جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

از لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 7 چه می دانید؟

author منتشر کننده
نظرات (2) 18 1
از لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 7 چه می دانید؟

وقتی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو6 عرضه شد، همه ما از کارکرد پرسرعت، طول عمر بالای باتری، صفحه نمایش 12.3 اینچی vivid (قابلیتی که صفحه نمایش را بسیار روشن می کند) و صفحه کلید راحت آن شگفت زده شده بودیم. این دستگاه به راحتی به لپ تاپ-تبلت مورد علاقه ما تبدیل شد اما این کافی نبود. انتظار داریم که  نسل بعدی با پیشرفت هایی همراه باشد.


لپ تاپ سرفیس پرو 6 به تازگی در اکتبر عرضه شد، اما این عجولانه نیست که منتظر این باشیم که سرفیس پرو7 چه چیزی را به ما تقدیم. بنابراین ما لیستی از انتظاراتی که باعث موفقیت این لپ تاپ خواهد شد را جمع اوری کرده ایم. این آن چیزی است که تا کنون از این لپ تاپ می دانیم و آنچه که انتظارش را داریم.

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی لپ تاپ سرفیس پرو 7

مایکروسافت تا کنون سخنی در مورد سرفیس پرو 7 نگفته است. از آن جایی که سرفیس پرو 6 به تازگی در اکتبر 2018 عرضه شد، احتمالا باید تا اواسط سال 2020 میلادی صبر کنیم تا این لپ تاپ-تبلت جدایی پذیر زیبا را ببینیم. تاریخ احتمالی گفته شده در بالا بر اساس تاریخ های عرضه شدن دیگر لپ تاپ های این سری می باشد، چون سرفیس پرو 4 در اکتبر 2015، سرفیس پرو 5 در ژوئن 2017 و سرفیس پرو 6 هم در اکتبر سال 2018 وارد بازار شدند. می توان گفت که مایکروسافت هر 1.5 سال سری جدید این محصول را وارد بازار می‌کند.

در مورد قیمت این محصول می توان گفت که مانند سرفیس پرو 6، حدود 899 دلار ارزش خواهد داشت. نظر ما این است که که قیمت سرفیس پرو 6 تا عرضه شدن سرفیس پرو 7 در نهایت به طور دائمی به 799 دلار کاهش خواهد یافت، همان طور که تبلت آن نیز در سایت مایکروسافت به قیمت 799 دلار به فروش می‌رسد.

قیمت سرفیس پرو 7 ممکن است بیشتر از انچه که گفته شد باشد، چون سرفیس پرو 6 با 100 دلار بیشتر نسبت به سرفیس پرو 5 عرضه  شد. اگر قیمت سرفیس پرو 7 به 999 دلار برسد، بهتر است که قلم و کیبورد به همراه خود داشته باشد!

سرفیس پرو 6 دارای  GB128 هارد SSD می باشد؛ که ارتقا ان به GB 256 باعث می شود که قیمت تا 300 دلار بالا رود که این منطقی نیست. مایکروسافت باید قیمت ارتقا ان را کمتر کند یا از همان اول از هاردSSD  GB256  استفاده کند.

طراحی و مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 7

سرفیس پرو 6 خیلی سبک و صاف تولید شده است به وزن .77 کیلوگرم و ابعاد 29×20×7. سانتی متر. همه ی ما طراحی مشکی مات و مانورپذیری پایه نگهدارنده آن را دوست داریم، اما بیشتر از ان دوست داریم رنگ های متفاوت تری ببینیم مانند رنگ هایی که برای لپ تاپ سرفیس 2 استفاده شد.

وقتی که با سرفیس پرو 6 با استفاده از کیبورد تایپ کردیم متوجه شدیم که تبلت مقدار کمی میلرزد. بنابراین انتظار داریم که در طراحی جدید این موضوع حل شود.

صحبت از تایپ کردن شد، فاصله کلمات درکیبورد مایکروسافت 1.3 میلی متر می باشد، علاوه بر ان قسمت خیلی نرم آلکانترا فابریک برای استراحت کف دست دارد. اگر مایکروسافت بتواند که فاصله بین کلمات را به 1.5 میلی متر (که اندازه مورد نظر ما می باشد) برساند، تایپ کردن راحت تر و سریع تر میشود. تنها مشکل اساسی سرفیس پرو 6 طراحی آن بود که نازک نبود، پس امیدواریم که مایکروسافت طراحی سرفیس پرو 7 را نازک تر کند.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 7

کیبورد سرفیس پرو 7 ممکن است دوباره طراحی شود. یک سایت هلندی به نام ویندوز یونایتد فهمیده است که کیبورد می تواند نازک تر باشد که باعث حمل آسان تر ان می شود اما ممکن است فاصله بین کلمات را تغییر دهد.

در مورد مشخصات، ما پیش بینی می کنیم که از نسل نهم CPU های اینتل استفاده می شود که هم باعث نگه داشته شدن ان در عرصه رقابت لپ تاپ-تبلت ها می شود، هم باعث بالا رفتن قیمت.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 7

صفحه نمایش سرفیس پرو 6، 12.3 اینچ با رزولوشن 2736×1824 می‌باشد که 136٪ رنگ های RGB را پوشش می دهد. همچنین دارای 408 واحد نوری می باشد. این مشخصات عالی هستند، بنابراین همین مشخصات را از سرفیس پرو 7 انتظار داریم.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 7

از لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 7 چه انتظاری داریم؟

:Port USB Type-C or Thunderbolt 3

زمان بسیار مهم است، بنابراین انتظار داریم که مایکروسافت در طراحی سرفیس پرو7  پورت USB Type-C را بدون اینکه پورت USB Type-A حذف شود اضافه کند، که موضوع مورد بحث سرفیس گو بود.

هارد SSD سریعتر:

ما مخصوصا از سرعت هارد  SSD 256 GB سرفیس پرو 6 ناامید شده بودیم (که باعث افزایش قیمت 300 دلاری شده بود). به طور ایده ال انتظار داریم که سرعت هارد از سرعت متوسط گروه خود بالاتر باشد، که در حال حاضر  MB327 بر ثانیه می باشد.

گرافیک مجزا:

سرفیس بوک 2 کارت گرافیک GTX 1050 را دارد و این برای افراد حرفه ای و خلاق مناسب است اما باعث گرانتر شدن می شود، که قیمت آن از 2499 دلار شروع می شود. جالب می‌شود که سرفیس پرو 7 نیز توسط یک کارت گرافیک مجزا مجهز شود مانند کارت گرافیک های MX 230  و MX 250 . این کار باعث فروش بیشتر سرفیس پرو 7 خواهد شد، به خصوص برای کسانی که می‌خواهند کمی بازی سبک انجام دهند.

قاب نازکتر:

هر ساله قاب ها نازک و نازکتر می‌شوند؛ الان هم وقت آن است که این اتفاق برای سرفیس پرو 7 بیفتد. یک پنل 12.3 اینچی باعث جذابیت بیش از پیش این محصول می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (2)

  1. به نظرم میتونه تحول بزرگی ایجاد کنه تو صنعت لب تاب.طبق مشخصات داده شده میتونه محصول جالبی باشه.

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید