جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

با فروشگاه ساز چارک کسب و کار خودت رو آنلاین کن

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
با فروشگاه ساز چارک کسب و کار خودت رو آنلاین کن

در دنیای امروز، تجارت آنلاین و اهمیت نفوذ در بازار تجارت الکترونیکی بسیار مهم است، زیرا با استفاده از تجارت و فروش آنلاین، شاهد رشد فروش و درآمد چندین برابری در فروشگاه‌ها خواهید بود.
حضور در دنیای مجازی و تجارت آنلاین برای هر کسب و کاری به سادگی امکان پذیر می باشد و نیاز به دارا بودن دانش و تخصص در زمینه ساخت و طراحی وب سایت وجود ندارد. فروشگاه ساز چارک این امکان را فراهم کرده است تا فروش خود را از حالت حضوری به آنلاین تبدیل کنید، یا اینکه در کنار فروش حضوری، محصولات خود را به شکل آنلاین نیز به مشتریان خود عرضه کنید.

شما چه مشتریان زیادی داشته باشید یا نداشته باشید در هر صورت فرقی ندارد، زیرا استفاده از ابزارهای مناسب برای اطمینان از اینکه شما یک تجربه خرید آنلاین یکپارچه را ارائه می‌دهید ضروری است. برای این منظور فروشگاه ساز چارک، یک انتخاب عالی خواهد بود.

چرا فروشگاه ساز چارک؟

چرا فروشگاه ساز چارک بهترین گزینه برای فروش و عرضه محصولات کسب و کار شما در دنیای وب می باشد؟

اول از همه، فروشگاه ساز چارک به شما امکان می‌دهند یک فروشگاه آنلاین بدون تجربه کدگذاری طراحی کنید، اما کاربران ممکن است در برخی موارد کد را ویرایش کنند.اغلب استفاده از آن ها ساده است زیرا به شما امکان می دهد جنبه های فروشگاه خود را از حمل و نقل، پرداخت ها تا توضیحات محصول را به راحتی با چند کلیک ساده و یا درگ کردن کنترل کنید.

سازندگان وب سایت های سنتی (وب سایت های با کدنویسی) برای طراحی وب سایت عالی هستند. اما آن ها برای فروش محصولات ساخته نمی شوند، بلکه برای مواردی مانند خدمات مشاوره ای، اوراق بهادار آنلاین، شرکت های بازاریابی، وبلاگ نویسان ساخته می‌شوند. در اصل، آن ها برای ارائه اطلاعات ارزشمند هستند، اما برای روند فروش  مناسب نیستند.

ولی فروشگاه ساز چارک برای داشتن یک فروشگاه آنلاین عالی خواهد بود، زیرا هر فردی که صاحب کسب و کار فروشگاهی می باشد به راحتی و بدون کدنویسی با هزینه کم، می‌تواند کالاهای خود را به صورت آنلاین بفروشد و بر میزان درآمد خود بیفزاید. حتی اگر شما در حال حاضر تصمیم گرفته اید که برای خود کسب و کاری راه اندازی کنید و درآمد بالایی داشته باشید؛ می‌توانید با فروشگاه ساز چارک به سادگی فروشگاه آنلاین خود را داشته باشید و بدین شکل نیازی نخواهد بود هزینه های بالا اجاره مغازه را پرداخت کنید. 

در حقیقت فروشگاه ساز چارک امکان راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی و سود را به شما می‌دهد.

به احتمال زیاد یکی از مهم ترین جنبه هایه وب سایت تجارت الکترونیکی ویرایش تنظیمات SEO است. با انجام این کار، می تواند تضمین کنید که سایت شما توسط موتورهای جستجو در جستجوهای ارگانیک جذب می شود.

اگرچه اکثر سازندگان فروشگاه تجارت الکترونیکی مثل فروشگاه ساز چارک از ابزارهای بومی SEO استفاده می‌کنند. اما در برخی موارد می توانند با برنامه های زیادی که برای بهینه سازی SEO ساخته شده اند ادغام شوند.

فروشگاه ساز چارک

امکانات فروشگاه ساز چارک

فروشگاه ساز چارک امکانات کامل برای یک خرید و فروش آنلاین را دارا می باشد. این نرم افزار به دلیل امکانات زیادی که دارد، یک گزینه کامل و قابل اعتماد برای داشتن یک فروشگاه ساز اینترنتی حرفه ای خواهد بود. شما با فروشگاه ساز چارک نگرانی نخواهید داشت؛ زیرا تمام موارد لازم در این فروشگاه ساز آنلاین تعبیه شده است.

به منظور اطلاعات کامل تر شما از فروشگاه ساز چارک به امکانات آن در اینجا اشاره کرده ایم که این امکانات شامل موارد زیر است:

- نامحدود بودن محصولات. بنابراین شما می‌توانید با فروشگاه ساز چارک یک فروشگاه آنلاین خیلی بزرگ با محصولات زیاد را داشته باشید.

- امکان بازاریابی برای محصولات فروشگاه از طریق ربات تلگرام و ربات اینستاگرام

- ارائه سیستم توزیع محتوا یا همان CDN برای افزایس سرعت سایت به‌صورت رایگان

- امنیت بالا به همراه ارائه پروتکل SSL رایگان

- ساخت فروشگاه آنلاین برای محصولات دانلودی مثل کتاب و فیلم های آموزشی

- امکان کنترل بر موجودی محصولات در فروشگاه ساز چارک

- دارا بودن گزینه و سیستم تخفیف

- ایجاد اکانت برای مدیریت فروشگاه با سطح دسترسی های مختلف

- پشتیبانی از زبان فارسی

- ارائه امکان نقد و بررسی محصولات توسط کاربران 

- ارائه امکان نمایش محصولات پر فروش

- ارائه امکان نمایش آخرین  محصولات 

- دارای درگاه پرداخت ریالی و ارزی

- امکان مدیریت سفارشات

- دارای تنظیمات سئو قوی برای دیده شدن بهتر در نتایج گوگل

- امکان انتقال فروشگاه‌ها از وردپرس، پرستاشاپ و دیگر فروشگاه سازها

فروشگاه ساز چارک

مزایای فروشگاه ساز چارک

استفاده از فروشگاه ساز چارک مزیت های زیادی را برای کسب و کار و فروشگاه شما در بر خواهد داشت که این مزایا به شرح زیر است:

- مدیریت آسان و راحت فروشگاه ساز چارک بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه نویسی

- امکان راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با امکانات فوق العاده در کمترین زمان ممکن

- استفاده از آخرین تکنولوژی برنامه نویسی روز دنیا

- پیاده سازی توسط بهترین متخصصان برنامه نویسی

- دیده شدن و قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل به دلیل تنظیمات سئو

- صرفه جویی در زمان و هزینه

- دارای رابط گرافیکی و کاربری جذاب برای فروشگاه های مختلف

چارک بهترین و ساده‌ترین روش ممکن برای ساخت فروشگاه اینترنتی  است، می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را رایگان با فروشگاه ساز چارک بسازید برای ساخت رایگان فروشگاه اینترنتی کافی به فروشگاه ساز چارک مراجعه کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید