جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

امکانات هتل هوشمند

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
امکانات هتل هوشمند

در دنیای امروز که عصر تکنولوژی است، هتلداران به سمت طراحی هتل هوشمند قدم برداشته اند. هتل هایی که همه چیز را می توان به راحتی از راه دور کنترل کرد. یک هتل هوشمند مزایای زیادی دارد. در این نوع هتل ها از نیروی انسانی کمتری استفاده می شود. فناوری حرف اول را در این سیستم پیشرفته می زند و به همین دلیل قیمت طراحی هتل هوشمند ابعاد بسیار مختلفی را دارا است. همچنین از امکانات هتل هوشمند به عنوان یک ابزار بهره وری نیز استفاده می شود. در ساخت این هتل ها کاهش مصرف انرژی کاملا رعایت می شود و ساخت این هتل در دستور کار اکثر کشور های جهان قرار دارد. شرکت هوش سان با دارا بودن مهندسان حرفه ای در امر هوشمند سازی, آماده انجام تمامی فرایند هوشمند سازی هتل شما است.

هتل هوشمند چیست؟

یک هتل هوشمند هوش سان, مانند یک خانه هوشمند، یک مفهوم نوآورانه در صنعت مبتنی بر فناوری است. یک هتل هوشمند از فناوری های پیشرفته برای بهبود تجربه مهمان و بهینه سازی فرآیندهای مدیریتی استفاده می کند. طراحی هتل هوشمند با دارا بودن عوامل مختلف می تواند شرایط را برای اسکان مسافران در هتل بسیار دلپذیر کند. برای مثال, فرض کنید به شهر یا کشور دیگری سفر کرده اید. بعد از یک روز کاری طولانی نیاز به استراحت خاصی دارید و به دنبال هتلی با تمام امکانات هستید. اگر هتل هوشمندی به شما معرفی شد,می توانید قبل از ورود اتاق خود را ببینید و رزرو کنید. با نگاه بر تمام این موارد و استفاده از اقلام با کیفیت و کاربردی می تواند بسیار در هزینه طراحی هتل هوشمند صرفه جویی کرد. علاوه بر این، می توانید قبل از ورود، امکانات مورد نیاز خود مانند جکوزی را درخواست کنید. وقتی وارد هتل می شوید، مستقیم به اتاق خود می روید و غذایی که سفارش داده اید را می خورید.

با استفاده از طراحی هتل  هوش سان کار آمد می توانید با کمک تلفن همراه خود به همه چیز دسترسی داشته باشید, برای مثال می توانید به خدمه اطلاع دهید یا درخواست تاکسی کنید. با ارائه فناوری هوشمند طیف وسیعی از مزایای در سراسر صنایع, روند فناوری هوشمند در حال افزایش است و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد. در کل,همه ما می خواهیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم و در این فرآیند راحت تر و ایمن تر باشیماستفاده از این فناوری به کمک پنل لمسی,هتل هوشمند و یا کلید های موبایل قابل انجام است و با اتصال کاربر به سرور, ارتباط کاربر و پرسنل هتل مربوطه را فراهم می کند.

امکانات هتل هوشمند چیست؟

هتلی با سیستم هوشمند به عنوان هتل لوکس شناخته می شود. تمامی امکانات هتل هوشمند در سطح بسیار بالایی قرار دارد. امکانات در نظر گرفته شده برای پذیرایی از میهمانان و مسافران در این مکان از کیفیت بالا و عالی برخوردار است. امکانات موجود در اتاق های هوشمند هتل بسیار متنوع است. این سیستم هوشمند به مهمانان اجازه می دهد تا از طریق تلویزیون اتاق خود به صفحه نمایش دسترسی داشته باشند. همچنین شما باید در زمان طراحی هتل تمامی موارد درخواستی خود را بیان کنید تا شرکت هوشمند سازی در تمامی روند هوشمند سازی هتل, بهترین طراحی را ایجاد کنند.

این درخواست ها می تواند شامل جمع آوری سینی های غذا از ورودی اتاق باشد. تعویض حوله,حمل بار,سفارش کافه, آماده سازی اتاق خواب، درخواست تخت, استفاده از لوازم آرایشی و اتاق را در حالت مزاحم نشوید فعال کنید, از انواع امکانات این هتل ها است. درخواست پخش موسیقی از موبایل مهمان و... زمانی که مهمان در اتاق هوشمند هتل است. همچنین قیمت طراحی هتل هوشمند هوش سان به عواملی مثل کاربردی که این هتل ها اراعه می دهند بستگی دارد و شما می توانید برای اطلاع از قیمت این نوع طراحی ها با شرکت هوش سان تماس حاصل فرمایید. هتل هوشمند هتلی اس که از جدید ترین ابزارهای الکترونیکی برای خدمات رسانی به میهمانان خود استفاده می کند. به طوری که حتی ابزارها و دستگاه های معمولی نیز قادر به دریافت یا ارسال داده خواهند بود. ابزار و وسایل مورد استفاده در این مکان, بسته به عوامل مختلفی می توانند بر هزینه طراحی هتل تاثیر گذار باشند.

قدرت این ابزارها به حدی است که افراد و کاربران تنها می توانند از یک نقطه بلندگوی هوشمند استفاده کنند. با استفاده از تبلت, ریموت کنترل, لپ تاپ... به راحتی می توانید اتصال برقرار شده را کنترل کنید. همچنین برخی از ابزار های فوق که در طراحی هتل نقش دارند، می توانند اطلاعات مورد نیاز را از اینترنت دریافت کنند.

هزینه طراحی هتل هوشمند

 هتل هوشمند چیست؟ | هوشسان

اگرچه هزینه طراحی هتل هوش سان برای برخی افراد دور از ذهن است، اما باید بدانید که این سیستم ها در حال حاضر در کشورهایی مانند عربستان سعودی, ترکیه,قطر,گرجستان و برخی کشورهای دیگر و البته تمامی کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی هتل  مدرن را می توان آینده ای وصف ناپذیر دانست که هم مصرف انرژی را بهینه می کند و هم کارایی هتل ها را افزایش می دهد.

اگر قصد استفاده از خدمات راه اندازی هتل های هوشمند در ایران را دارید، بهتر است به امکانات هتل هوشمند ارائه شده توسط این بستر توجه ویژه ای داشته باشید زیرا به هر حال قرار است سرمایه گذاری بزرگی انجام دهید. با در نظر گرفتن تمام این مفاد و مزایا، می توانید تصمیم بگیرید که آیا خدمات هتل هوشمند را اجرا کنید یا خیر. اینها تا حد زیادی به هزینه و قیمت هتل بستگی دارد.

قیمت طراحی هتل هوشمند

قیمت طراحی هتل هوشمند به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. بزرگترین عامل قیمت این نوع طراحی و توانایی شخصی سازی آن بعد از طراحی می باشد. طراحی هوشمندانه هتل فرصت خوبی برای شخصی سازی فراهم می کند. برای مثال, تلویزیون‌ها را می‌توان طوری پیکربندی کرد که مهمانان را بر اساس نام نمایش دهند. هتل هوشمند دارای کنترل مرکزی برای تنظیم شرایط داخلی اتاق است. با استفاده از فناوری طراحی  و اینترنت اشیا,دستگاه های مختلف می توانند به طور خودکار شرایط مطلوبی را ایجاد کنند.

هدف از طراحی هتل هوشمند چیست؟

هدف از راه اندازی این هتل ایجاد محیطی مطلوب است. همچنین این هتل ها برای مسافران و مهمانان امن و راحت می باشد. ارائه سیستم کنترلی بدون خطا و پرسرعت از دیگر اهداف سیستم هوشمند است. تا با اجرای آن درخواست های مهمانان به درستی و دقیق انجام شود و به سرعت پاسخ داده شود. بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی در هتل ها و کاهش قابل توجه هزینه ها از دیگر اهداف پیاده سازی این سیستم هوشمند در هتل ها می باشد. طراحی هتل  بر پایه یک سیستم هوشمند باعث هماهنگی تجهیزات و به صفر رسیدن عدم نا هماهنگی می شود.

پیاده سازی یک سیستم هوشمند مسافران را از سردرگمی نجات می دهد. بنابراین آنها مجبور نیستند برای انجام کارها با اپراتور تلفن تماس بگیرند یا در اتاقشان قدم بزنند. تمام کارهای انجام شده در یک مکان هوشمند هماهنگ و سازماندهی شده است. مدیریت هتل می تواند از راه دور کل وضعیت هتل را کنترل کند. این سیستم به ثبت تمامی اتفاقاتی که در هتل می افتد کمک می کند.

طراحی هتل هوشمند برای هتل داران چه مزایایی دارد؟

 طراحی هتل هوشمند | هوشسان

طراحی هتل هوشمند

برای کارفرمایان مزایای بسیار زیادی در امر مدیریت و بهینه سازی دارند. در هتل های مدرن هوشمند بودن یکی از معیارهای کیفیت هتل است و این هتل ها در بین مسافران محبوبیت بیشتری دارند به همین دلیل چهار هتل برتر دنیا همگی از سیستم های هوشمند استفاده می کنند. برای هتل داران عزیز قابل ذکر است، قیمت طراحی هتل به عواملی همچون مزایا و مواردی که میخواهند بر روی هتلشان انجام شود بستگی دارد. گاهی اوقات اشتباهات کوچک می تواند صدمات زیادی به هتل وارد کند,اما با سیستم هوشمند هتل می توان میزان اشتباهات را به میزان قابل توجهی کاهش داد. شایان ذکر است, این موارد بسیار بر هزینه طراحی هتل تاثیر گذار هستند، زیرا با طراحی هوشمند سازی هتل خوب می توان از این عوامل بسیار جلوگیری کرد. با توجه به سناریو های کاربردی این سیستم و جایگزینی نیروی انسانی با فناوری و صرفه جویی در مصرف انرژی, هزینه های هتل به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

علاوه بر این, عمر مفید و دقت تجهیزات هوشمند بسیار بالاتر از نیروی انسانی است. اگر قسمتی از امکانات هتل هوشمند و طراحی هتل دچار خطا یا مشکل شود, سیستم هوشمند به سرعت محل دقیق آن را مشخص کرده و اپراتور را مطلع می کند. برای مثال وقتی سیستم تهویه مطبوع اتاق دچار مشکل می شود، مهمان نیازی به شکایت از هوای بد اتاقش ندارد. تجربه نشان داده است که ۷۰ درصد افرادی که به مسافرت می‌روند و نیاز به اقامت در هتل‌ها دارند, بیشتر به هتل‌های هوشمند روی آورده‌اند و مشتریان این هتل‌ها پس از یک تجربه مشتری دائمی این هتل‌ها شده‌اند.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید