جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بررسی مانیتور LG 27UK850-W(یک مانیتور حرفه ای با وضوح بالا و رنگ)

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
بررسی مانیتور LG 27UK850-W(یک مانیتور حرفه ای با وضوح بالا و رنگ)

هر کسی که برای خرید مانیتور سراغ مانیتور ال جی می رود احتمالاً با چند گزینه متفاوت از ال جی روبرو شده است. این برند طیف وسیعی از مانیتورهای عالی را برای هر نوع بودجه ارائه می دهد، LG 27UK850-W   27 اینچی ویژگی های شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

این مانیتور با وضوح 4K، رنگ HDR، گزینه‌های کالیبراسیون رنگ حرفه‌ای، زوایای دید شدید، پشتیبانی از AMD FreeSync و صفحه‌نمایش قابل چرخش، نیازهای همه کاربران را برآورده می‌کند، (ادیت عکس‌ها، اسناد، بازی‌ها و . . . ).

ما مانیتور LG 27UK850-W را آزمایش کردیم تا ببینیم واقعاً چقدر همه کاره است و چه امتیازاتی دارد.

طراحی: تمیز و شیک

ال‌جی 27UK850-W  جلوی مشکی با پشت سفید دارد، یک طراحی که ظاهری منحصر به فرد و زیبا به آن می‌دهد، کاملاً بر خلاف هر چیز دیگری. پایه آلومینیومی ریخته‌گری U-Line و نقره‌ای است و امکان شیب به جلو یا عقب بین 5 تا 20 درجه را فراهم می‌کند.

پایه U-Line نیز 90 درجه می چرخد، بنابراین می توانید صفحه نمایش افقی را به حالت عمودی تبدیل کنید.

قاب مانیتور بسیار نازک است، اما ناحیه نمایش واقعی با یک حاشیه سیاه تقریباً 0.64 سانتی متر در بالا و کناره های صفحه احاطه شده است. حاشیه در پایین به سختی قابل توجه است و حدود 0.25 سانتی متر ضخامت دارد. با این وجود، همانطور که فناوری مانیتور مدرن پیش می رود، 27UK850-W تقریباً بدون حاشیه است.

در پشت مانیتور دو درگاه HDMI، یک پورت DisplayPort، یک پورت USB-C و یک جفت پورت USB 3.0 و USB 2.0 قرار دارند که هنگام اتصال USB-C به عنوان هاب USB عمل می کنند.

یک دکمه جوی استیک در مرکز مانیتور در زیر لوگوی ال‌جی وجود دارد که عملکردهای داخلی مانیتور را کنترل می‌کند ، این دکمه به عنوان دکمه پاور عمل می‌کند و صدا را نیز کنترل می‌کند. هنگامی که مانیتور روشن است، با فشار دادن دکمه، منوی روی صفحه نمایش داده می شود.

راه اندازی مانیتور LG 27UK850-W:

در داخل جعبه، یک گزارش تضمین کیفیت نمایشگر، یک آداپتور AC سفید، یک کیسه با CD-ROM، دفترچه راهنما، و سایر اسناد، و همچنین یک نگهدارنده کابل و کابل‌های مختلف DisplayPort، USB، HDMI، و AC مشاهده خواهید کرد. کابل ها، پایه U-Line در دو قسمت و خود مانیتور را نیز خواهید دید.

مونتاژ مانیتور سریع و آسان است. دو تکه پایه U-Line را کنار هم قرار دادیم و آن را در شکاف‌های پشت مانیتور گرفتیم، سپس آداپتور برق را به پشت مانیتور و کابل را به برق وصل کردیم. سپس کابل ویدیو را که در این مورد DisplayPort بود وصل کردیم.

پایه U-Line نیز 90 درجه می چرخد، بنابراین می توانید صفحه نمایش افقی را به حالت عمودی تبدیل کنید.

کیفیت تصویر مانیتور LG 27UK850-W:

بازتولید رنگ عالی و زوایای دید را ارائه می دهد. حتی بدون فعال بودن پشتیبانی از رنگ HDR، وسعت رنگ استاندارد sRGB 99٪ رتبه بندی شده است و با بازتولید رنگ عالی در خارج از جعبه نشان می دهد. به طور مشابه، هنگامی که از کنار در نقاط افراطی حتی غیرعملی مشاهده می شد، صفحه نمایش شفاف و روشن باقی می ماند.

از نظر تابش خیره کننده، در خود صفحه نمایش از نور خورشید یا چراغ های داخلی چیزی قابل توجه نبود. با این حال، قسمت براق پایین قاب، کمی درخشش و همچنین برخی از اثر انگشت ها را هنگام تنظیم مانیتور نشان می دهد.

کیفیت صوت مانیتور LG 27UK850-W:

مانند هر مانیتور دیگری، صدای بلندگوهای داخلی بهترین نیست ، در آزمایش متوجه شدیم که صدا کمی صاف و فاقد باس است. به دلیل اندازه مانیتور، فاصله استریو بین بلندگوهای چپ و راست نیز بسیار کم است. در نتیجه، گیمرهای اختصاصی یا علاقه مندان به سینمای خانگی می خواهند هر یک از تعدادی از بلندگوها یا هدست های خارجی با کیفیت را بررسی کنند تا بهترین تجربه را داشته باشند.

ال‌جی به‌طور پیش‌فرض قابلیتی به نام MaxxAudio از Waves را فعال می‌کند. وقتی این فناوری بهبود صدا روشن است، می‌توانید تنظیمات مختلف باس، سه‌بعدی، گفتگو و صدای سه‌بعدی را دستکاری کنید.

حکم نهایی

LG 27UK850-W یک مانیتور حرفه ای است که نیازهای بسیاری را برآورده می کند. به عنوان یک مانیتور استاندارد و با وضوح بالا، 27UK850-W تصویری واضح و رنگارنگ ارائه می دهد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید