جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپلیکیشن کسب درآمد توجیب

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
اپلیکیشن کسب درآمد توجیب

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در عرصه تبلیغات سالانه ایده‌های مختلفی به مرحلهٔ اجرا می‌رسند. هدف مهمی که این ایده‌ها همراه خود دارند به جریان درآوردن پول در چرخهٔ اقتصاد است. در بین این ایده‌ها معمولاً یکی از طرفین تبلیغ کمتر دیده می‌شود. هدف اپلیکیشن توجیب ایجاد یک توازن است که کسب و کار و مشتری یک بازی دو سر برد را تجربه کنند.

ناب‌ترین ایده‌ها توسط مجموعهٔ توجیب پیاده‌سازی شده‌اند تا کاربرهایی که از این برنامه دیدن می‌کنند در یک سود خوب سهیم شوند. کاربرانی که درصد مشخصی از آنها مشتریان بالقوه محصولات یک فروشگاه آنلاین هستند. یک کسب و کار می‌تواند در توجیب اقدام به ایجاد فروشگاه آنلاین کند. نکتهٔ جالب توجه این است که هیچ هزینه‌ای برای اینکار از طرف فروشندگان پرداخت نمی‌شود و توجیب به عنوان یار همراه کسب و کارها مبلغ مشخصی را به عنوان هدیه به فروشندگان محصول اعطا می‌کند.

افتتاح آسان فروشگاه آنلاین

مبلغی که مستقیماً از طریق آن امکان قرار دادن آگهی‌های متعدد توسط فروشنده میسر است. تبلیغات کسب‌وکار در پیش روی هزاران کاربر قرار می‌گیرد. در جریان این تبلیغات پول به حساب کاربران توجیب منتقل شده که از این طریق کاربرهایی که با هدف کسب درآمد در توجیب از محصولات و تبلیغات بازدید کرده‌اند به هدف خود رسیده و می‌توانند از بین هزاران محصول متفاوت در بازار بزرگ توجیب خرید خود را انجام دهند. به واسطهٔ خریدهای صورت گرفته و همیاری قدم به قدم توجیب، فروشندگان امکان رشد و ارتقای کسب و کارهای خود را خواهند داشت. از دیگر اهداف مجموعهٔ توجیب می‌توان توجه این برنامه به کسب‌وکارهای خرد که امکان عبور از هزینه‌های کلان تبلیغاتی را ندارند را برشمرد. در چنین شرایطی ایجاد فروشگاه آنلاین رایگان، کمک هزینهٔ تبلیغات، امکان توضیح پیرامون محصول و موارد از این قبیل خود عامل محرک توسعهٔ یک کسب و کار، دیده شدن و بالارفتن آمار فروش محصولات فروشنده است.

یکی دیگر از مزایای توجیب فراهم آوردن امکان تبلیغات هدفمند است به این صورت که اگر شما فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی هستید این قابلیت را خواهید داشت که تبلیغ خود را صرفاً به نمایش بانوان برسانید. اگر یک بازه سنی را برای نشان دادن تبلیغ خود در نظر دارید تبلیغ دقیقاً برای همان بازه‌ای که شما انتخاب می‌کنید اعمال و نمایش داده خواهد شد که باعث کاهش هزینه‌ها در امر تبلیغ می‌شود. همچنین سبب می‌شود تا مستقیم با بازار هدف خود در ارتباط باشید. نکته قابل توجه این است که شما امکان نمایش دادن تبلیغ برای یک موقعیت جغرافیایی خاص را خواهید داشت.

پست آسان مرسوله فروشگاه اینترنتی

درون توجیب نکته‌ای که برای ما در ابتدا حائز اهمیت بوده امنیت اطلاعات کاربران است که مناسب‌ترین سازوکارهای امنیتی رعایت شده و داده کاربران محافظت خواهد شد.

همچنین مزیت دیگر اپلیکیشن توجیب آموزش فروشندگان و آسان کردن روند ارسال بستهٔ پستی به خریدار است تا به محض آماده شدن بسته برای ارسال، کالا توسط توجیب جمع‌آوری گردد تا در مدت زمان کوتاهی به دست خریدار برسد. صفر تا صد این روند تنها با ۲ درصد کارمزد تا سقف ۱۰۰ هزارتومان به ازای هر محصول خواهد بود که این میزان در مقایسه با دیگر رقبا مقدار ناچیزی است.

ویژگی امکان انتشار عکس و بازاریابی محتوایی همانند اینستاگرام فروشنده را قادر می‌سازد تا در زمینهٔ بازاریابی محصول خود مؤثر عمل کنند. همراه توجیب باشید و این اپلیکیشن را از طریق پیوند زیر دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید