جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

افزونه های کاربردی برای طراحی رابط کاربری در وردپرس

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
افزونه های کاربردی برای طراحی رابط کاربری در وردپرس

اگر شما هم با سایت وردپرسی کار کرده باشید، می‌دانید که این سایت‌ها بخش‌های متفاوتی دارند و گزینه‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از طرفی دیگر، یکی از بخش‌های مهم در سایت‌های وردپرسی پنل کاربری است. چرا که کاربران در سایت شما دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

کاربران از طریق پنل کاربری خود محصولاتی را که خریداری کرده‌اند را مشاهده می‌کنند، اطلاعات خرید خود را چک می‌کنند و یا فعالیت‌های دیگری را که نیاز است، داخل سایت شما انجام می‌دهند. به همین جهت، شما نیاز به افزونه‌هایی کاربردی برای طراحی رابط کاربری در وردپرس نیاز دارید که از رقبا عقب نمانید، مرزهای فروش را جا به جا کنید و در دنیای وب حرفی برای گفتن داشته باشید. اما ممکن است از خود بپرسید بهترین افزونه‌های طراحی رابط کاربری ورود پرس کدام ابزارها هستند و یا چه ویژگی‌هایی دارند؟ در ادامه مطالب به بررسی بهترین افزونه‌های طراحی رابط کاربری در سایت وردپرسی می‌پردازیم که برخی از آن‌ها‌ به صورت رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه در دسترس هستند.

اهمیت استفاده از افزونه‌ها در سایت وردپرسی

برای برآورده کردن انتظارات و برطرف کردن نیازهای کاربران به افزونه‌های طراحی رابط کاربری احتیاج دارید. افزونه‌های طراحی رابط‌ کاربری از این نظر حائز اهمیت هستند که کاربران هنگام وارد شدن به سایت شما، بتوانند به راحتی با فضای سایت ارتباط برقرار کنند و سردرگم نشوند. همچنین شما باید در انتخاب افزونه‌هایی که برای طراحی رابط کاربری هستند، باید بسیار دقت کنید.

زیرا تنوع افزونه‌های عضویت ورود پرس بسیار بالاست و هر یک ویژگی خاص خود را دارند. برای مثال برخی از آن‌ها برای سایت‌های آموزش آنلاین مناسب هستند، برخی از درگاه‌ها پشتیبانی می‌کنند و برخی دیگر برای دسترسی به محتواهای سایت مناسب هستند. پس انتخاب افزونه‌های طراحی رابط کاربری در سایت وردپرسی یکی از مراحل اولیه است که باید به آن خیلی توجه کنید. حتی اگر قصد استخدام طراح رابط کاربری برای سایت وردپرسی و یا سایت‌های دیگر را دارید، در رابطه با نیازهای سایت خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها را پیاده‌سازی کنید.

بهترین افزونه های طراحی رابط کاربری ۲۰۲۳ برای سایت وردپرسی

افزونه‌های متنوعی برای طراحی رابط کاربری در وردپرس وجود دارد. اما همانطور که می‌دانید، برای اینکه بهتر بتوان از امکانات یک افزونه استفاده کرد، باید از هاست‌های قدرتمندی استفاده کنید. پس برای نتیجه گرفتن بهتر از قالب‌ها و افزونه‌ها در انتخاب سرویس هاستینگ باید دقت کنید. در ادامه به بررسی افزونه‌های وردپرس می‌پردازیم.

افزونه MemberPress

MemberPress یک افزونه بسیار مناسب است که با استفاده از آن می‌توانید در عین سادگی، قوی‌ترین ویژگی‌ها را در دسترس داشته باشید. این افزونه به راحتی با وردپرس ادغام می‌شود و می‌توانید سایت خود را به یک سایت فوق العاده قدرتمند تبدیل کنید. با استفاده از این افزونه می‌توانید به صفحات مختلف دسترسی داشته باشید، دسته بندی انجام ‌دهید و مدیریت فایل و برچسب‌ها را انجام دهید. این افزونه با دارا بودن یک سیستم گزارش دهی منظم و‌ قدرتمند شما را از تمامی فعالیت‌های سایت آگاه می‌کند.

مزایای memberpress

- راه اندازی بسیار آسان

- سطح عضویت نامحدود

- پشتیبانی از درگاه پرداخت paypall

- امنیت بالا

- ایجاد کد تخفیف برای سایت

- کنترل دسترسی به محتوا مانند محدود کردن دسترسی به صفحات، پست‌ها و …

-دارای سیستم انقضا برای محدودیت

- سازگار با تمام پوسته‌های وردپرس

- دارای سیستم گزارش‌دهی قدرتمند

افزونه ultimate membership pro

این افزونه یک سیستم عضویت بسیار عالی را در عین سادگی برای سایت شما فراهم می‌کند. Ultimate membership pro با تمامی قالب‌های ورپرس سازگار است و با این افزونه به راحتی می‌توانید مشتریان دائمی و وفادار پیدا کنید. چرا که از قبل ایمیل و اطلاعات کاربرانی که از طریق دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ثبت نام انجام داده‌اند را جمع آوری کرده‌اید.

مزایای ultimate membership pro

- پشتیبانی از درگاه‌های پرداخت مختلف مانند pay.ir، زرین، ملت و …

- امکان ورود با دیگر شبکه‌های اجتماعی

- دارای سبک‌های مختلف

- دسترسی چند سطحی

- محافظت از محتوا

- نداشتن محدودیت در ثبت نام

- قابلیت محدود کردن محتوا

- ثبت الگوهای از پیش تعیین شده

افزونه User Registration

نحوه کار با سایت وردپرسی

این افزونه یک افزونه محبوب برای ساخت فرم عضویت در وردپرس است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است‌. با استفاده از User Registration می‌توانید قابلیت‌های آن را شخصی سازی کنید. برای مثال می‌توانید تعداد فیلدها را کم و یا زیاد کنید. این افزونه قابلیت تغییر زبان دارد و می‌توانید آن را به زبان دلخواه خود تغییر دهید. User Registration یکی از بهترین افزونه‌هایی است که کاربران می‌توانند اطلاعات خود را در سایت شما کنترل کنند.

مزایای user registration

- پشتیبانی از قابلیت درگ-دراپ

- امکان ورود خودکار

- امکان کپی کردن فرم‌ها

- امکان ساخت پروفایل کاربری

- قابلیت تنظیمات دلخواه

- شخصی سازی ایمیل

- ایمیل اعلانات

- رایگان

معایب user registration

- عدم ادغام با برخی از خدمات

- نیاز به کد نویسی در برخی از ویژگی‌ها

Paid membership pro

افزونه محبوب Paid membership pro می‌تواند یک‌ سیستم عضویت ویژه با پرداخت هزینه را برای سایت شما فراهم کند. این افزونه برای افرادی که محتواهای غیر رایگان در سایت خود دارند مناسب است و می‌توانید دسترسی کاربران را به محتواهای غیر رایگان خود محدود کنید. این افزونه برای وب سایت‌های آموزش آنلاین، کسب و کارها و به طور کلی برای سایت‌هایی با محتواهای غیر رایگان مناسب است.

مزایای Paid membership pro

- هسته رایگان

- امکان محدود کردن دسترسی به محتواهای سایت

- عضویت نامحدود

- پیشخوان عضویت

- پشتیبانی از درگاه‌های پرداخت مختلف

- قیمت گذاری متنوع برای عضویت

افزونه S2 member

با نصب این افزونه می‌توانید یک سیستم عضوگیری بسیار حرفه‌ای همراه با یک مدیریت فوق پیشرفته در دسترس داشته باشید. افزونه S2 member بسیار محبوب بوده و سازگاری خوبی با دیگر سیستم‌ها دارد.

مزایای S2 memeber

- مدیریت و نصب آسان

- محدود سازی دسترسی

- سازگار با تمامی نسخه‌های وردپرس

- امکان ایجاد دسترسی‌های مختلف برای کاربران

- قابلیت ایجاد رمز عبور

افزونه Lerandash

نحوه کار با سایت وردپرسی

اگر سایتی دارید که در آن محتواهای آموزشی آنلاین بارگذاری می‌کنید و می‌خواهید محدودیتی نداشته باشید، learndash یک افزونه بسیار کاربردی است. این افزونه در حال حاضر یکی از بهترین و قدرتمندترین افزونه‌های طراحی رابط کاربری است و امکانات بسیار زیادی به همراه دارد.

مزایای learn dash

- ساخت راحت صفحات دوره

- کارنامه نمرات

- امکان ثبت نام و عضویت

- امکان فروش پکیج و دوره

- امکان طراحی آزمون

معایب learn dash

تنها مشکل این افزونه در بخش ویژگی‌های عضویت است که دارای محدودیت‌هایی خاص می‌باشد.

افزونه WP User Manager

افزونه WP User Manager امکانات بسیاری را در دسترس شما قرار می‌دهد. برای مثال امکان ایجاد پروفایل حرفه‌ای، قابلیت بازیابی رمز عبور، ایجاد فرم‌های ثبت نام، سفارشی کردن حساب و … همگی از امکانات WP User Manager هستند. این افزونه بسیار قدرتمند و در عین حال منعطف است. افزونه WP User Manager رایگان است و تا به حال حدود 10 هزار نفر این افزونه را نصب کرده‌اند.

مزایای WP User Manager

- فضای کار بسیار ساده و راحت

- دارای فرم عضویت

- دارای قابلیت طراحی‌های زیبا

- پنل کاربری

سخن نهایی

انتخاب افزونه‌های رابط کاربری تماماً به نیازهای شما و رفتار کاربران در سایت وردپرسی شما بستگی دارد. برخی از افزونه‌های رایگان طراحی رابط کاربری امکانات اولیه را به بهترین شکل ارائه می‌دهند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها نیازهای اولیه سایت خود را را برطرف کنید. اما برخی از افزونه‌های طراحی رابط کاربری پرمیوم، امکانات فوق العاده قوی‌تری دارند که با استفاده از این افزونه‌ها به ابزارهای بهتری دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید