جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

انجام تبلیغات با پارتیشن شیشه ای یا اداری

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
انجام تبلیغات با پارتیشن شیشه ای یا اداری

یکی از موضوعاتی که شاید از دید بسیاری از افراد نادیده بمانند امکان تبلیغات بر روی پارتیشن شیشه ای یا اداری می باشد. شما با استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری می‌توانید دفاتر و اتاق های کوچک تر را در محیط کاری خود ایجاد کنید و به معنی ساده تر جلسات تیم و گروه می‌توانند بدون حضور عده‌ای انجام شود و زمانی که گفتگو بین همه همکاران وجود نداشته باشد افراد منتخب بتوانند در یک محیط خصوصی به گفتگو بپردازند. امروزه پارتیشن های شیشه یا اداری را با نام بیلبورد تبلیغاتی نیز می شناسند به این جهت که مدیران و طراحان دکوراسیون اداری این قابلیت را بر روی پارتیشن شیشه ای دارند که با سند بلاست آرم شرکت را روی آن ها ایجاد کنند. پارتیشن های شیشه ای یا اداری به حداکثر رساندن میزان ضربه‌ها و پراکندگی نور طبیعی به عنوان یک گزینه فوق العاده محسوب می شوند و هر چقدر که استفاده از پارتیشن شیشه ای یا اداری برای محیط های کاری توصیه می شود بلکه مزیت های بیشماری نیز داشته است. اضافه نمودن پارتیشن شیشه ای به فضای اداری جلوه قدرتمندی می دهد و حال و هوای پیشرفت را ایجاد خواهد کرد.

شیشه بالکن یا بالکن شیشه ای چیست؟

شیشه بالکن در اشکال مختلف و اندازه های متنوعی تولید می گردد و به صورت ثابت و متحرک مورد استفاده قرار می گیرد. می توانیم بگوییم نقش اصلی شیشه بالکن مخصوصا در منازلی که دارای کودک هستند به منظور حفاظت انجام می‌شود اما جدا از اینکه شما با شیشه بالکن می‌توانید بالکن خود را ایمن نگه دارید بعد از ورود حشرات مزاحم و آلودگی هوا به درون منزل نیز می توانید جلوگیری کنید.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

استفاده از کرکره برقی در سیستم های صنعتی به میزان زیادی انجام می‌شود و استفاده از آن موجب مدرن تر شدن فضا خواهد شد. استفاده از کرکره برقی برای ساختمان های تجاری و صنعتی که به صورت پراکنده نیاز به استفاده از دربهای بزرگ داشته اند موجب می شود تا حداکثر رساندن بهره وری انجام گردد. از دو متریال ورق گالوانیزه و آلومینیوم سختکاری شده در ساخت کرکره برقی استفاده می گردد و به صورت کلی می توانیم اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی را شامل تیغه، محفظه، رول، ریل، ریموت و کنترل پنل کرکره برقی بدانیم.

شیشه سکوریت (شیشه نشکن)

شیشه سکوریت که با عنوان شیشه نشکن شناخته می‌شود نسبت به شیشه معمولی از نظر فیزیکی و مقاومت دارای درجه بالاتری قرار داشته است. این نوع شیشه ها یعنی شیشه سکوریت با توجه به نوع کاربری که داشته اند در انواع رنگ و ضخامت های مختلف تولید می‌شوند و هر کدام از این شیشه ها در یک جای مشخص استفاده می گردند. مثلا شیشه سکوریت 10 میلیمتری برای مصرف در ساختمان استفاده می گردد و همچنین به منظور شیشه دکوراتیو، شیشه مغازه ها و ویترین ها، پارتیشن شیشه ای و غیره کاربرد داشته است.

انجام تبلیغات با پارتیشن شیشه ای یا اداری

طراح های مختلف آینه کاری منزل

آینه کاری منزل می‌توانند برای قسمت‌های مختلف انجام گردد مثلاً برخی از افراد ترجیح می‌دهند آینه کاری را بر روی سقف انجام بدهند یا در مقابل دیگری می خواهند آینه کاری را بر روی دیوارها داشته باشند. در واقع اگر قرار باشد آینه کاری منزل بر روی سقف خانه انجام شود می‌تواند در انواع طرح های جورچین، لوزی، کلاسیک، مدرن، هندسی، گل و بوته، حجمی، کهنه کاری، آنتیک و غیره باشد. هنرمندان برای اینکه آینه کاری منزل را انجام بدهند به ابزارهایی همچون قلم طراحی، خط کش، میز زیر دست، الماس آینه بر نیاز داشته اند اما تنها ابزاری که در زمان نصب آینه کاری منزل از آن استفاده می شود کاردک است.

معرفی انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای به دو دسته تقسیم می شوند که شامل درب شیشه ای دستی و درب شیشه ای اتوماتیک می باشد. درب شیشه ای دستی با با کمک نیروی انسانی باز و بسته می شود و نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای از نظر قیمت ارزان تر و مناسب تر می باشد و در زمان ساخت برای اتوماتیک بودن آن به وسایل و قطعات پیچیده نیازی ندارد. در خصوص درب اتوماتیک شیشه ای به منظور تشخیص ورود افراد چشمی در آن استفاده می شود که وظیفه آن دستور باز شدن درب به اپراتور می‌باشد. درب اتوماتیک شیشه ای برای باز شدن درب بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک انجام می شود و پس از یک زمان مشخص درب بسته می گردد. لازم است بدانید درب اتوماتیک شیشه ای بر خلاف تصوراتی که در خصوص آن وجود دارد عمر بسیار بالایی دارد و به آسانی خراب یا شکسته نخواهد شد و اگر هم خراب شود به واسطه تعمیرکاران به راحتی تعمیر خواهد شد.

نصب حمام شیشه ای

فضای حمام در نصب حمام شیشه ای یا شیشه حمام نقش بسیار مهمی داشته است ولی در زمان نصب شیشه حمام به جز فضا عوامل دیگری نیز دخیل هستند که می توان به سبک دکوراسیون حمام اشاره کرد. نوع نصب کابین دوش به واسطه وسایل و دکوراسیونی که در حمام استفاده شده، تعیین می گردند. توجه داشته باشید که شما در زمان نصب شیشه حمام باید حتماً به نصاب حرفه ای و شرکت های معتبر مراجعه کنید. فردی که برای نصب شیشه حمام اقدام می کند باید از مهارت کافی برخوردار بوده باشد و زمانی که نصب شیشه حمام تمام شد نصاب حتماً باید فاصله بین شیشه و دیوارها را بررسی نماید که این موضوع سبب می‌شود آب وارد شکاف ها نگردد.

انجام تبلیغات با پارتیشن شیشه ای یا اداری

مزایای شیشه لاکوبل چیست؟

یکی از نمونه شیشه‌هایی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان آن را جزء شیشه‌های بادوام دانست شیشه لاکوبل می‌باشد و در زمان شکست خورد نمی شود و نمی ریزند.  در خصوص رنگ های شیشه لاکوبل باید بدانید با توجه به اینکه دارای تنوع رنگ زیادی می باشد بلکه تمامی رنگ های شیشه لاکوبل سازگاری با محیط زیست دارند. شیشه لاکوبل دارای پالت رنگی مختلفی هستند و به جز این که می‌توان آن را در 25 رنگ مختلف خریداری کرد بلکه امکان سفارش رنگ های دیگر نیز مهیا است البته در خصوص شیشه هایی با رنگ متالیک و شیشه های شفاف این امکان وجود ندارد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید