جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

استایل های پاییزی

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
استایل های پاییزی

شاید شما هم با افرادی برخورد کرده باشید که همیشه شیک پوش و یا به اصطلاح خوش استایل هستند. به نظر شما رمز موفقیت این افراد چیست؟ آیا لزوما آن ها لباس های گران قیمت می پوشند و یا نه، تنها بلد هستند که چه بپوشند ؟ واقعیت این است که هر دو جمله صحیح است. اما با گران قیمت بودن لباس ها نمی شود کاری کرد؛ اما می توانیم نحوه ی پوشش و استایل های صحیح را از شیک پوشان یاد بگیریم. موضوع این مقاله هم استایل، به خصوص استایل های پاییزی است. پس اگر شما هم از افرادی هستید که که به ظاهرتان اهمیت می دهید این مقاله می تواند به شما بسیار کمک کند. به یاد داشته باشید یک استایل مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را فرسخ ها جابه جا کند.

در پاییز چه رنگ هایی را برای یک استایل جذاب ست کنیم؟

پاییز فصل رنگ هاست. به خصوص رنگ هایی مثل نارنجی و زرد در این فصل خودشان را نمایان تر می کنند. خیلی خوب است که در استایل های پاییزی از این رنگ ها برای یک پوشش جذاب کمک بگیریم. اما آیا  به نظر شما می شود در فصل پاییز لزوما خودمان را به رنگ هایی مثل زرد و نارنجی محدود کنیم؟ خب قطعا خیر. بنابراین در ادامه ما ابتدا رنگ هایی که در پاییز ست کردنشان جذاب تر است را بررسی می کنیم و سپس به سراغ ترکیب رنگ های مختلف با هم می رویم.

اولین ترکیب رنگی که در پاییز جذاب است، آبی و نارنجی می باشد. ترکیب آبی و نارنجی می تواند یک استایل شیک را برای فرد به همراه داشته باشد. البته شاید برخی از آقایان بگویند که رنگ های روشن مخصوص به خانم هاست و از پوشیدن آن ها اجتناب کنند. اما این موضوع صحیح نیست و به گفته ی خیلی از طراحان مد با لباس های روشن هم می شود استایل مردانه داشت. ولی در نهات ترکیب رنگ یک امر سلیقه ای می باشد.

دومین ترکیب رنگی که می تواند جذاب باشد ترکیب زرد متمایل به طلایی با سبز لجنی می باشد. این ترکیب هم به دلیل وجود تم زرد می تواند برای استایل پاییزی شما یک گزینه ی منحصر به فرد باشد‌. سومین ترکیب رنگی که می تواند در پاییز جذاب باشد، ترکیب سرخ آبی و سفید است. البته این ترکیب را در فصل های دیگر و به خصوص در فصل بهار هم می شود استفاده کرد و استایل شیک را برای خود رقم زد.

سومین ترکیب رنگ جذاب که مناسب همه ی فصل ها و به خصوص زمستان است، ترکیب سرمه ای و صورتی کمرنگ می باشد. دلیل اینکه گفته شد این رنگ برای زمستان مناسب تر است این می باشد که سرمه ای به دلیل تیره بودن می تواند نور را جذب کند و فردِ دارای پوشش با این رنگ را کمی گرم تر نگه دارد. در نهایت برای اینکه این استایل یکنواخت نشود می شود با اکسسوری های صورتی رنگ آن را از تم سرمه ای خالص خارج کرد. قابل ذکر است ترکیب طوسی با صورتی هم همین قدر می تواند استایل جذاب ایجاد کند.

ترکیبِ رنگ بعدی که می تواند دراستایل جذاب باشد ترکیب های مونوکرم است. مونو در زبان یونانی به معنای تک می باشد. پس مونو کرم به معنای تک رنگ است. در این استیل ها از یک رنگ به تنهایی استفاده می شود. این استایل حاصله از این ترکیب به نظر خیلی ها می تواند بسیار جذاب باشد.  دقت داشته باشید در این رنگ ها نمی شود هر رنگی را به صورت مونوکرم استفاده کرد و رنگ مشکی برای زمستان و سفید و یا کرمی برای تابستان می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد. البته اگر قصد دارید در مهمانی ها شرکت کنید، استایل مونو کرمِ قرمز هم می تواند بسیار جذاب باشد.

ترکیب های کلاسیک مثل سفید و سرمه ای و سفید و مشکی نیز قابلیت طرح یک استایل شیک را دارد. باید به یاد داشته باشید که همیشه یک استایل مناسب به دو رنگ ختم نمی شود و گاهی سه رنگ و یا حتی چهار رنگ هم می تواند استایل شیک برقرار کند. برای مثال ترکیب یک بلوز سفید سرمه ای با دامن و کیف و کفش مشکلی همراه با کلاه زرشکی می تواند یک استایل شیک را برای مهمانی ها ایجاد کند. ادرما چگونه این لباس ها ی رنگی را باهم مچ کنیم؟ قسمت بعدی درباره ی اینکه رنگ های مچ شده را چگونه بپوشیم تا یک استایل شیک ساخته شود‌ و همچنین استایل های مناسب به هر مکان بیشتر حرف می زنیم.

استایل های پاییزی

برای یک استایل خوب چگونه لباس بپوشیم؟

سوال تیتر فوق به چندین بخش مختلف تقسیم می شود; اولین تقسیم مجزا کردن خانوم ها و آقایان در نحوه ی پوشش است و دومین تقسیم بندی تفاوت پوشش ها در مکان هایی مانند دانشگاه، مهمانی و عروسی ها و خیابان است. به طور قطع نمی شود لباس های عروسی را برای دانشگاه پوشید و قطعا هم نمی توان لباس مهمانی را برای خیابان استفاده کرد. در ضمن خانوم ها و آقایان هم معمولا سبک پوشش همگانی ندارند و برای مثال آقایان به طور معمول دامن پا نمی کنند. بنابراین با وجود این تمایز ها خوب است استایل شیک هر محوطه را بدانیم.

با ترکیب لباس دانشجویی شروع می کنیم. همه می دانیم پوشش دانشگاه باید کاملا متین و مناسب تحصیل باشد. معمولا دانشجوهای دختر در دانشگاه های ما باید پوشش خاص که با مقنعه همراه است داشته باشند. همچنین برخی از دانشگاه ها معمولا در اندازه و سایز مانتوها و همچنین شکل شلوار سخت گیری می کنند. حتی گفته می شود در برخی از دانشگاه ها پوشش رنگیِ آزادی نیز برای دانشجوها قائل نیستند و درواقع فقط باید از رنگ های قهوه ای و مشکی و طوسی و سرمه ای برای استایل استفاده کرد. اما آیا با وجود این سخت گیری ها آیا نمی شود در دانشگاه استایل شیک داشت؟ خب جواب قطعا خیر است. اما چگونه ؟

برای پاسخ به این پرسش که چگونه می شود با وجود سخت گیری ها استایل جذابی برای دانشگاه داشت؛ می شود این جواب را داد که استفاده از مانتوها و پالتو های بلند که رنگ های تیره ای مثل مشکی و سرمه ای و قهوه ای دارند، گزینه ی بسیار مناسبی است. اگر از افرادی هستید که دغدغه ی لباس برای دانشگاه را دارید می توانید بارانی های بلند را برای استایل های پاییزیِ خود انتخاب کنید. پوشش ها با جنس بارانی با اینکه کمی گرم می کنند اما به گرمی پالتوها نیستند و می تواند بسیار مناسب برای پاییز باشند. شما می تواند یک استایل مونو کرم کاملا مشکی و یا سرمه ای بزنید و با کفش های به رنگ قهوه ای متمایل به قرمز یا نارنجی و همچنین دستمال گردنِ با تناژِ همین رنگ یک استایل فوق العاده را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

استایل های پاییزی

از دیگر پوشش هایی که می توانید برای دانشگاه بسازید استفاده از ترکیبِ شلوار گشاد و مانتویی کوتاه تر از اندازه ی زانو است. شما با این ترکیب به احتمال زیاد از مشکلِ درگیری با حراست دانشگاه در امان می مانید. البته ممکن است باز هم اندازه ی بیش از حد کوتاهِ مانتو برای شما دردسر آفرین شود. اما اگر معضلی برایتان در این زمینه پیش نیامد شما این ترکیب را می توانید همراه با اکسسوری های ساعت و یک انگشتر غیرِمجلسیِ مناسب دانشگاه و یک کفش ترجیحا روشن و یا حتی تیره برای دانشگاه استفاده کنید. چون مجبور هستید معمولا در دانشگاه رنگ های تیره بپوشید اکسسوری های روشن می تواند استایل شما را بسیار جذاب کند.

از دیگر استایل هایِ مناسبِ دانشگاه استفاده از پالتو های زمستانی  به جایِ بارانی های پاییزی است. در این استایل هم می توانید بنابر فصل از پالتو های بلند و تیره رنگ  اماهمراه با شال گردن های رنگ روشن مثل نارنجی و زرشکی و قرمز استفاده کنید. همچنین شما می توانید اکسسوریِ کلاه روشن به رنگ شال گردن یا کلاه تیره به رنگ پالتویتان نیز استفاده کنید. وقتی یک قسمت از لباس را بسیار روشن انتخاب کنید، بهتر است مابقی پوشش ها به رنگ تیره انتخاب شود. لازم است اگر تا به اینجای مقاله نمی دانید که اکسسوری چیست بدانید که اکسسوری پوشش هایی می مثل کلاه و ساعت و امثال این هاست که جزء پوشش اصلی نیستند اما استایل را می توانند بسیار شیک کنند.

برای پوشش آقایان در دانشگاه نیز استفاده از رنگ های تیره و موقر که مناسب محیط دانشگاه باشد توصیه می شود. آقایان نیز می توانند برای جذابیت استایل خود از اکسسوری هایی مثل کلاه و ساعت استفاده کنند. اگر آقا هستید و استایلیتان برای شما حائز اهمیت است، پالتو های بلند برای شما نیز توصیه می شود. البته دقت داشته باشید پالتو های بلند عمدتا هم در آقایان و هم در خانوم ها برای افرادِ قد بلند و متوسط تا لاغر اندام مناسب است و کوتاه قدها از لباس های دیگری می توانند برای استایل خود استفاده کنند.

استایل های پاییزی

بیشتر بخوانید: انواع پوشاک جدید و شیک

به سراغ لباس های مهمانی ها می رویم، لباس های مهمانی ها و عروسی ها تا حدود زیادی به اندام شما بستگی دارد و هر کسی بهتر است هر لباسی را امتحان نکند. برای مثال لباس دخترانی که اندام کشیده دارند (منظور از از اندام کشیده دخترانی با قد بالای ۱۶۵ و وزن در حدود ۴۶ تا ۶۵ کیلوگرم متناسب با قد است. این افراد معمولا پاها و گردن و دست هایی کشیده همراه با شانه هایی معمولا کمی عریض دارند.) می توانند از لباس ها و پیراهن های بلند که روی زمین کشیده می شوند استفاده کنند. این نوع لباس ها در تن آن ها می تواند بسیار خوش نمایان شود.

در آقایان قد بلند و با هیکل به نسبت متناسب در مهمانی ها و عروسی کت و شلوار و کراوات گزینه ی بسیار جذاب و کلاسیکی برای آن ها است. دقت داشته باشید بعضی ها ترجیح می دهند به جای کراوات از پاپیون استفاده کنند که به نظر برخی از طراحان پاپیون جذابیتِ کراوات را برای ظاهر نمی تواند داشته باشد. البته این موضوع بازهم به سلیقه ی شخصی شما بر می گردد. اما اگر کراوات را برای پوشش خود انتخاب کردید دقت داشته باشید رنگ کراوات بسیار حائز اهمیت است و با کت و شلوار مشکی و پیراهن مشکی زیرین کراوات قرمز که متمایل به زرشکی است می تواند بسیار جذاب باشد.

برای لباس های خیابانی هم آقایون و هم خانوم ها گزینه های زیادی برای پوشش دارند و اصلا نیازی نیست خودتان را محدود به یک لباس خاص مثل مانتو برای خانوم ها و بلوز برای آقایان بکنید. برای مثال اگر خانوم هستید می توانید از دامن های به رنگ روشن در تابستان همراه با تونیک استفاده کنید و آقایان هم می توانند بلوزهایشان را با شلوارهای جذابی مچ کنند. همچنین توجه داشته باشید که اگر خانوم می باشید و محجبه هستید با پوشش چادر هم می توانید بسیار شیک پوش باشید. برای مثال از یک استایل روشن مونوکرم استفا ده کنید و بعد چادر به سر کنید. پس همه ی اشخاص با هر عقیده ای می توانند استایل شیک داشته باشند و استایل زیبا با هر عقیده ای سازگار است. در مقالات آینده باز هم با شما درباره ی استایل های گوناگون باز هم حرف میزنیم.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید