جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بررسی 5 بهترین مانیتور سامسونگ در سال 2024

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
بررسی 5 بهترین مانیتور سامسونگ در سال 2024

سامسونگ در تولید محصولات الکترونیکی پیشرو جهانی است و مانیتورهای آن نیز بسیار شناخته شده هستند. آنها طیف گسترده ای از نمایشگرها دارند، بنابراین آنچه را که نیاز دارید را با آنها پیدا خواهید کرد، به خصوص اگر به دنبال بهترین مانیتور گیمینگ سامسونگ هستید. مانیتورهای رده بالا آنها بهترین عملکرد و ارزش را در برابر رقباارائه می دهند،

بررسی 5 بهترین مانیتور سامسونگ در سال 2024

زیرا دارای ویژگی های فراوان و کیفیت تصویر عالی هستند، اما مانیتورهای میان رده و مقرون به صرفه آنها در مقایسه با سایر برندها ضعیف هستند.

سامسونگ Odyssey OLED G8/G85SB S34BG85

او سامسونگ Odyssey OLED G8/G85SB S34BG85 بهترین مانیتور سامسونگ است که ما آزمایش کرده ایم. این یک مانیتور فوق‌العاده رده بالا است که نه تنها به طور کلی بهترین است، بلکه به عنوان بهترین مانیتور گیمینگ سامسونگ نیز می‌درخشد. این اولین مانیتور این برند است که از فناوری QD-OLED استفاده می کند، همان فناوری که در برخی تلویزیون ها مانند Samsung S95C OLED معرفی کرده اند. این به مانیتور اجازه می دهد تا در اتاق های تاریک رنگ های مشکی کامل را نمایش دهد و در عین حال رنگ ها را زنده به نظر برساند.

این یک مانیتور گیمینگ فوق‌العاده با نرخ تازه‌سازی 175 هرتز و زمان پاسخگویی تقریباً لحظه‌ای برای کنترل حرکت روان است. دارای تاخیر ورودی کم برای احساس پاسخگویی است، اما برای اینکه بسیار کم باشد باید آن را به آخرین سیستم عامل به روز کنید. در نهایت، این دستگاه

بررسی 5 بهترین مانیتور سامسونگ در سال 2024

دارای پلتفرم هوشمند تایزن سامسونگ است،

سامسونگ Odyssey OLED G9/G95SC S49CG95

سامسونگ یکی از معدود برندهایی است که نمایشگرهای فوق عریض را با نسبت تصویر 32:9 تولید می کند. این حتی از نسبت تصویر 21:9 در Samsung Odyssey OLED G8/G85SB S34BG85 عریض‌تر است و به شما این امکان را می‌دهد تا بیشتر بازی خود را به طور همزمان ببینید. Samsung Odyssey OLED G9/G95SC S49CG95 یکی از آن مانیتورهای فوق عریض با صفحه نمایش 49 اینچی است و مانند OLED G8 دارای پنل QD-OLED است. همان کیفیت تصویر فوق‌العاده را با رنگ‌های مشکی کامل و رنگ‌های روشن و زنده ارائه می‌دهد.

یکی از مزایایی که نسبت به OLED G8 دارد، نرخ تازه سازی 240 هرتز آن است، بنابراین علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده، نرخ تازه سازی به اندازه کافی بالا را حتی برای گیمرهای رقابتی نیز ارائه می دهد. Motion

بررسی 5 بهترین مانیتور سامسونگ در سال 2024

باورنکردنی به نظر می رسد و برخلاف OLED G8، برای دریافت کمترین تاخیر ورودی، نیازی به آپدیت سیستم عامل آن ندارید. همچنین خطر سوختگی دائمی را دارد، بنابراین اگر این موضوع برای شما نگران کننده است، می توانید Samsung Odyssey Neo G9 را در نظر بگیرید. مشخصات بازی مشابهی دارد، اما با نور پس زمینه Mini LED به جای پنل QD-OLED، کیفیت تصویر آن چندان خوب نیست. سامسونگ حتی دوربین عظیم 57 اینچی Samsung Odyssey Neo G9/G95NC S57CG95 را می‌سازد که از نور پس‌زمینه LED نیز استفاده می‌کند و فضای زیادی برای صفحه نمایش ارائه می‌کند، اما گران است.

سامسونگ Odyssey Neo G8 S32BG85

سامسونگ علاوه بر نمایشگرهای فوق عریض، مانیتورهای عالی بازی 4k مانند Samsung Odyssey Neo G8 S32BG85 را نیز ارائه می دهد. علاوه بر نسبت ابعاد کوچکتر و اندازه صفحه نمایش، با Samsung Odyssey OLED G9/G95SC S49CG95 متفاوت است زیرا پنل QD-OLED ندارد، بنابراین سیاهی کامل را در اتاق های تاریک نشان نمی دهد. با این حال، کیفیت تصویر همچنان عالی است، به لطف ویژگی مناسب مینی LED کم نور محلی آن که به نمایش سیاهی عمیق کمک می کند. از نظر ویژگی های بازی، دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز است که برای بازی های رقابتی ایده آل است، اما اگر به چنین نرخ تازه سازی بالایی نیاز ندارید، Samsung Odyssey Neo G7 S32BG75 جایگزین ارزان تری با نرخ رفرش 165 هرتز است. به طور مشابه عمل می کند.

Neo G8 برای بازی‌های کنسولی عالی است زیرا پهنای باند HDMI 2.1 به شما امکان می‌دهد از مزایای کامل Xbox Series X|S و PS5 استفاده کنید. همچنین دارای کنترل حرکتی عالی با زمان پاسخگویی سریع در هر نرخ تازه سازی است. متأسفانه، مشکلاتی دارد که در مانیتورهای سامسونگ با نور پس‌زمینه LED رایج است، مانند مشکلات وارونگی پیکسل و سوسو زدن در صحنه‌های تاریک با نرخ نوسازی متغیر (VRR) فعال است. با این حال، توجه به این چیزها سخت است و فقط با محتوای خاصی اتفاق می افتد.

سامسونگ Odyssey G6 S32BG65

اگر به همه ویژگی های سطح بالا و نور پس زمینه Mini LED Samsung Odyssey Neo G8 S32BG85 نیاز ندارید، می توانید با تهیه یک مانیتور میان رده مانند Samsung Odyssey G6 S32BG65 در هزینه خود صرفه جویی کنید. این با Neo G8 متفاوت است زیرا وضوح 1440p کمتری دارد، به این معنی که تصاویر آنقدر واضح و با جزئیات نیستند، اما این همان چیزی است که در اکثر مانیتورهای میان رده باید انتظار داشته باشید. حتی دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز است که برای بازی های رایانه شخصی عالی است. با این حال، اگر چیزی با وضوح 4k بالاتر و نرخ رفرش کمتر را برای بازی های کنسول ترجیح می دهید، می توانید Samsung Odyssey G7/G70B S32BG70 رده بالاتر را نیز در نظر بگیرید.

G6 یک مانیتور بازی عالی با پشتیبانی از VRR برای کاهش پارگی صفحه و کنترل حرکت باورنکردنی با نرخ تازه سازی بالا است. با این حال، زمان پاسخگویی آهسته در 60 هرتز دارد که منجر به تاری حرکت می شود. نکته مثبت این است که دارای یک پنل VA است که سیاه‌های عمیق را نمایش می‌دهد، که آن را به انتخاب خوبی برای بازی در اتاق تاریک تبدیل می‌کند و همچنین اگر می‌خواهید از آن در اتاقی با نور خوب استفاده کنید، به اندازه کافی روشن می‌شود تا با تابش خیره کننده مقابله کند.

سامسونگ Odyssey G5 S27AG50

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه با تهیه یک مانیتور مقرون به صرفه سامسونگ هستید، چند گزینه مانند Samsung Odyssey G5 S27AG50 وجود دارد. از آنجایی که این یک نسخه پایین تر از Samsung Odyssey G6 S32BG65 است، نرخ تازه سازی 165 هرتز پایین تری دارد، اما اگر به دنبال چیزی ارزان تر هستید، باید انتظار داشته باشید. خوشبختانه، حرکت در کل محدوده نرخ تازه‌سازی آن حتی بهتر از G6 به نظر می‌رسد، زیرا کمترین رد تاری با اجسام با حرکت سریع، حتی در 60 هرتز وجود دارد.

پنل IPS آن را به انتخاب خوبی برای بازی های co-op تبدیل می کند زیرا دارای زوایای دید مناسبی است، بنابراین تصویر از کناره ها ثابت می ماند و ارگونومی عالی آن تنظیم آن را آسان می کند. با این حال، نسبت کنتراست پایینی دارد که باعث می شود مشکی ها در تاریکی خاکستری به نظر برسند. اگر این برای شما مهم است، Samsung Odyssey G5/G51C S27CG51 جایگزین ارزان‌تری با پنل VA و کنتراست بالاتر است. با این حال، کنترل حرکتی به طور قابل توجهی بدتر است، بنابراین S27AG50 مانیتور بازی بهتری است.

مانیتورهای سامسونگ معمولاً ویژگی های بهره وری و عملکرد محدودی دارند، اما همچنان برای استفاده در دفتر به اندازه کافی خوب هستند.

مانیتور سامسونگ در مقابل دل

دل و سامسونگ هر دو طیف وسیعی از مانیتورها را عرضه می کنند، از مدل های سطح پایه گرفته تا نمایشگرهای بازی پیشرفته. دل تمایل به کنترل کیفیت بهتر و ارگونومی بهتر دارد و نمایشگرهای اداری بیشتری دارند. سامسونگ طیف وسیع تری از مانیتورهای بازی را ارائه می دهد، به خصوص آنهایی که برای بازی های 4k هستند، اما دل دارای نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی بالاتر است.

مانیتور سامسونگ در مقابل ال جی

ال‌جی و سامسونگ هر سال طیف گسترده‌ای از مانیتورها را عرضه می‌کنند که برای کاربران مختلف عرضه می‌شوند. مانیتورهای ال‌جی معمولاً از پنل‌های IPS برای نمایشگرهای بازی خود استفاده می‌کنند و زمان پاسخگویی سریع‌تر و زاویه دید بهتری دارند. از سوی دیگر، سامسونگ ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند نور پس‌زمینه Mini LED و پنل‌های QD-OLED ارائه می‌کند و نمایشگرهای آن‌ها در اتاق‌های تاریک عملکرد بهتری دارند.

مانیتورهای گیمینگ رده بالای سامسونگ از بهترین های موجود در بازار هستند و طیف وسیعی از گیمرها را پاسخگو هستند، بنابراین احتمالاً آنچه را که نیاز دارید از آنها پیدا خواهید کرد. آن‌ها مدل‌هایی با وضوح 4k بالا برای بازی‌های کنسولی یا با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز برای بازی‌های رایانه‌ای رقابتی ارائه می‌دهند. آنها همچنین برای بازی در اتاق تاریک عالی هستند زیرا نمایشگرهای آنها معمولاً کنتراست بالایی دارند. با این حال، محدودیت‌هایی در مورد سامسونگ وجود دارد، زیرا مانیتورهای آن‌ها گاهی اوقات باگ هستند.

نتیجه

سامسونگ هر ساله طیف وسیعی از مانیتورها را عرضه می کند، از مانیتورهای ابتدایی تا برخی از پیشرفته ترین مانیتورهای بازی در بازار. مانیتورهای بازی رده بالای آنها معمولاً یک شرط مطمئن برای گیمرهای رقابتی هستند، اما بزرگترین نقطه ضعف آنها این است که آنها چند مشکل سیستم عامل دارند. به نظر می رسد تمرکز اصلی سامسونگ بر روی مانیتورهای گیمینگ رده بالای خود باشد، زیرا مجموعه سطح پایه آنها سال به سال تغییر چندانی نمی کند و به طور مداوم از بسیاری از رقبای خود بهتر عمل می کند. این به این معنی است که شما بیشترین ارزش را از مدل‌های رده بالای آن‌ها دریافت می‌کنید، اما اگر بودجه کمی دارید بهتر است به جای دیگری نگاه کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید