جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

برای فروش اینترنتی به چه چیزهایی داریم؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
برای فروش اینترنتی به چه چیزهایی داریم؟

امروزه به دلیل استقبال مردم از خرید اینترنتی، را‌ه‌اندازی شغل بدون حضور در فضای مجازی امکان‌پذیر نیست. این موضوع نه تنها برای شرکت‌های بزرگ، بلکه برای شرکت‌های کوچک و نوپا هم صدق می‌کند.

از همین رو روز به روز بر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی افزوده شده و در بین مردم حسابی جا افتاده است. به طوری که برخی از مشاغل سنتی هم کسب‌وکار خود را بیش‌تر به سمت فروش آنلاین برده و حتی قصد جمع کردن مغازه‌هایشان را دارند.

در گذشته افراد اعتماد کمتری به خرید آنلاین و غیر حضوری کرده و بیشتر ترجیح به خرید حضوری داشتند؛ اما امروزه برخی از فروشگاه‌های بزرگ، موفق به جلب اعتماد مردم شده و راه را برای بقیه کسب‌وکارها باز گذاشته اند. اما خوشبختانه در حال حاضر انواع دوره‌های آموزشی و یا مقالات طراحی سایت نوشته شده که افراد را برای ساخت فروشگاه یاری می‌کند.

برای فروش اینترنتی به چه چیزهایی  داریم؟

اما آیا تنها با ساخت فروشگاه اینترنتی به درآمد می‌رسیم؟

خیر. برای ساخت سایت فروشگاهی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی، اولین کاری است که شما در فروش اینترنتی باید انجام دهید. اداره و مدیریت این فروشگاه خود پروسه‌ای مهم بوده که هر کسی از عهده آن بر نمی‎‌آید. در این مقاله  تمامی راهکارهای لازم برای فروش اینترنتی را به شما معرفی میکنیم. هم‌چنین با مقایسه انواع راه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی، آسان‌ترین راه آن به شما نشان می‌دهیم:

راه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

روش‌های مختلفی برای ساخت فروشگاه اینترنتی وجود داشته که در زیر آمده است:

1. مراجعه به طراح سایت

2. سپردن طراحی سایت به شرکت‌های طراح

3. استفاده از وردپرس

4. مراجعه به سایت ساز

کدام یک از این راه‌ها آسان‌تر و کم هزینه‌تر است؟

از بین تمامی روش‌های نام برده شده برای ساخت سایت، مراجعه به سایت سازها به عنوان آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها به شمار می‌رود؛ زیرا دو روش اول زمان زیادی را نیاز داشته و نسبت به دو روش وردپرس و سایت ساز پر هزینه‌تر است.

البته در ساخت سایت با استفاده از وردپرس هم نیاز به صرف هزینه های زیادی ندارید؛ اما فضای وردپرس دانش و مهارت‌های خاصی را برای ساخت فروشگاه طلب می‌کند.

در مقابل سایت سازها دارای تیم مهندسین بوده که تمامی مهارت‌های لازم برای ساخت فروشگاه را می‌دانند؛ از همین رو سایت ها را از قبل ساخته و به محض درخواست، به شما تحویل می‌دهند.

اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای ساخت فروشگاهتان، به سراغ سایت ساز پرتال بروید؛ زیرا وب‌سایت ساز پرتال یکی از بهترین فروشگاه سازهایی بوده که سابقه درخشانی در حوزه طراحی سایت رایگان دارد.

پس از ساخت فروشگاه اینترنتی، به چه چیزهایی نیاز داریم؟

با رعایت موارد زیر، فروش اینترنتی کاملا دقیق و موفق داشته باشید:

1- حتما مجوزهای لازم برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را بگیرید

اولین و مهم‌ترین مورد در فروش اینترنتی، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است؛ پس حتما به دنبال این مجوز برای فروشگاهتان باشید. داشتن نماد اعتماد در فروشگاه، به معنای تایید شما در دولت و در نتیجه جلب اعتماد بیش‌تر مردم است.

2- امنیت فروشگاه اینترنتی را فراهم کنید

تضمین امنیت فروشگاه یکی از اصلی‌ترین موارد در ساخت فروشگاه اینترنتی است. کاربران در هنگام خرید از شما برای حفظ اطلاعات گوشی، کارت و سیستمشان، نیازمند تضمین مناسبی برای ایجاد امنیت سایت هستند. یکی از راه‌های تامین امنیت سایت، اخذ گواهینامه SSL بوده که عبارت HTTPS را در اول نام سایت ایجاد می‌کند.

3- گروه پشتیبانی قوی را برای کاربران فراهم کنید

پشتیبانی از کاربر، جزو آن دسته مواردی بوده که آن‌ها را در سایت شما نگه می‌دارد؛ به همین دلیل باید به آن توجه خاصی نشان دهید. شما به عنوان فروشگاه اینترنتی، برای جذب مشتریان باید همیشه به دنبال جلب رضایت آن‌ها بوده و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

 ارائه خدماتی، مانند مشاوره رایگان، پاسخگویی به سوالات و ابهامات و یا رفع مشکلات احتمالی جزو موارد مهم در جلب رضایت مشتری است. مثلا یکی از علل موفقیت وب‌سایت پرتال را می‌توان به پشتیبانی قوی آن اشاره کنیم.

4- تصاویر و اطلاعات کاملی از محصولات را در اختیار مشتری قرار دهید

یکی از عواملی که مشتریان را کاملا به خود جذب کرده و در فروش هم تاثیر زیادی دارد، استفاده از تصاویر و اطلاعات دقیق و با کیفیت از محصول است. البته توجه داشته باشید که تصویر و اطلاعات باید همزمان با هم وجود داشته باشد. حتی گاهی از اوقات تصویر هم کافی نبوده و نیاز به ویدئو هم دارد. به طوری که آمار نشان داده که 57 درصد از خریداران اینترنتی، با دیدن فیلم‌های مربوطه، بیش‌تر از خرید خود مطمئن می‌شوند.

5- سایتتان را برای گوشی هم بهینه سازی کنید

امروزه بسیاری از افراد برای دسترسی به فضای وب، از طریق موبایل اقدام می‌کنند. از همین رو وب‌سایت بهینه نشده، طرفداران خود را پس از مدتی از دست می‌دهد.

حتما تنظیمات سایتتان را به نحوی قرار داده که بازدیدکنندگان از طریق موبایل هم امکان دسترسی آسان را داشته باشند. شما با این کار فروشتان را بیش‌تر کرده و در کارتان موفق‌تر می‌شوید.

برای فروش اینترنتی به چه چیزهایی  داریم؟

جان کلام

لنگراگر شما هم به دنبال راهی برای از بین بردن دغدغه‌های فروش اینترنتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که ساخت سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به پرتال بسپارید. پرتال دارای قالب‌های متنوعی بوده که برای هر کسب‌وکاری استفاده می‌شود.

هم‌چنین دارای ضمانت هفت روزه استفاده رایگان از سایت بوده و قیمت طراحی سایت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید