جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آموزش سفارش تولید محتوا به بهترین شکل ممکن

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آموزش سفارش تولید محتوا به بهترین شکل ممکن

یک مقاله آموزشی دیگر از رایا مگ | در دنیایی که بسیاری از کارهای روزمره به صورت اینترنتی انجام می شود، برای به نمایش گذاشتن کسب و کاری که دارید، باید تلاش کنید و خود را به سطح رقبا و حتی بالاتر برسانید. تصور کنید که یک فروشگاه کیف و کفش دارید و در سطح شهر در فعالیت هستید؛ در این زمان مشتریان شما چه کسانی خواهد بود؟ سطح فروش کسب و کار تا چه اندازه وسیع می شود؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که مشترین شما همان افراد حاضر در محدوده مکانی شما هستند و نهایتا به سطح شهر نیز گسترش پیدا کند اما اگر علاوه بر فروش حضوری بتوانید کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهید قطعا با مشتریان بیشتری ارتباط خواهید گرفت و فروش محصولات به سطح شهر، استان و حتی کشور نیز کشیده می شود.

اهمیت سفارش تولید محتوا

همانطور که گفتیم برای گسترش کسب و کار خود باید به سراغ فعالیت در فضای مجازی بروید اما چگونه؟ برای رسیدن به موفقیت در این زمینه باید بتوانید به خوبی تولید محتوا انجام دهید. منظور از تولید محتوا، طراحی یک سایت و به نمایش گذاشتن خدمات ارائه شده در آن است اما این کار چندان ساده هم نخواهد بود.

سخت گیرانه است اگر انتظار داشته باشیم که تمامی افراد صاحبان سایت خود دارای توانایی کافی برای تولید محتوا و همچنین مدیریت سایت باشند، پس باید چکار کرد؟ به منظور بهره مندی از توانایی برخی افراد و یا شرکت ها در زمینه تولید محتوا باید سفارش تولید محتوا سایت انجام دهید و به عبارت دیگر باید کار را به کاردان بسپارید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه سفارش تولید محتوا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

آموزش سفارش تولید محتوا برای سایت

خصوصیات محتواهای تولید شده برای گسترش کسب و کار

در ابتدا باید بدانید که یک محتوای خوب شامل چه ویژگی هایی است و سپس بر اساس این تعریف ها به سراغ سفارش تولید محتوا در یک شرکت معتبر بروید

• محتوای خوب به هیچ وجه شامل کپی برداری از سایت های دیگر نیست.

• مطالبی که در محتوا آورده می شود می توان به یکی از 3 حالت ترجمه، تالیف و نیز ترکیبی از ترجمه و تالیف باشد. در حالت ترجمه از منابع خارجی استفاده می شود اما در حالت تالیفی تمامی متون برگرفته از دانش به دست آمده نویسنده از دیگر سایت های مرتبط است.

• یک سایت ارائه دهنده خدمات باید به صورت کاملا سئو شده فعالیت خود را ادامه دهد. منظور از سئوی سایت رعایت نکات مربوط به استفاده از کلمات کلیدی مناسب، سلیس بودن متن، پراکندگی مناسب کلمات کلیدی و ... است.

• محتواهایی که تولید می شوند باید یک بار به وسیله ویراستار بررسی و نیز ویرایش شوند.

• استفاده از عکس های مرتبط با موضوع محتوا می تواند بر جذابیت و گیرایی موضوع بیفزاید.

• رعایت علائم نگارشی اعم از نقطه، ویرگول، نقطه ویرگول و ... در تولید محتوا ضروری خواهد بود.
مراحل سفارش تولید محتوای متنی

می گیرد استخراج کلمات کلیدی مناسب است. برای بولد شدن در صفحه سرچ گوگل باید از یک سری کلمات کلیدی استفاده شود که تمام نیاز مشتری در جست و جو به وسیله چند کلمه کوتاه در برگرفته شود.

• حال نوبت به خودنمایی مهارت نویسنده می رسد. نویسنده پس از دریاف کلمات کلیدی به سراغ تالیف و یا ترجمه متون می رود تا بتواند در نهایت متنی کاملا روان، بدون غلط املایی و نیز به دور از کپی از سایت های دیگر را به مشتری تحویل دهد.

• سئوکار بار دیگر پس از نویسنده، متن را بررسی کرده و در صورت نیاز ویرایش می کند. تمامی اصول سئو باید به دقت اجرا و پیاده سازی گردد.

• در نهایت نوبت به مدیریت سایت برای فروش بیشتر و کسب درآمد بالاتر می رسد. در این مرحله ویراستار که کار تولید محتوای شما را انجام می دهد به تمامی جزئیات و ریز و درشت فنون موفقیت سایت های اینترنتی آگاه است و در تلاش است که بتواند خدمات مربوطه را در میان رقبا به اوج برساند.

خدمات ارائه شده توسط مشاورین تولید محتوا

همانطور که پیش از این بیان کردیم، انتظار نمی رود که تمامی صاحبان سایت به فوت و فن تولید محتوا و مدیریت سایت تسلط داشته باشند اما کسانی هستند که در این زمینه به صورت حرفه ای در حال فعالیت هستند و می توانند به شما مشاوره دهند. خدماتی که این مشاورین ارائه می دهند عبارتند از:

• گاهی ممکن است دچار سردرگمی شده باشید و ندانید باید در چه گرایشی تولید محتوا نمایید؛ اصلا نگران نباشید چرا که مشاورین توانا در این زمینه می تواند به شما استراتژی تولید محتوا بدهند و به عبارت دیگر مسیر را برای شما روشن می کنند.

• یکی از مم ترین کارهایی که باید در تولید محتوای سئو انجام شود، تشخیص کلمات کلیدی مهم است. در این زمینه مشاورین سئو با بررسی سایت رقبا و پیدا کردن کلمات پر تکرار اقدام به استخراج کلمات کلیدی مهم می نمایند. در واقع کلمات کلیدی همان عناوینی هستند که در گوگل سرچ می شوند.

• هر سوال و مشکل دیگری که در زمینه نحوه مدیریت سایت برای فروش بیشتر دارید را می توانید به کمک مشاورین سئو حل نمایید.

نحوه ثبت سفارش تولید محتوا

آموزش سفارش تولید محتوا

معمولا سایت های تولید محتوا نمونه ای از کارهای خود را در سایت قرار می دهند تا مشتری با بررسی آن ها به ساز و کار کلی و نیز سطح مهارت نویسندگان آشنا شود؛ پیشنهاد می شود در ابتدا این نمونه ها را به دقت بررسی کرده و سپس ثبت سفارش نمایید. لازم به ذکر است که گرفتن راهنمایی از مشتریان قبلی سایت تولید محتوا نیز در انتخاب درست به شما کمک خواهد کرد.

پس از اطمینان از سایت مورد نظر می توانید با ارائه زمینه کاری خود و نیز عنوانی که دارید، سفارش خود را به ثبت برسانید. در این سایت ها معمولا امکان تولید محتوای متنی، صوتی، انیمشنی و ... نیز فراهم است.

نحوه محاسبه هزینه تولید محتوا

آموزش سفارش تولید محتوا

توجه داشته باشید که هزینه تولید محتوا بر اساس تعداد کلماتی که در صفحه سایت نوشته می شود محاسبه خواهد شد. در واقع به هر اندازه که محتوای تولیدی طولانی تر باشد، هزینه بیشتری را شامل می شود. البته لازم به ذکر است که تعرفه هر کلمه نیز بر حسب میزان تخصصی بودن آن بستگی دارد؛ برای مثال تعرفه متون تخصصی گران تر از متون معمولی محاسبه می شود.

توجه داشته باشید که محتوای موجود در سایت نشان از هویت و اعتبار شما دارد بنابراین بیش از اینکه به قیمت کار توجه داشته باشید، کیفیت محتوا را مد نظر قرار دهید. برخی از سایت ها دارای شرایطی برای تخفیف بیشتر به مشتری هستند؛ به عنوان مثال هر اندازه که تعداد پروژه های سفارش شما بیشتر باشد، هزینه کلمات کمتر محاسبه می شود.

جمع بندی

در این مقاله مطالبی را در رابطه با سفارش تولید محتوا در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. بر این اساس می توانید کارهای مربوط به تولید محتوا، سئوی سایت و نیز مدیریت آن برای افزایش فروش محصولات را به شرکت های فعال در این زمینه بسپارید. برای اطمینان از نحوه عملکرد سایت تولید کننده می تواند نمونه کارهای آن را مشاهده کنید و یا از مشتریان پیشین درباره نحوه کار سایت سوال بفرمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید