جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آیا با تولید محتوای بیشتر، رتبه بهتری در گوگل کسب می‌کنیم؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آیا با تولید محتوای بیشتر، رتبه بهتری در گوگل کسب می‌کنیم؟

بودجه خزش (Crawl Budget) جزو موضوعاتی است که نظرات مختلفی درباره آن وجود دارد. اما واقعیت امر اینجاست که به دلیل افزایش کیفیت زیرساخت شرکت‌های میزبان (هاست) و بهبود عملکرد سیستم‌های گوگل، بودجه خزش برای سایت‌هایی با کمتر از 5هزار صفحه، چالش به خصوصی ندارد. منتهی چیزی که در قبال حجم صفحات سایت وجود دارد، توجه به کیفیت و ارزشمندی آنهاست، نه تعدادشان.

ابتدا باید به این نکته مهم بپردازیم که حجم صفحات و تعداد زیاد مقاله‌ها، الزاماً به معنی ارزشمندی ‌سایت نیست. به گفته گوگل نباید تصور کرد که با افزایش پست‌های بلاگ، می‌توان منتظر اعتبار بیشتری از طرف این موتور جستجو بود.

لازم است بدانید که کیفیت سایت و صفحات آن، بر سرعت و نحوه خزیدن توسط موتور جستجو تأثیر می‌گذارد. به بیان دیگر هرچه صفحات شما باارزش‌تر و باکیفیت‌تر باشند، گوگل آن‌ها را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهد و بودجه خزش نیز افزایش پیدا می‌کند.

بین تعداد صفحات، کیفیت و ارزشمندی آن‌ها و بودجه خزش ارتباط مستقیم وجود دارد. ‌سایت‌هایی که هزاران صفحه دارند و محتوای‌شان دائماً در حال به‌روزرسانی است، باید بیشتر از هر چیزی به مدیریت کراول باجت خود بپردازند؛ ولی با تمرکز روی ارزشمندی و کیفیت هرچه بیشتر برای مخاطبان هدف، نگرانی از میزان خزش و سرعت ایندکس کمتر می‌شود.

در این میان مبحثی به نام «ارتباط موضوعی با زمینه فعالیت یک ‌سایت» نیز مطرح می‌شود. سعی کنید منبع معتبری در حوزه فعالیت خود باشید و برنامه تولید محتوای خود را روی پوشش بهتر حوزه کاری‌تان متمرکز کنید. بهتر است جامعه مخاطبان‌تان، شما را به‌عنوان یک مرجع شناخته شده در حوزه کسب‌وکارتان بشناسند، تا اینکه قدم به مزرعه‌ای از محتوا (تولید محتوا زیاد و بی‌کیفیت) بگذارند.

منبع: خبرنامه تریبون – منتشر شده در اردیبهشت 1403

برای تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت و مطابق با استاندارهای گوگل می‌توانید از خدمات تولید محتوای متنی تریبون بهره‌مند شوید؛

https://www.triboon.net/خدمات-تولید-محتوا

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید