جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ارزیابی تهدید امنیتی از داده های کاربران توئیتر

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
ارزیابی تهدید امنیتی از داده های کاربران توئیتر

چاک گرسلی نماینده جمهوریخواه آمریکا، پس از افزایش نگرانی های امنیتی درباره توئیتر از ایلان ماسک مالک جدید توئیتر خواسته برای حفاظت بهتر از داده های کابران یک ارزیابی تهدید امنیتی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پیتر زاتکو یکی از هکرها و کارشناسان امنیتی که قبلاً مدیر واحد امنیت توئیتر بود در ماه سپتامبر شهادت داد برخی کارمندان پلتفرم نگران جمع آوری داده های کاربران توسط دولت چین بوده اند.

گرسلی که یکی از نمایندگان ارشد جمهوریخواه در کمیته قضایی مجلس آمریکا است در نامه خود به ماسک خواستار آن شده تا وضعیت فعلی توئیتر و سیستم های آن مورد ارزیابی قرار گیرند تا بهتر از داده ها و حریم خصوصی کاربران حفاظت شود. او همچنین در نامه خود خواستار یافته های تحقیق شده است.

بیشتر بخوانید:‌ تلاش شرکت‌های فناوری برای جذب کارکنان سابق توئیتر

در نامه گرسلی آمده است: توئیتر انبوهی از داده های شهروندان آمریکایی را جمع آوری می کند. مردم این کشور نیز تمایل دارند داده های خصوصی شان ایمن باشد و عوامل خارجی نتوانند به داده های آنها در شرکت ها دسترسی یابند.

زاتکو هنگام حضور در کنگره آمریکا شهادت داد یک عامل نفوذی خارجی می تواند با استفاده از یک بدافزار داده های خصوصی کاربران را سرقت و از آن برای دسترسی به داده های حساس در موبایل افراد استفاده کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید