جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

استانبول چند ساحل دارد؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
استانبول چند ساحل دارد؟

می‌خواهید فصل پاییز خود را در کنار سواحل بی نظیر شهر استانبول بگذرانید؟ می خواهید سفر به شهری توریستی را در کنار خانواده خود تجربه کنید در حالی که از مراکز خرید ارزان و برند آن خرید می‌کنید؟ پس قطعا تور استانبول لحظه آخر یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما عزیزان است. امروز با یکدیگر قصد داریم تمامی سواحل مهم و معروف استانبول را مورد بررسی قرار دهیم تا شما گردشگران عزیز بتوانید با دید بهتری پا به این سفر توریستی تجاری بگذارید. با ما همراه باشید.

سواحل معروف استانبول کدامند؟

از آن جایی که شهر استانبول مهم ترین شهر توریستی کشور ترکیه محسوب می شود به همین جهت این سواحل به امکانات و تفریحات خاص خود معروف هستند. از جمله این امکانات و تفریحات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

- ساحل بورک

- ساحل تروبلو

- ساحل بابیلون

- ساحل اوزن

- ساحل نان استاپ

- ساحل گلدن

- ساحل سوما

- ساحل دالیا

- ساحل طلایی

- ساحل سولار

- ساحل نان استاپ

- ساحل بابیلون

- ساحل شیله آکوا

- ساحل Degirmen Burnu

- ساحل گرین آکوا

- ساحل فلوریا گونش

- ساحل الیو صدف

- ساحل بیوک آدا

- ساحل ریوا

- ساحل بویوک چکمجه

- ساحل بورچ

- ساحل ناکی بی

- ساحل سولار

- ساحل اوزونکوم

سواحل معروف استانبول کدامند؟

امکانات و تفریحات سواحل استانبول چیست؟

سواحل استانبول امکانات و تفریحات مختلفی دارند که باعث شده تا گردشگران بسیاری را در بازه های مختلف سال و به خصوص در فصل بهار و تابستان به خود جذب کند. از جمله این تفریحات می توانیم به شنا در دریا، کایت سواری، قایق سواری، والیبال ساحلی، فوتبال، انواع موج سواری و ... اشاره کرد. همچنین این سواحل لوازم خاصی را برای آفتاب گیری گردشگران تعبیه کرده اند تا به راحتی بتوانید در کنار خانواده خود به گردش و استراحت بپردازید.

کدام سواحل به میدان تکسیم نزدیک تر هستند؟

در این بخش قصد داریم تا شما عزیزان را با آن دسته از سواحلی آشنا کنیم که بیشتر از بقیه سواحل به میدان تکسیم استانبول، مرکز تفریح و خرید کشور ترکیه، نزدیک هستند. از همین جهت این سواحل از اهمیت بیشتری در میان سواحل برخوردار هستند. لیست این سواحل به صورت زیر است:

- ساحل ترو بلو استانبول

- ساحل طلایی

- ساحل سوما

- ساحل کادبستان

بهترین سواحل استانبول برای شنا کدام سواحل هستند؟

اگر در فصل هایی مانند بهار و تابستان به استانبول ترکیه سفر کرده اید و می خواهید به همراه دوستان خود از شنا کردن در سواحل کم نظیر این شهر لذت ببرید، پیشنهاد می کنیم که حتما ابتدا از مهارت خود در این امر مطمئن شوید و سپس با به همراه داشتن وسایل لوازم برای شنا کردن در این سواحل از لذت آن نهایت لذت را ببرید. تعدادی از سواحلی که می توانید برای شنا از آن ها استفاده نمایید:

- ساحل سولار

- ساحل اوزونکوم

- ساحل بویوک چکمجه

- ساحل بورچ

- ساحل ناکی بی

لحظه آخر؛ مرجع مطمئن تور استانبول از شهرهای مختلف ایران

لحظه آخر؛ مرجع مطمئن تور استانبول از شهرهای مختلف ایرانر

لحظه آخر با گردهم آوردن آژانس های گردشگری معتبر در کنار یکدیگر این امکان را خدمت کاربران خود فراهم آورده است تا شما گردشگران عزیز بتوانید با مقایسه قیمت تورهای مختلف استانبول از آژانس های گردشگری مختلف، بهترین تور استانبول لحظه آخر را برای خودتان و خانواده عزیزتان رزرو نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان این آژانس های مسافرتی از مشاره رایگان این عزیزان در جهت مناسب ترین تور استانبول برای خودتان و دوستانتان استفاده نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید