جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

با نمایشگر هوشمند M8 به فضای کاری خانه خود رنگی بیافزایید

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
با نمایشگر هوشمند M8 به فضای کاری خانه خود رنگی بیافزایید

دوران میزهای کسل کننده و بی روح، با مانیتورهای مشکی و سیم های نامناسب، رسما به پایان رسیده است. از آنجایی که مردم زمان بیشتری را در خانه می گذرانند، بیشتر مشتاق هستند که دفتر خانه خود را شخصی سازی کنند. سامسونگ الکترونیک برای ارائه طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی متناسب با هر سبک زندگی، چهار رنگ جدید را به سری Smart Monitor M8 اضافه کرده است که هر فضایی را زنده می کند.

چهار رنگ - سفید گرم، صورتی غروب آفتاب، آبی روشن روز و سبز بهاری - از تم "سایه های طبیعت" الهام گرفته شده اند. این رنگ های پاستلی ملایم می توانند خلق و خوی شما را در خانه تقویت کنند، چه بخواهید احساس آرامش و راحتی داشته باشید یا کاملاً پرانرژی باشید.

آیا می خواهید میز خسته کننده خود را با رنگ های بازیگوش و ویژگی های خلاقانه تبدیل کنید؟ سامسونگ پیشنهاد می‌کند که از یکی از چهار رنگ مانیتور هوشمند M8 برای ایجاد یک «رومیزی» شخصی‌سازی‌شده، «میز» و «داخلی» شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید. در ادامه بخوانید تا بدانید این ارتقاء رنگارنگ چگونه می‌تواند فضای میز شما را به سبک تازه‌ای تازه کند.

دفتر خانه خود را با سبز بهاری تقویت کنید

با نمایشگر هوشمند M8 به فضای کاری خانه خود رنگی بیافزایید

پس از یک روز طولانی ، می‌توانید با مانیتور هوشمند M8 در رنگ سبز بهار جان دوباره به چشمان خود بیافزایید. با برداشتن برخی از لوازم اداری در سایه های مختلف سبز پاستلی، می توانید فضای خود را به پناهگاهی بازیگوش و با الهام از گیاه شناسی تبدیل کنید.

مانیتور هوشمند M8 بدون نیاز به رایانه یا لپ‌تاپ جداگانه، تمام کارهای ضروری شما را انجام می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که یک محیط تمیز و مرتب بسازید. مانیتور هوشمند M8 به شما امکان می دهد به سادگی با اتصال به Wi-Fi در اینترنت جستجو کنید، ایمیل را چک کنید و به Microsoft 3651 دسترسی پیدا کنید. به راحتی می توانید با ورود به حساب کاربری خود و آپلود فایل ها به طور مستقیم در فضای ابری به کار خود ادامه دهید. قابل توجه ترین مزیت Smart Monitor M8 این است که می توانید از راه دور به دسکتاپ کاری خود دسترسی داشته باشید و به همان اندازه که در دفتر کار می کردید چابک و سازنده باقی بمانید.

کنفرانس ویدیویی هنگام کار از خانه اکنون بسیار آسان است، زیرا Smart Monitor M8 با دوربین SlimFit ارائه می شود که می تواند به راحتی در هر زمان به مانیتور متصل یا جدا شود. علاوه بر این، حالت Eye Saver نور آبی را که عامل اصلی خستگی چشم است، کاهش می‌دهد و Flicker Free با کاهش لرزش صفحه، تجربه تماشای راحت را تضمین می‌کند. نه تنها طراحی و رنگ مانیتور هوشمند M8 فشار چشم را به حداقل می رساند، بلکه خود نمایشگر نیز به محافظت از دید شما و بهبود کارایی کار کمک می کند.

از سرگرمی های خود با آبی نور روز نهایت لذت را ببرید

با نمایشگر هوشمند M8 به فضای کاری خانه خود رنگی بیافزایید

با مانیتور هوشمند M8 می‌توانید فضایی را که به سرگرمی‌های مورد علاقه‌تان اختصاص داده شده، همراه با رنگ آبی روز تزئین کنید. اتاق خود را با سوغاتی های مسافرتی، زیورآلات یا اجناس افراد مشهور در سایه های مکمل آبی تقویت کنید تا دکوراسیون داخلی نهایی را ایجاد کنید که بیانگر شخصیت منحصر به فرد شما باشد.

اتصال سطح بعدی Smart Monitor M8 با دستگاه تلفن همراه شما می تواند به شما کمک کند محتوای مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید. به سادگی گوشی هوشمند خود را با استفاده از Tap View یا Screen Mirroring به مانیتور هوشمند متصل کنید. با یک کلیک، می توانید فوراً به کشور دیگری یا کنسرت خواننده مورد علاقه خود منتقل شوید، همه اینها به لطف صفحه نمایش بزرگ و کیفیت تصویر بالا است. Samsung DeX همچنین امکان چندوظیفگی را فراهم می کند و گوشی هوشمند شما را به یک پد لمسی تبدیل می کند. با استفاده از دو صفحه نمایش به طور همزمان، می توانید در یک کلاس طراحی آنلاین شرکت کنید یا در حالی که همچنان از تلفن خود به عنوان تلفن استفاده می کنید، ویدیوهای گروه موسیقی مورد علاقه خود را روی یک صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید.

سری Smart Monitor همچنین دارای یکپارچه سازی Apple AirPlay2 است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی فیلم ها، موسیقی ها و عکس های ذخیره شده در تلفن های هوشمند یا لپ تاپ خود را روی صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنند.

در سینمای خانگی خود با رنگ سفید گرم استراحت کنید

با نمایشگر هوشمند M8 به فضای کاری خانه خود رنگی بیافزایید

پس از یک روز پرمشغله، یکی از بهترین راه‌ها برای شارژ و استراحت، پخش فیلم‌های مورد علاقه‌تان در سینمای خانگی است. برای داشتن فضایی دنج، می توانید رنگ سفید گرم مانیتور خود را با لهجه های چوبی ترکیب کنید تا فضای خود را گرم کرده و احساس راحتی کنید.

طراحی پشت صاف مانیتور هوشمند M8 با ضخامت 11.4 میلی‌متر از فضای شما به طور موثرتری استفاده می‌کند و زیبایی کافه‌مانندی را حفظ می‌کند - بنابراین مکان مناسبی برای لذت بردن از یک خوراکی شیرین در حین تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان است.

شما می توانید سینمای خانگی بی نقص خود را تنها با استفاده از مانیتور هوشمند M8 بسازید، زیرا طیف گسترده ای از خدمات OTT2 مانند Netflix، YouTube، Disney+ و Samsung TV Plus را روی یک صفحه نمایش بزرگ ارائه می دهد. همچنین هنگام تماشای فیلم نیازی به صفحه کلید یا ماوس نیست – کنترل از راه دور مانیتور هوشمند سامسونگ به شما امکان می دهد از دکمه های بالا، پایین، چپ و راست روی کنترل از راه دور برای کنترل نشانگر ماوس از روی مبل یا تخت خود استفاده کنید.

سایر ویژگی‌هایی که تجربه تماشا را رضایت‌بخش‌تر می‌کنند عبارتند از وضوح UHD دستگاه، پشتیبانی از HDR10+، بلندگوهای استریو 2.2CH و Adaptive Sound+ که به طور خودکار محیط اطراف مانیتور را برای بهینه‌سازی کیفیت صدای آن تجزیه و تحلیل می‌کند. آیا در هنگام تماشای تلویزیون نگران وضعیت بدن خود هستید؟ مانیتور هوشمند M8 دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع (HAS) و عملکرد شیب است که به کاربران این امکان را می دهد تا موقعیت مناسبی را برای تماشای افراطی پیدا کنند.

بهار را با غروب صورتی جشن بگیرید

با نمایشگر هوشمند M8 به فضای کاری خانه خود رنگی بیافزایید

برای طرفداران گل، مانیتور هوشمند M8 در Sunset Pink فوراً شما را به جشنواره شکوفه های گیلاس در شکوفه کامل می برد. افزودن یک گلدان سفید از گل های زیبا به میز کار شما فضای روشن و خوش بینانه ای را برای هر خانه ای ایجاد می کند.

اگر از رایحه گل الهام گرفته اید و هوس آهنگی برای فصل بهار دارید، Smart Monitor M8 یک راه حل عالی است. حتی اگر مانیتور شما خاموش باشد، باز هم می توانید با صحبت با Bixby یک آهنگ عالی برای فصل بهار پخش کنید. میکروفون داخلی Smart Monitor M8 به شما امکان می دهد دستگاه خود را فقط با صدای خود مدیریت کنید، بنابراین می توانید به جای استفاده از صفحه کلید یا ماوس، روی سرگرمی های خود مانند نوشتن یا نقاشی تمرکز کنید.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 زندگی روزمره و سبک شخصی شما را تکمیل می کند تا فضای شما را رنگارنگ تر کند. صرف نظر از برنامه روزانه خود، می توانید از گزینه های رنگی گسترده مانیتور هوشمند M8 برای سفارشی کردن فضای خود و بیان فردیت خود استفاده کنید. از سرگرمی‌ها گرفته تا سینمای خانگی، مانیتور هوشمند M8 می‌تواند میز کار خسته‌کننده شما را به یک فضای رومیزی پر جنب و جوش تبدیل کند، و برای اضافه کردن رنگ‌هایی به هر فضایی عالی است.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید