جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بخارگر یا اتو ایستاده چه کاربردی دارد؟ بهترین بخارگر تفال!

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
بخارگر یا اتو ایستاده چه کاربردی دارد؟ بهترین بخارگر تفال!

اگر اهل اتو کشیدن لباس هایتان باشید و به این موضوع اهمیت زیادی بدهید قطعا نام بخارگر به گوشتان خورده است. البته نکته جالب این است خیلی ها فکر میکنن بخارگر و اتو ایستاده 2 محصول متفاوت هستند اما هر 2 یکی هستند و کارکردی یکسان دارند.

در این مقاله به کاربرد بخارگر خواهیم پرداخت نکاتی مه موقع خرید باید به آن دقت کنید با شما در میان خواهیم گذاشت همچنین بهترین بخارگر تفال را به شما معرفی خواهیم کرد.

شاید تا چند سال پیش بخارگر یک محصول بسیار عجیب به حساب می آمد. اما رفته رفته یک محصول بسیار پرطرفدار شد و در خانه ها جای گرفت .

شاید قبل از خرید خیلی ها فکر میکردند که عملکرد اتو بخار و بخارگر یکی هست اما در عمل اینطوری نیست و تفاوت های عمده ای دارند حتی در ظاهر!

بخارگر چه کاری انجام می‌دهد؟

کارکرد اصلی بخارگر از بین بردن چین و چروک های سطحی لباس، پارچه، پرده همچنین از بین بردن انواع میکروب و یک ضدعفونی کننده بسیار قوی میباشد که بسیار کاربردی می‌باشد. شاید فکر کنید بخارگر فقط برای انواع لباس و پارچه مناسب است اما اینطور نیست، می‌توانید بخارگر را برای ضد عفونی کردن انواع سطوح و وسیله به دلیل بخار داغی که دارد استفاده کنید.

ظاهر بخارگر

بخارگرها ظاهر متفاوتی دارند اما به صورت کلی از یک مخزن آب بزرگ، یک میله برای آویزان کردن سری اتو و آویزان کردن لباس ساخه شده اند اما با توجه به برندهای موجود در بازار، تفال در ساخت بخارگرها بسیار بهتر از سایر برندها کار کرده است که دلیلش را در ادامه خواهیم گفت.

ملاک انتخاب بخارگر

بخارگرها هم مانند بسیاری از محصولات موجود در بازار مدل های مختلفی دارند و عوامل زیادی در تعین قیمت آن ها تاثیر دارند ازجمله: برند سازنده، قدرت، حجم بخار، گنجایش مخزن آب و امکاناتی که دارند.

بهترین برند سازنده

برندهای بسیاری در بازار به ساخت بخارگر مشغول هستند از جمله فیلیپس، بوش، تفال ولی با توجه به بازخورد خریداران بخارگر تفال یکی از بهترین ها می‌باشد.

بخارگر

به عنوان مثال این یکی از بهترین بخارگرهای 3 کاره تفال است که دارای 1700 وات قدرت، عملکرد 5 مرحله ای اتوکشی، سیستم ضد رسوب، خاموش کننده خودکار، دارای میز مخصوص اتوکشی، مخزن آب بزرگ، جنس کفی سرامیکی، عملکرد 3 گانه: بخارگر، اتو مخزن دار و اتو بخار معمولی است و به جرعت میتوان گفت تفال بهترین بخارگرهای بازار را تولید می‌کند.

پس اگر قصد خرید بخارگر را دارید تا انتها با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید

قدرت بخارگر

قدرت یکی از ویژگی های مهم هر محصولی می‌باشد پس در هنگام خرید به قدرت بخارگر دقت کافی را بکنید زیرا ارتباط مستقیمی با داغ کردن آب دارد و المنتی که دارد باعث می‌شود آب حرارت بالایی داشته باشد. قدرت بخارگر ها معمولا بین 1000 تا 2000 وات متغیر می‌باشد.

حجم بخار

در خرید انواع اتو بخار یکی مهمترین عواملی که باید به آن دقت ویژه ای بشود حجم بخار می‌باشد حجم بخار دقیقا همان بخار خروجی از سری بخارگر می‌باشد و در تعیین قیمت بخارگر بسیار تاثیرگذار است معمولا حجم بخار خروجی از بخارگر ها چیزی بین 30 تا 100 گرم در دقیقه با توجه به قیمت آن ها می‌باشد.

مزخن آب

مخزن آب بخارگر یکی از عوامل بسیار مهم در بخارگرها می‌باشد و مخزن آب بخارگر هم هرچه قدر بزرگتر باشد مدت زمانی که میتوانید با بخارگر کار کنید بیشتر می‌شود و خب در تعیین قیمت هم مقداری تاثیرگذار است.

برند سازنده

فرض کنید وارد فروشگاهی شدید و قصد خرید محولی را دارید، که از محصول ذکر شده 2 شرکت سازنده آن هستند یکی از برندها بسیار معروف و شناخته شده و دیگری ناشناخته کدام را انتخاب می‌کنید؟

مطمئنا برند یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب هر محصولی می‌باشد مخصوصا در دسته بندی لوازم خانگی این امر مهم تر هم می‌شود پس سعی کنی برندی را انتخاب کنید که جواب پس داده باشد.

بخارگر

این هم مدل دیگری از بخارگرهای تفال میباشد که فقط بخارگر است و دارای یکی از بهترین طراحی های بازار میباشد همچنین قیمت مناسبی هم دارد و تک کاره است و فقط بخارگر است.

گارانتی

همیشه سعی کنید محصولی را از بازار بخرید که گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد تا هنگام خرابی محصول امکان تعمیر آن وجود داشته باشد.

از کجا بخریم؟!

یکی از مهم ترین عواملی که بسیار مهم است و سوال بسیاری از مشتریبان و خریداران میباشد این است که از کحا بخارگر بخریم ؟!

همانطور که می‌دانید بسیاری از محصولات بازار نسخه تقلبیش هم موجو است و همین مورد کار را برای خرید سختر هم می‌کند یعنی ممکنه شما جنسی را بخرید و حتی مدتی هم استفاده کنید و سپس متوجه بشوید که تقلبی است ولی دیگه کار از کار گذشته است.

تفال آنلاین

تفال آنلاین هم یکی سایت های بسیار معتبر فروش محصولات تفال در ایران می‌باشد که بسیار هم قدیمی است و تجربه کاربران درباره خرید از این سایت بسیار مثبت بوده است پس اگر قصد خرید بخارگر تفال را دارید تفال آنلاین هم گزینه مناسبی می‌باشد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید