جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ایکس در مسیر تبدیل‌شدن به سوپراپ!

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
ایکس در مسیر تبدیل‌شدن به سوپراپ!

زومیت نوشت: شبکه‌ی اجتماعی ایکس اعلام کرد که سرویس پرداخت‌ همتابه‌همتا را امسال راه‌اندازی می‌کند.

شبکه‌ی اجتماعی ایکس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که امسال پرداخت‌های همتابه‌همتا را راه‌اندازی خواهد کرد. ایکس، پلتفرم تحت مالکیت ایلان ماسک، گفت که این پرداخت‌ها «فایده‌ها و فرصت‌های کاربری بیشتری را برای تجارت» آشکار می‌کنند؛ زیرا این پلتفرم برای «انقلابی‌کردن سال ۲۰۲۴» در حال کار است.

معرفی تجارت همتابه‌همتا در X نمایانگر جدیدترین تغییر گسترده در این پلتفرم از زمان فروش به ایلان ماسک است. ماسک که به‌عنوان مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس نیز شناخته می‌شود، برای تبدیل ایکس به «برنامه‌ی همه‌کاره» یا «سوپراپلیکیشن» تلاش می‌کند. منظور از سوپراپلیکیشن اپلیکیشنی است که انواع خدمات را یک‌جا ارائه می‌دهد.

ایکس در مسیر تبدیل‌شدن به سوپراپ!

ماسک در پستی در ماه جولای (تیر و مرداد) گفت که ایکس قصد دارد قابلیت «ارتباطات جامع و توانایی مدیریت کل دنیای مالی شما» را به پلتفرم اضافه کند. ماه‌ها قبل، ایکس ویژگی‌ای را با مشارکت eToro، یکی از شرکت‌های تجارت اجتماعی، معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد به ارزهای دیجیتال و سهام و سایر انواع دارایی‌های مالی دسترسی داشته باشند.

ایکس محتوا و قابلیت‌های اصیل بیشتری را نیز معرفی خواهد کرد و به سرمایه‌گذاری روی سازندگان و مشارکت محتوا و تقویت تبلیغات در سال جاری ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید