جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

چگونه بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را پیدا کنیم؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
چگونه بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را پیدا کنیم؟

بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج یکی از جملاتی است که این روزها زیاد می شنویم و مردم به دنبال آن هستند. اصولا هیچ رتبه ای برای یافتن بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج یا بهترین دکتر لیپوماتیک ایران وجود ندارد. اما با آگاهی از ویژگی های یک دکتر لیپوماتیک خوب می توانید سعی کنید بهترین جراح لیپوماتیک را در تهران یا ایران پیدا کنید. همان طور که می دانید روش های لاغری زیادی وجود دارد و افرادی که با این روش ها نتوانسته اند به نتیجه دلخواه برسند ترجیح می دهند برای رسیدن به فرم بدنی مطلوب جراحی های لاغری انجام دهند.

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چربی های اضافه بدن، روش لیپوماتیک است که افراد می توانند از این روش جراحی زیبایی استفاده کنند، چربی هایی که در نواحی مانند باسن، بازوها، ران ها، چانه، پاها، پهلوها، پشت جمع می شوند. و شکم آنها به راحتی می توانند از شر کسانی که فرم بدنی خود را به هم ریخته اند خلاص شوند. تقریباً می توان گفت که در بین عمل های زیبایی، لاغری بهترین روش لیپوماتیک است، زیرا در این روش می توان مانند سایر عمل ها چربی ها را از بافت های مختلف بدن به راحتی و بدون درد و خونریزی زیاد خارج کرد. ضمناً می توان از این چربی ها بعد از تزریق برای تزریق به سایر قسمت های بدن متقاضی نیز استفاده کرد.

بنابراین طبیعی است که وقتی لیپوماتیک بهترین روش زیبایی برای از بین بردن چربی بدن است، تقاضا برای یافتن بهترین پزشک لیپوماتیک در کرج افزایش می یابد.

انواع لیپوماتیک

لیپوماتیک شکم: بیشترین تجمع بافت چربی در شکم است. چربی اضافی در ناحیه شکم علاوه بر اینکه زیبایی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، بر عملکرد سایر اندام ها نیز تاثیر منفی می گذارد. چربی اضافی شکم می تواند منجر به بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت درجه 2 شود. کاهش حجم چربی انباشته شده در داخل شکم، لیپوماتیک شکمی نامیده می شود. این جراحی یکی از پرطرفدارترین جراحی ها در بین بسیاری از افراد اعم از خانم ها و آقایان است، زیرا بزرگی و چاقی شکم افراد را زشت و بدفرم نشان می دهد. و این باعث می شود حتی پوشیدن لباس های زیبا نه تنها خیلی زیبا نباشد، بلکه چاقی شکم را نیز بیشتر نمایان می کند. بنابراین افراد از پوشیدن لباس های زیبا مطابق با مد و علایق خود محروم می شوند.

نحوه انجام لیپوماتیک: در جراحی لیپوماتیک شکم، جراح پلاستیک از یک میله نازک به نام کانولا برای این جراحی استفاده می کند، بنابراین پس از بی حسی موضعی، پزشک کانول را وارد بدن می کند تا رسوبات چربی زیر آن برداشته و پوست به خارج از بدن هدایت شود.

نکته: چربی های تخلیه شده در این روش را می توان تصفیه و تزریق کرد و در سایر قسمت های بدن به منظور افزایش حجم یا ترمیم آنها با روش های پزشکی استفاده کرد.

 چگونه بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را پیدا کنیم؟

لیپوماتیک شکم برای چه کسانی مناسب است؟

- افرادی که به دلیل مشکلات جسمی نمی توانند ورزش کنند برای لیپوماتیک مناسب هستند.

- افرادی که به دلیل مشکلات گوارشی نمی توانند با کاهش وزن رژیم بگیرند.

- جوانان به دلیل رشد و جوانی بافت ها نسبت به افراد مسن برای لیپوماتیک مناسب ترند.

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت پزشکا برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

مزایای لیپوماتیک شکم

کاهش چربی به صورت موضعی و عدم بازگشت چربی در صورت رعایت رژیم غذایی مناسب چربی برداشته شده از بین نمی رود و می توان از آن در سایر نواحی بدن مانند سینه و باسن استفاده کرد.
اعتماد به نفس به دلیل باریک و صاف شدن شکم، زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

- چربی های شکم را از بین ببرید

- دستیابی به آمادگی جسمانی در یک جلسه

- دوره نقاهت کوتاه

- به حالت اولیه برنگردید

- بدون اینکه اثری از زخم و جای زخم باقی بماند

- برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر ماموپلاستی در کرج می توانید به سایت مورد نظر مراجعه فرمایید.

چگونه بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را پیدا کنیم؟

ویژگی های یک پزشک خوب لیپوماتیک

به طور کلی برای اینکه بتوانید بهترین پزشک را در هر زمینه ای انتخاب کنید، تعدادی از ویژگی های مهم وجود دارد که می توانید هنگام بررسی این ویژگی ها با پزشک متخصصی که مد نظر خود بوده اید در نظر بگیرید. او را از نظر جراحی لیپوماتیک و مهارت او در جراحی لیپوماتیک آزمایش کنید.

- سابقه علمی دكتر خوب براي ليپوماتيك:‌ یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج باید به آن توجه کرد، بررسی سوابق علمی پزشک مورد نظر است. یک دکتر لیپوماتیک خوب باید در کالج رشته زیبایی خوانده باشد و تخصص جراحی پلاستیک داشته باشد. تنها در این صورت است که متخصص دانش کافی برای انجام عمل های زیبایی خواهد داشت. امروزه افراد زیادی هستند که ادعا می کنند بدون داشتن چنین مدرک دانشگاهی و صرفا داشتن سابقه کمک در جراحی زیبایی، تحت عمل لیپوساکشن یا سایر عمل های زیبایی قرار گرفته اند. حتی می توان از این افراد شکایت کرد!

- سابقه کاری و تجربه بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج: نکته ای که باید در نظر داشت این است که هر چه پزشک لیپوماتیک تجربه بیشتری داشته باشد. تجربه برخورد با شرایط مختلف در حین عمل لیپوماتیک و نیز برخورد با کیس‌های متفاوت را نیز داشته است. بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که موردی مشابه مورد شما قبلاً انجام شده باشد و درک بهتری از ویژگی های منحصر به فرد بدن شما برای انجام جراحی لیپوماتیک ارائه دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت پزشکا، پزشک متخصص مورد نظرتان، سابقه کاری و نمونه کارهای وی را مشاهده کنید.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی لیپوماتیک را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل لیپوماتیک دارد.  انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج  به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید