جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آموزش قدم به قدم راه اندازی سایت

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
آموزش قدم به قدم راه اندازی سایت

در سال های قبل داشتن وبسایت جنبه نمایشی برای کسب و کارها و افراد داشت اما در حال حاضر غالبا به عنوان اصلی ترین بستر کسب و کار مطرح است. این روند رو به رشد به دلیل تغییر سبک زندگی و گسترش اینترنت در میان افراد شکل گرفته و انتظار می رود تا چندین دهه به روند رو به بالای خود بخصوص در کشور ما ادامه دهد. بنابراین داشتن یک سایت جزو ملزومات اجتناب ناپذیر بوده و می بایست به فکر داشتن آن باشیم. اما موضوعی که مانع انجام می شود تخصصی بودن اینکار است و اینکه راه اندازی سایت به همین سادگی نیست و جزئیات بسیاری دارد. خبر بسیار خوب اینکه ما منابعی را به شما معرفی می کنیم که در عرض کمتر از یک ماه بتوانید با تکیه بر دانش خودتان، یک سایت را بصورت کاملا استاندارد راه اندازی نمایید. همچنین مجموعه آموزش هایی که با مطالعه و انجام آنها خواهید توانست سایت حرفه ای را طراحی کرده و کسب و کارتان را متحول نمایید.

چگونه شروع کنیم؟

راه اندازی سایت

هیچ چیز بهتر از آن نیست که خودمان بتوانیم کاری که می خواهیم را انجام دهیم. در این حالت، علاوه بر اینکه حس بسیار خوبی خواهیم داشت به دیگران وابسته نخواهیم بود. برای شروع کار تنها یک راهکار وجود دارد و آن هم آموزش است. به اینصورت که کافیست مجموعه مطالبی که در خصوص راه اندازی سایت وجود دارند را مطالعه و سپس اقدام به اجرای آنها نماییم. اما موضوعی که وجود دارد اغلب آموزش های موجود در اینترنت بصورت پراکنده بوده و نمی دانیم که چگونه به ترتیب آنها را مطالعه نماییم! که در پاسخ باید گفت بله حق با شماست. اما خبر بسیار خوب اینکه ما این موضوع را حل کرده ایم و منابعی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که بتوانید به ساده ترین شکل ممکن، موضوعات را آموخته و اجرا نمایید.

معرفی یک منبع غنی در حوزه راه اندازی سایت

راه اندازی سایت

مجموعه میزبان فا بیش از 10 سال است که در زمینه کسب و کارهای اینترنتی فعال است و در طی این 10 سال اقدام به تهیه یک منبع اطلاعاتی فوق غنی نموده است. در این منبع شما می توانید به هزاران مطلب آموزشی دست پیدا کنید که همگی بصورت قدم به قدم و تصویری تهیه شده اند. از طریق لینک زیر می توانید به این منبع آموزشی دسترسی داشته باشید: پایگاه دانش میزبان فا

مطلب آموزش راه اندازی سایت

همانطور که در بالا گفته شد پراکندگی موضوعات آموزشی سبب می شود که نتوان آنها را به شکل صحیحی یاد گرفت. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم اولین مطلبی که مطالعه می کنید آموزش زیر باشد:

آموزش قدم به قدم نحوه راه اندازی سایت

در این مطلب بصورت کاملا مشروح در خصوص ملزومات راه اندازی سایت و نحوه در اختیار گرفتن آنها توضیح داده شده است. پس از مطالعه این مطالب و ویدئوهای آن بصورت کلی با مفهوم کار آشنا خواهید شد. پس از آن می بایست اقدام به تهیه دامنه و هاست نموده و پس از آن می بایست با استفاده از آموزش های زیر اقدام به راه اندازی و توسعه وبسایت خود نمایید که قرار است بستر اصلی کسب و کار اینترنتی شما باشد.

آموزش نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل

وردپرس چیست و چرا بهترین انتخاب برای راه اندازی سایت است؟

وردپرس یک سایت ساز رایگان و بسیار پیشرفته است که می توان سایت های بسیار قدرتمندی را با آن راه اندازی کرد. همچنین ابزارهای بسیار متعددی نظیر قالب و افزونه ها برای وردپرس وجود دارد که می توانید هر چه می خواهید با آنها بسازید!

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید