جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آوار شکایات کارمندان سابق بر سر توئیتر

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
آوار شکایات کارمندان سابق بر سر توئیتر

دیروز ۱۰۰ کارمند سابق توئیتر این شرکت را به نقض قوانین مختلف متهم کردند. ریشه این اتهامات خریدشرکت توسط ایلان ماسک، هدف گرفتن کارمندان زن برای اخراج و عدم پرداخت پاداش های وعده داده شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته شانون لیس ریوردان یکی از وکلای کارمندان، او ۱۰۰ درخواست برای داوری علیه توئیتر ثبت کرده است. او اعلام کرد همه کارمندان توافق نامه هایی را امضا کردند تا اختلافات حقوقی علیه شرکت را به جای دادگاه در فرایند داوری مطرح کنند. این بدان معنا است که آنها احتمالاً از شرکت در دعاوی گروهی منع خواهند شد.

توییتر در اوایل نوامبر برای کاهش هزینه حدود ۳۷۰۰ کارمند را اخراج کرد و پس از آن نیز صدها نفر دیگر استعفا دادند.

بیشتر بخوانید: اخراج کارمندان تیک تاک در روسیه

در تقاضاهای داوری توئیتر به تبعیض جنسیتی، نقض قرار داد و پایان دادن غیرقانونی فعالیت کارمندانی متهم شده که در مرخصی پزشکی یا زایمان بودند.

لیس ریوردان اعلام کرد شرکت او با صدها نفر از کارمندان سابق توئیتر صحبت کرده و قصد دارد دعاوی حقوقی بیشتری برای برگزاری داوری از سوی آنها ثبت کند.

از سوی دیگر توئیتر با ۳ شکایت روبرو است که از سوی شورای کارگری آمریکا ثبت شده و طبق آنها متهم کرد کارمندان را برای انتقاد از شرکت، تلاش برای اعتصاب و دیگر فعالیت هایی که در قانون کار ازآنها حمایت شده، اخراج کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید