اس پلاس. گیفت کارت‌های پی‌اس استور را می‌توانید برای خرید محتوای دیجیتال از پلی‌استیشن استور استفاده کنید؛ برای مثال می‌توانید با اعتبار والت خود بازی، DLC، اسکین و غیره خریداری کنید. این گیفت کارت‌ها با ارزش ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلار قابل خریداری هستند.

دسته بعدی گیفت کارت‌های پی‌اس پلاس هستند که می‌توانید از آن‌ها برای خرید اشتراک استفاده کنید. به این ترتیب به عنوان عضو پی‌اس پلاس، به امکانات این سرویس شامل تخفیف‌های پی‌اس استور و بازی‌های آنلاین چندنفره دسترسی خواهید داشت. خرید اشتراک پی‌اس پلاس پریمیوم به شما امکان استریم بازی‌های PS4 و PS5 را می‌دهد. به‌علاوه، به بازی‌های قدیمی کنسول‌های PS1، PS2، PS3 و PSP دسترسی خواهید داشت.

گیفت کارت پلی استیشن

آموزش خرید گیفت کارت پلی استیشن از ونوم استور

خرید گیفت کارت پلی‌ استیشن از طریق فروشگاه‌های آنلاین بزرگی مانند آمازون، بست بای، گیم استاپ و غیره صورت می‌گیرد. البته این روش تنها برای کاربران خارجی استفاده می‌شود. تحریم‌های مالی و عدم دسترسی کاربران ایرانی به درگاه‌های پرداخت بین‌المللی موجب بروز مشکلات زیادی برای گیمرهای ایرانی شده است. بنابراین تنها راه خرید گیفت کارت پلی استیشن برای گیمرهای ایرانی مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد داخلی است.

باید توجه داشته باشید که گیفت کارت خود یا هر نوع محصول مربوط به گیمینگ را تنها از استورهای باسابقه و معتبر خریداری کنید تا گرفتار افراد سودجو یا اسکمرها نشوید. خرید از فروشندگان ناآشنا و غیرقابل اعتماد تنها خطر از دست رفتن پول و به خطر افتادن اطلاعات خصوصی شما را به دنبال خواهد داشت.

فروشگاه ونوم با دارا بودن نماد اعتماد و سابقه فروش محصولات گیمینگ اعم از گیفت کارت، ارز پریمیوم، اشتراک و غیره، امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید مراجعه به وبسایت فروشگاه ونوم و ورود به صفحه خرید گیفت کارت پلی استیشن است. گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت و نهایی کردن سفارش، به‌صورت آنی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.

گیفت کارت پلی استیشن

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

برای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن باید ابتدا آن را ردیم یا فعالسازی کنید. فعالسازی گیفت کارت پلی‌استیشن روند بسیار ساده‌ای دارد. تنها کافی است وارد پلی‌استیشن استور شده و در اکانت خود لاگین کنید. از داخل منو گزینه ردیم (Redeem Codes) را انتخاب کرده و کد گیفت کارت را در کادرهای خالی وارد کنید. پس از کلیک بر روی گزینه ردیم، گیفت کارت فعال شده و اعتبار آن به والت حساب شما انتقال پیدا می‌کند. اکنون می‌توانید به‌راحتی از میان محتوای دیجیتال پی‌اس استور، محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

کلام پایانی

خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌تواند دسترسی شما به مجموعه بزرگ پلی‌استیشن استور فراهم کند. با خرید و فعالسازی گیفت کارت پلی‌استیشن می‌توانید بازی‌ها، DLC، اسکین و باندل و حتی فیلم و موسیقی خریداری کنید. این گیفت کارت‌ها محصولی مناسب و کاربردی برای گیمرها و حتی کاربران غیر گیمر به‌شمار می‌روند. فروشگاه ونوم خرید این محصول را با قیمت مناسب و با امکان تحویل آنی برای کاربرانی ایرانی فراهم کرده است تا در شرایطی ایمن گیفت کارت دلخواه خود را خریداری کرده و والت خود را شارژ کنند.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید