جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بررسی 4 تا از بهترین مانیتور ال جی در سال 2024

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
بررسی 4 تا از بهترین مانیتور ال جی در سال 2024

ال جی یک برند کره جنوبی است که در دنیای الکترونیک به خوبی شناخته شده است، زیرا طیف گسترده ای از محصولات از جمله نمایشگر را تولید می کند. مجموعه ای از مانیتورهای بازی و اداری را ارائه می دهد، بنابراین احتمالاً آنچه را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد. آنها نمایشگرهایی در اندازه های مختلف، از مدل های کوچک 24 اینچی گرفته تا مانیتورهای بزرگ 48 اینچی، می سازند و حتی مانیتورهای OLED می سازند که کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهند. ما بیش از 50 مانیتور ال جی را خریداری و آزمایش کرده ایم. توصیه های ما برای بهترین ها در زیر آمده است.

مانیتور LG 27GR95QE-B

بررسی 4 تا از بهترین مانیتور ال جی در سال 2024

بهترین مانیتور ال‌جی که تست کرده‌ایم LG 27GR95QE-B است. این یک مانیتور درجه یک است که عملکرد فوق العاده بازی را با کیفیت تصویر بالا ترکیب می کند. این مانیتور همچنین بهترین مانیتور بازی ال‌جی است زیرا نرخ تازه‌سازی 240 هرتز بالایی دارد که آن را برای اجرای بازی‌های رقابتی ایده‌آل می‌کند و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر FreeSync (VRR) و سازگاری با G-SYNC را دارد. علاوه بر این، زمان پاسخگویی آنی در حداکثر نرخ تازه‌سازی خود دارد که حرکت را صاف به نظر می‌آورد، اما در نرخ‌های تازه‌سازی پایین‌تر بیش از حد مجاز است که منجر به شبح‌سازی معکوس با اجسام با حرکت سریع می‌شود.

این مانیتور برای بازی در اتاق تاریک عالی است زیرا دارای یک پنل OLED است که رنگ مشکی کامل را نمایش می دهد. ال جی همچنین دارای یک مانیتور OLED دیگر با نرخ تازه سازی 240 هرتز، LG 45GR95QE-B، یک مانیتور فوق عریض 45 اینچی با رزولوشن 3440x1440 است. اگر صفحه‌نمایش بزرگی می‌خواهید خوب است، اما با تراکم پیکسلی کمتر از 27GR95QE-B، تصاویر آنقدر واضح نیستند. یکی از نکات منفی این مانیتورها این است که OLEDها با قرار گرفتن مداوم در معرض همان عناصر ثابت در طول زمان در معرض سوختگی دائمی قرار می گیرند، اما اگر بازی های مختلفی را انجام می دهید این موضوع چندان نگران کننده نیست.

بررسی 4 تا از بهترین مانیتور ال جی در سال 2024

مانیتور LG 32GR93U-B

اگر نگران خطر سوختن ال‌جی 27GR95QE-B هستید یا رزولوشن بالاتری می‌خواهید، ال‌جی چند مانیتور خوب با کیفیت 4k در رده‌ی قیمتی متوسط بالا دارد. LG 32GR93U-B یک مانیتور گیمینگ با کیفیت 4k با صفحه نمایش بزرگ 32 اینچی است، اما کیفیت تصویر آن بدتر از 27GR95QE-B است زیرا سیاهی های عمیق را نشان نمی دهد. در حالی که نرخ رفرش 144 هرتز آن کمتر از 27GR95QE-B است و برای بازی با نرخ تازه سازی بالا ایده آل نیست، انتخاب بهتری برای بازی های کنسولی است زیرا می تواند از مزایای PS5 و Xbox Series X|S به طور کامل استفاده کند.
همچنین دارای کنترل حرکتی باورنکردنی است، به خصوص در نرخ تازه سازی بالا، و زمان پاسخگویی همچنان در 60 هرتز عالی است که منجر به حداقل تاری حرکت می شود. همچنین برای استفاده در اتاق های روشن بهتر از 27GR95QE-B است، زیرا دارای حداکثر روشنایی و کنترل بازتاب است. گفته می‌شود، اگر صفحه نمایش 32 اینچی آن را برای نیازهای خود بسیار بزرگ می‌دانید، می‌توانید LG 27GR93U-B را نیز در نظر بگیرید، که جایگزین کوچک‌تری است که هزینه کمتری دارد.

بررسی 4 تا از بهترین مانیتور ال جی در سال 2024

مانیتور LG 27GR83Q-B

اگر یک مانیتور 4k میان رده بالا نمی خواهید، می توانید با یک مانیتور 1440p در هزینه خود صرفه جویی کنید و LG 27GR83Q-B یک مانیتور گیمینگ عالی است که هزینه زیادی ندارد. این با LG 32GR93U-B متفاوت است، زیرا وضوح بالایی ندارد، بنابراین تصاویر آنقدر واضح نیستند. با این حال، هنوز هم برای بازی های رایانه شخصی با نرخ تازه سازی 240 هرتز بسیار عالی است، که حتی برای بازی های رقابتی ایده آل است. اگر به چنین نرخ تازه‌سازی بالایی نیاز ندارید، می‌توانید کمی ارزان‌تر LG 27GP850-B/27GP83B-B را نیز بررسی کنید که نرخ تازه‌سازی 180 هرتز پایین‌تری دارد.

یکی از مواردی که در مورد 27GR83Q-B متمایز می شود، کنترل حرکتی قابل توجه آن است و حتی در نرخ تازه سازی پایین نیز متوجه تاری حرکت نخواهید شد. حتی دارای پهنای باند HDMI 2.1 است که اگر کارت گرافیک مدرنی دارید که از HDMI 2.1 پشتیبانی می کند ایده آل است. همچنین از تمام سیگنال‌های رایج کنسول‌های بازی پشتیبانی می‌کند، زیرا حتی می‌تواند سیگنال‌های 4k را کاهش دهد که منجر به تصویری دقیق‌تر از 1440p می‌شود.

بررسی 4 تا از بهترین مانیتور ال جی در سال 2024

مانیتور LG 32GN650-B/32GN63T-B

در حالی که ال‌جی به اندازه برندهای دیگر گزینه‌های مقرون به صرفه ندارد، انتخاب‌های خوبی وجود دارد، مانند LG 32GN650-B که به عنوان 32GN63T-B نیز در خرده‌فروشی‌های مختلف فروخته می‌شود. این یک مانیتور بازی اولیه است که عملکرد خوبی را ارائه می دهد و اگر در اولین راه اندازی بازی خود به چیزی ساده نیاز دارید، انتخاب ایده آلی است. در حالی که صفحه نمایش بزرگتری نسبت به LG 27GR83Q-B دارد، اما همان وضوح 1440p را دارد، به این معنی که تراکم پیکسل کمتر است و وضوح تصویر آنچنان خوب نیست. همچنین نسبت به 27GR83Q-B نرخ رفرش 165 هرتز کمتری دارد و کیفیت تصویر بدتری دارد زیرا روشن نیست و زوایای دید بدتری دارد، اما این چیزی است که باید برای خرید مانیتور ارزان‌تر انجام دهید.

این همچنان یک مانیتور بازی خوب با پشتیبانی از FreeSync VRR برای کاهش پارگی صفحه و سازگاری G-SYNC است. متأسفانه، کنترل حرکت آن چیز خاصی نیست زیرا لک سیاهی با اجسام با حرکت سریع وجود دارد، اما این امر برای مانیتورهایی با پنل VA مانند این معمول است. نکته مثبت این است که پنل VA آن سیاهی عمیق را در اتاق های تاریک با یکنواختی مشکی مناسب ارائه می دهد.

ویژگی های عالی بازی

از آنجایی که ال‌جی عمدتاً بر روی بازی تمرکز می‌کند، اکثر مانیتورهای آن‌ها نرخ تازه‌سازی سریع و کنترل حرکت عالی را ارائه می‌کنند. گزینه‌های آنها نیز نسبت به رقبا زمان پاسخگویی بهتری دارند.

نمایشگرهای OLED

ال‌جی نمایشگرهای OLED خود را می‌سازد و در حال تبدیل شدن به یک رهبر صنعت در مانیتورهای بازی OLED هستند. اینها کیفیت تصویر بهتر و کنترل حرکت بهتری نسبت به مانیتورهای LCD با نور پس زمینه LED ارائه می دهند.

مانیتور ال جی در مقابل دل

ال‌جی و دل در ساخت مانیتورهای اداری و بازی مستقیماً با یکدیگر رقابت می‌کنند. مدل های دل معمولاً ارگونومی بسیار بهتر و امکانات اداری بیشتری دارند. با این حال، ال‌جی در زمینه بازی برتری دارد و طیف وسیع‌تری از مدل‌ها را با کنترل حرکت بهتر ارائه می‌دهد.

مانیتور ال جی در مقابل سامسونگ

سامسونگ و ال‌جی بازارهای مشابهی را هدف قرار می‌دهند و هر دو برند مانیتورهای بازی پیشرفته با ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌کنند. در حالی که ال‌جی عمدتاً از پنل‌های IPS با زاویه دید وسیع استفاده می‌کند، سامسونگ معمولاً از پنل‌های VA با کنتراست بالا استفاده می‌کند. مانیتورهای سامسونگ معمولاً با مشکلات سیستم عامل مواجه هستند که در مانیتورهای ال جی نادر است.

ال‌جی طیف گسترده‌ای از نمایشگرها، از مانیتورهای گران‌قیمت گرفته تا مقرون‌به‌صرفه را در دسترس دارد و مانیتورهای گیمینگ فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کنند. آنها از این نظر بهتر از رقبا هستند، زیرا گزینه های خوبی در هر قیمتی برای هر نوع گیمری دارند. مانیتورهای بازی آنها نسبت به نمایشگرهای سایر شرکت‌ها کنترل حرکت بهتری دارند که بسیار عالی است. در حالی که آنها مانیتورهای اداری خوبی نیز دارند، اما به اندازه سایر مارک ها ویژگی هایی مانند پایه های ارگونومیک یا سوئیچ های KVM را ارائه نمی دهند. صرف نظر از این، ال جی یک شرکت قابل اعتماد است که مانیتورهای خوبی برای مصارف مختلف تولید می کند.

نتیجه

ال‌جی مانیتورهایی را هم برای استفاده در دفتر و هم برای بازی می‌سازد و در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف در دسترس هستند. مدل‌های UltraGear آن‌ها معمولاً عملکرد بازی بسیار خوبی را با کنترل حرکت فوق‌العاده ارائه می‌دهند، حتی بهتر از سایر شرکت‌ها، و همچنین دارای چند نمایشگر بازی ۴k هستند. از جنبه منفی، گزینه های ال جی ارگونومی محدودی دارند و به ندرت تنظیمات چرخشی را ارائه می دهند. اگر مشکلی نیست، از اکثر مانیتورهای آنها راضی خواهید بود.

https://www.rtings.com/monitor/reviews/lg

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید