جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آیا لپ تاپ های شیائومی در رقابت برنده است؟

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
آیا لپ تاپ های شیائومی در رقابت برنده است؟

امروزه در دنیای دیجیتالی برندی ماندگار است که از رموز بقا مطلع باشد وگرنه بسیاری از برندها در سال های اخیر وارد بازار رقابتی شدند و بعد از مدتی از صحنه محو شدند. یکی از برندهای تازه نفس که اخیرا بازار را قبضه کرده، و تا به حال کارنامه درخشانی را رقم زده، برند شیائومی است که توانست در مدت زمان کوتاهی خودش را در دل مردم به ویژه مردم ایران جا کند،  زیرا محصولات شیائومی متناسب با بودجه همه اقشار جامعه و با  کیفیت مناسب تولید می شود، اما در کنار گوشی های شیائومی، لپ تاپ های شیائومی نیز مطرح است، ایا واقعا به اندازه گوشی های شیائومی می تواند در فضای رقابتی با برندهای قدرتمندی مثل لنوو و ایسوس باقی بماند؟ در ادامه قصد دارم به بررسی لپ تاپ های شیائومی بپردازم، لپ تاپ های لیپک بهترین گزینه برای مقایسه انواع برند های لپ تاپ هست.

ویژگی های لپ تاپ شیائومی

لپ تاپ های شیائومی طراحی های زیبایی دارند و انقدر سبک و راحت هستند که می توانید آن را حمل کنید.

و از نظر سخت افزاری بسیار سریع عمل می کنند، و این باعث شده که شما بتوانید چندین برنامه را همزمان به راحتی اجرا کنید. درگاه های USB 3.0, USB-c و HDMI را دارند و به راحتی به هر دستگاهی متصل می شوند. لپ تاپ های شیائومی مانند هر برند دیگری، ویژگی های قوت و ضعفی دارد،اما این برند نوپا،  هنوز فرسنگ ها با برندهای قدرتمند لپ تاپ مثل ایسوس، لنوو یا سرفیس فاصله دارند،اگر دنبال قیمت لپ تاپ سرفیس جدید هستید، در فروشگاه اینترنتی لیپک جستجو کنید. 

شیائومی ردمی بوک 16

این لپ تاپ، یک صفحه نمایشگر 16 اینچی دارد و طراحی آن شما را به یاد مک بوک های اپل می اندازد و بین نمونه های دیگر شیائومی جلوه خاصی دارد. پنل نمایشگر دستگاه از IPS است و رنگ های RGB را ساپورت می کند. از نظر سخت افزاری با رم 8 گیگابایتی کار می کند و موتور سوخت حرکتی دستگاه، پردازنده Corei5 است. این دستگاه، ازاتصال های متعددی شامل بلوتوث، پورت HDMI، هدفون و 4 پورت USB بهره برده است. شیائومی ردمی بوک 16 دارای 2 پورت USB-Type-C است که یکی از آن ها شارژ می کند و دیگری تصاویر و دیتا را منتقل می کند.

شیائومی لپ تاپ پرو 15

موتور دستگاه با intel corei5 و i7 کار می کند و دارای صفحه نمایشگر 16 اینچی است که از پنل OLED بهره برده است که با نرخ تازه سازی 60 هرتزی کار می کند و 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Ge force بهره برده است.ظرفیت باتری لپ تاپ 66 وات ساعت است و این قابلیت را دارد که در عرض 35 دقیقه،50 درصد شارژ می کند.

آیا لپ تاپ های شیائومی در رقابت برنده است؟

شیائومی ردمی بوک 14 رایزن

صفحه نمایشگر این مدل شیائومی،14 اینچی است که از پنل Ips با نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره برده است و 16 گیگابایت رم و یک حافظه 512 دارد، پردازنده مرکزی دستگاه از و AMD Ryzen 7 استفاده کرده است و  اتصالات دستگاه شامل بلوتوث، پورت HDMI و وای فای و دو پورت USB 2.0 و USB 3.0 و جک 3.5 میلی متری می باشد، همچنین شما می توانید فایل ها را به صورت بی سیم با سایر نوت بوک ها و تلفن های هوشمند منتقل کنید. باتری این لپ تاپ با ظرفیت 40 وات ساعت، تا 9 ساعت شارژ دارد و نیازی نیست که نگران شارژ باشید.

شیائومی ردمی بوک ایر 13

ظاهر ردمی بوک ایر 13 بسیار ظریف و زیبا است، و طراحی آن  شباهت زیادی به لپ تاپ های اپل دارد، نمایشگر 13 اینچی آن تمام رنگ های RGB را پوشش می دهد. شیائومی، ردمی بوک ایر را با دو پردازنده Corei5 و Corei7 و کارت گرافیک انویدیا عرضه می کند. و دارای دو رم  8 و 16 گیگابایت می باشد و به حافظه داخلی 512 گیگابایت مجهز است. در ردمی بوک ایر 13 دو درگاه یو اس پی، تایپ سی با جک 3.5 میلی متری است که هم کار شارژ را انجام می دهد و می توانید دیتا را جا به جا کنید از نظر باتری هم این لپ تاپ به باتری 41 واتی مجهز است که تا 11 ساعت به شارژ نیازی ندارد. فروش ویژه لپ تاپ Asus و Lenovo را با گارانتی معتبر و اصل کالا را می توانید در لیپک پیدا کنید.

آیا لپ تاپ های شیائومی در رقابت برنده است؟

شیائومی ردمی جی گیمینگ

اگر به دنبال لپ تاپ بازی هستید، لپ تاپ جی شیائومی یکی از لپ تاپ های بازی شیائومی است که دارای صفحه نمایشگر 16 اینچی و نرخ تازه سازی 144 هرتزی بهره برده  است  که با پردازنده  Corei5 و Corei7و کارت گرافیک انویدیا کار می کند. و 16 گیگابایت رم و یک حافظه داخلی 512 گیگابایت دارد. اما باتری 55 وات ساعتی آن عملکرد خوبی ندارد و تا 5 ساعت می تواند شارژدهی داشته باشد. این لپ تا مجهز به دو درگاه USB 3.2 و یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه  C USB- و یک درگاه HDMI 2.0 می باشد. در این مقاله سعی کردن چند نمونه از لپ تاپ های شیائومی را تا حدودی به شما معرفی کنم.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید