جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بررسی بهترین ارزهای دیجیتال در اوکی اکسچنج

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
بررسی بهترین ارزهای دیجیتال در اوکی اکسچنج

در چند سال اخیر شاهد رشد بسیار بالا و افزایش قیمت بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتال بوده‌ایم. شاید یکی از دلایل جذب چشم‌گیر افراد به این بازار مالی، کاهش رشد اقتصادی و بالا رفتن تورم باشد. اتفاقات اخیر اقتصادی کشور و نرخ سود کم بانک‌ها، باعث نگرانی مردم شده و آن‌ها را به سمت سرمایه‌گذاری در بازار ارزدیجیتال کشیده است. فرقی نمی‌کند که شما تریدر باشید یا سرمایه‌گذار، به هر‌حال برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که تفاوت تریدر و سرمایه‌گذار چیست؟ در پاسخ بهتر است بدانید که تریدر‌ها یا معامله‌گران به‌دنبال کسب سود از خرید و فروش رمز‌ارز هستند؛ به این صورت که ارز دیجیتال را به امید افزایش قیمت در آینده میخرند و بعد از افزایش قیمت آن را فروخته و سود می‌کنند. در‌واقع، تریدر‌ها از نوسانات کوچک بازار کریپتو‌کارنسی استفاده کرده و سود به‌دست می‌آورند. هدف سرمایه‌گذاران از خرید یک ارز دیجیتال مثل بیت‌کوین، کسب سود در طولانی‌مدت است. اگر تصمیم به خرید بیت‌کوین یا هر رمز‌ارز دیگری دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید تا اطلاعات لازم را در‌رابطه با آینده این بازار مالی به‌دست آورید.

سرمایه گذاری در بیت کوین را جدی بگیرید!

چگونگی خرید Bitcoin و میزان حجم خرید، از آن دسته سؤالاتیست که ذهن افراد را بعد از آشنایی با ارز‌های دیجیتال مشغول می‌کند. البته سؤالات به این‌ها محدود نشده و افراد از به‌صرفه بودن سرمایه‌گذاری گرفته تا میزان بودجه لازم سؤال می‌کنند. اگر بخواهیم نگاهی جامع به اولین ارز دیجیتال جهان، یعنی بیت‌کوین داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که در طی این سال‌ها به‌دلیل تقاضای بالای کاربران، هم‌چنان جایگاه خود را حفظ کرده است. در‌واقع، Bitcoin یکی از ارز‌های دیجیتال قدیمی بوده که امروزه تبدیل به گران‌ترین رمز‌ارز دنیا شده است. 5 سال پیش، یعنی سال 2017 اوج رشد این رمز‌ارز بود که توجه تعداد زیادی از افراد را به سمت خود جلب کرد.

نکته قابل توجه، نوسانات موجود در قیمت بیت‌کوین است که برخی از افراد را دل‌نگران و برای سرمایه‌گذاری مردد کرده است. حقیقت این است که نوسانات این بازار امری اجتناب‌ناپذیر است؛ اما اگر دقت کرده باشید، در طی 14 سال گذشته بیت‌کوین سود کلانی را نصیب کاربران و سرمایه‌گذاران خود کرده است. بنابراین، قبل از خرید بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگر، از فرد متخصص این حوزه مشاوره بگیرید.

بررسی بهترین ارزهای دیجیتال در اوکی اکسچنج

آوازه باثبات بودن تتر در همه جا پیچیده است!

تتر یکی از مهم‌ترین استیبل‌کوین‌هایی است که سال 2014 وارد بازار شد و مورد‌توجه کاربران بسیار زیادی قرار گرفت. از این جهت افراد بسیاری از آن استقبال کردند که ارزش آن در طول زمان همواره ثابت و برابر 1 دلار است؛ به این معنی که شما با خرید تتر از نوسانات بازار ارز دیجیتال مصون مانده و همواره ارزش سرمایه‌تان حفظ می‌شود. از بین توکن‌های تتر، USDT محبوبیت و کاربرد بیش‌تری دارد. جالب است بدانید که برخی از متخصصان این حوزه پیش‌بینی کرده‌اند که در آینده‌ای نه‌چندان دور، Tether نقش مهمی را در مبادلات تجاری ایفا می‌کند.

سرعت بالای انجام تراکنش و حفظ ارزش سرمایه در طول زمان، افراد زیادی را علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری بر روی این بازار کرده است. در حال حاضر، تتر یکی از معروف‌ترین و قدرتمند‌ترین ارز‌های دیجیتال موجود در سراسر جهان می‌باشد که بهترین راه تهیه آن، مراجعه به صرافی ارز دیجیتال است.

لذت خرید ارز دیجیتال از بهترین صرافی

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد، پیدا کردن یک صرافی معتبر برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال است. صرافی خوب و معتبر علاوه‌بر امنیت، باید از ارز‌های دیجیتال زیاد نیز پشتیبانی کند. مثلا ممکن است شما بخواهید به خرید شیبا که یکی از میم‌کوین‌های محبوب کاربران است، اقدام کنید؛ اگر صرافی از انواع مختلف ارز دیجیتال پشتیبانی نکند، به مشکل بر‌می‌خورید.

با دانستن این نکته‌ها شاید انتخاب صرافی ارز دیجیتال بیش از پیش دشوار‌تر شده باشد؛ اما خبر خوب این است که اوکی اکسچنج در بین صرافی‌های گوناگون خیلی موفق عمل کرده و رضایت کابران را به‌دست آورده است. شما نیز برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره بازار کریپتو‌کارنسی، کافیست که به آدرس سایتی https://ok-ex.io/ مراجعه کرده و در صورت نیاز با کارشناسان متخصص ارتباط بگیرید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید