جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس توسعه می‌یابد

author منتشر کننده
نظرات (2) 3 0
امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس توسعه می‌یابد

با امضای تفاهم‌نامه بین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران، همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات و توسعه به‌کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس تفاهم شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در تفاهمنامه همکاری که بین این مرکز و شرکت بورس کالای ایران به امضا رسید، مقرر شد تا همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات به منظور انجام وظایف محوله طبق قوانین و مقررات حاکم بر مرکز و شرکت بورس کالای ایران و توسعه به‌کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس کالای ایران انجام شود.

طبق این تفاهم‌نامه همکاری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هم‌فکری و مشاوره‌های لازم به منظور به‌کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس را ارائه می‌کند.

همچنین بر اساس وظایف و نیازهای طرف شرکت بورس کالا و طبق مصوبه‌های قانونی، دسترسی لازم به اطلاعات موجود در سامانه‌های تحت مدیریت خود را در رابطه با فرآیندهای کالاهای مرتبط ایجاد و در اختیار آن شرکت قرار خواهد داد.

البته طرفین همچنین متعهد شدند ضمن رعایت و حفظ محرمانگی همه داده‌های مبادله شده، از هرگونه بهره‌برداری تجاری یا خارج از صلاحیت‌های قانونی خود پرهیز کنند.

منبع: ایرنا

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (2)

  1. ممنون از سایت خوبتون

  1. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید