جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

ایسوس طیف فوق‌العاده‌ای از لپ‌تاپ‌ها، نوت‌بوک‌های بسیار قابل حمل گرفته تا ماشین‌های بازی هیبریدی تولید می‌کند. اما بهترین لپ تاپ ایسوس برای شما چه نوع لپ تاپی است؟

به منظور کمک به انتخاب مناسب لپ تاپ، ما لپ‌تاپ‌های با رتبه برتر ایسوس را که تیم کارشناسان ما در چند سال گذشته بررسی کرده‌اند، گردآوری کرده‌ایم. این بدان معناست که تک تک لپ تاپ های موجود در این لیست به طور کامل آزمایش شده اند.

برای آزمایش هر لپ‌تاپ، معیارهای استاندارد صنعتی را برای تعیین عملکرد و تجهیزات حرفه‌ای برای ارزیابی صفحه نمایش انجام داده‌ایم. ما همچنین عمر باتری را اندازه گیری می کنیم، کیفیت طراحی را قضاوت می کنیم و حتی ویژگی های پیشرفته را بررسی می کنیم.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

لپ تاپ Asus Vivobook S 15 OLED (2023)

اگرچه طراحی ممکن است کمی الهام‌بخش باشد، اما لپ‌تاپ Asus Vivobook S 15 OLED (2023) یک لپ‌تاپ عالی است که مقداری قدرت جدی را زیر درب نسبتاً ضعیف خود پنهان می‌کند. صفحه نمایش 15 اینچی با رزولوشن Full HD (1080×1920) عرضه می شود که با فناوری OLED به شدت بهبود یافته است.

به سطوح مشکی تقریباً عالی و کنتراست شگفت‌انگیزی دست یافت، مخصوصاً وقتی در اوج روشنایی استفاده می‌شود. همچنین توانسته است 100٪ از طیف رنگی اصلی sRGB و DCI-P3 را پوشش دهد، و آن را به انتخابی قابل اعتماد برای خلاقانی تبدیل می کند که باید با صفحه نمایش دقیق رنگ کار کنند.

ایسوس تعداد زیادی پورت را روی Vivobook S 15 قرار داده است. HDMI 2.1، دو USB-A، دو USB-C و یک جک هدفون همگی گنجانده شده‌اند و این اطمینان را ایجاد می‌کنند که می‌توانید هر مانیتور خارجی یا لوازم جانبی را بدون هیچ مشکلی وصل کنید.

مدل ما با پردازنده نسل سیزدهم Core i7 اینتل و همچنین کارت گرافیک Intel Arc A350M عرضه شد. در استفاده روزمره، این لپ‌تاپ ما را تحت تاثیر عملکرد بهره‌وری خود قرار داد و هرگز حتی در زیر بارهای کاری فشرده نیز دچار تزلزل نشد. احتمالاً می‌تواند برخی از بازی‌های کم‌تقاضا را اجرا کند و می‌تواند کارهای خلاقانه سبک را انجام دهد، اگرچه اگر به دنبال انرژی خام هستید، بهتر است به سراغ Asus Vivobook Pro 16X OLED (2023) یاAsus ROG Flow Z13 بروید.

این لپ تاپ همچنین دارای استقامت فوق العاده ای است که آن را به گزینه ای قابل اعتماد برای کارگران هیبریدی و دانش آموزان تبدیل می کند. در طول معیار باتری ما توانست 11 ساعت و 11 دقیقه دوام بیاورد و بیش از یک یا دو روز دوام بیاورد، به خصوص وقتی در حالت صرفه جویی در باتری یا با روشنایی صفحه نمایش کمتر استفاده می شود.

اگر در مورد زیبایی شناسی خیلی نگران نیستید، پس Asus Vivobook S 15 OLED (2023) انتخاب خوبی است. این با بیش از اندازه کافی قدرت برای اکثر وظایف بهره وری ارائه می شود و حتی می تواند در برخی از حجم های کاری گرافیکی سبک نیز کار کند. با انتخاب گسترده ای از پورت ها و بیش از 11 ساعت عمر باتری برای بوت شدن، این یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس در بازار است.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

Asus ROG Strix Scar 16 (2023)

گستره لپ‌تاپ‌های ایسوس به طرز خیره‌کننده‌ای گسترده است و صداهای فراوانی دارد. یکی از بهترین ها Asus ROG Strix Scar 16 (2023) است. اینجا در Trusted Reviews، ما از طرفداران پر و پا قرص سری ROG Zephyrus به دلیل سبک و قابلیت حمل آن هستیم، اما چیز خاصی در مورد مدل‌های ROG Strix Scar وجود دارد.

مهمتر از همه، لپ‌تاپ Asus ROG Strix Scar 16 (2023) یک لپ‌تاپ گیمینگ است که برای اهدافی که با خوبی بازی‌های ویدیویی همخوانی ندارد، اندکی قربانی شده است. آخرین مدل از عملکرد بالایی برخوردار است و دارای عملکردی ترین تراشه های سری HX نسل 13 اینتل در کنار پردازنده های گرافیکی عظیم RTX سری 40 انویدیا است. مدل آزمایشی بازبینی کننده ما حتی بالاترین مشخصات را نداشت، به جای RTX 4090 از RTX 4080 استفاده می‌کرد، اما با این وجود ما دچار مشکل شدیم. در عناوین گرافیکی شاداب در تنظیمات Quad HD و Ultra با سرعت بیش از 60 فریم در ثانیه راحت خواهید بود و در Horizon Zero Dawn به بیش از 100 فریم در ثانیه خواهید رسید.

برای طرفداران تیراندازی اول شخص، این ماشین چشمگیر پشت شما نیز هست. یک پنل مینی LED با فرکانس 244 هرتزی روی آن تعبیه شده است و می‌توانید در بازی‌های ورزشی سبک وزن، به حداکثر نرخ فریم، درست در جایی که می‌خواهید، دست پیدا کنید.

Mini LED بیش از هر زمان دیگری به لپ‌تاپ‌ها می‌آید و حضور آن در ROG Strix Scar 16 فقط به بالاتر بردن آن از رقبا کمک می‌کند. ما بسیار خوشحالیم که اینجا هستیم و بازی‌ها را با سیاهی عمیق و رنگ‌های زنده به سطح دیگری ارتقا می‌دهیم.

یکی دیگر از جزئیاتی که Asus ROG میخکوب می کند، همانطور که اغلب انجام می دهد، صفحه کلید است. برخی از دستگاه‌ها، مانند Razer Blade 16 (2023)، عملکرد بازی کلیدهای خود را به خاطر ضریب فرم نسبتا فشرده آن قربانی می‌کنند. به نظر می‌رسد که مدل‌های ROG Strix Scar حتی جرات در نظر گرفتن این موضوع را ندارند، مطمئن می‌شوند که کوله بار سفر و بازخورد معتبری دریافت می‌کنیم.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

Asus ROG Zephyrus G14 (2022)

Asus ROG Zephyrus G14 (2022) از زمان عرضه خود در چند سال پیش شگفت‌انگیز بوده است و نشان می‌دهد که عملکرد قدرتمند بازی می‌تواند در بسته‌های کوچک‌تر ارائه شود. هیچ چیز مثل این لپ تاپ تعادل درستی ندارد. برخی از لپ‌تاپ‌ها از ظاهر باریک بهره‌وری بهره می‌برند و کمی از قدرت بازی برخوردار هستند، اما این به چیزی که ایسوس در اینجا بسته‌بندی می‌کند نزدیک نیست.

طراحی ROG Zephyrus G14 نیز نه تنها کاربردی است، بلکه هدفمند و شیک به نظر می رسد. ممکن است تصور کنید که دستگاهی که برای حمل‌پذیری مانند این عکس می‌گیرد ممکن است بخواهد دست کم گرفته شود یا کاملاً به سمت دیگری بروید و کلمه «گیمر» در نورپردازی RGB نمایش داده شود. این لپ تاپ با شکوه در وسط قرار می گیرد. طراحی آن با دقت طراحی شده، با هندسه زاویه ای منظم و الگوی سوراخ سوزنی جالب در سراسر درب به نظر می رسد. می تواند چشم ها را جلب کند اما هرگز سر شما فریاد نمی زند

جایی که G14 صدای خود را کمی بلند می کند با درب LED Matrix است. این نقاط سوراخ، در مدل‌های خاص، LED‌های مخفی هستند که می‌توانند برای نمایش یک الگو یا پیام برنامه‌ریزی شوند. این از بهترین بخش این دستگاه فاصله زیادی دارد، اما نشان می دهد که چگونه می تواند در گوشه های مختلف بازار بازی های قابل حمل جذاب باشد.

در سال 2022، ایسوس تصمیم گرفت مدلی را با طعم کامل AMD مجهز کند که این برند CPU و GPU را ارائه می دهد. این ترکیب با توجه به فرم کوچک، عملکرد شگفت انگیز و شگفت انگیزی را ارائه می دهد. در تنظیمات Ultra در Quad HD در عناوین با تمرکز بر کیفیت تصویر، تقریباً به 60 فریم در ثانیه خواهید رسید، بنابراین برای بازی های رقابتی می توانید بالاتر از 100 فریم در ثانیه را انتظار داشته باشید. بنابراین، این یک دستگاه جمع و جور با قدرت زیاد است، باید عمر باتری افتضاحی داشته باشد، درست است؟ نه، خارج از بازی، می‌توانید یک روز کامل با این دستگاه، بیش از شش ساعت کار کنید. برای بازی، حدود یک ساعت انتظار داشته باشید.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

Asus Zenbook Pro 14 OLED (2023)

لپ‌تاپ Asus Zenbook Pro 14 OLED (2023) یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های بی‌نظیر ایسوس است و درست زمانی که فکر می‌کردید چیز دیگری نمی‌تواند ارائه کند. لپ‌تاپ‌های ROG ایسوس برای مدتی بسیار عالی بوده‌اند و سری Zenbook S نیز به خوبی درخشیده‌اند. Zenbook Pro 14 OLED می‌بیند که ایسوس تصمیم می‌گیرد که به ماشینی نیاز دارد تا مک‌بوک پرو محبوب را نیز به چالش بکشد، و قطعاً در حال گفتگو است.

در سال 2023، با معرفی تراشه‌های گرافیکی لپ‌تاپ سری 40 جدید انویدیا، سازندگان فرصتی برای معرفی یک رقیب فرضی مک‌بوک پرو، از سامسونگ گرفته تا لنوو و غیره داشتند. هنوز هیچ شرکتی آن را درست انجام نداده است، و محدودیت های اینتل و AMD در مقابل Apple Silicon ممکن است این آزمایش را غیرقابل دستیابی کند، اما ایسوس تمام تلاش خود را انجام داده است.

این لپ‌تاپ به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند بازی‌های جدی و کارهای خلاقانه را انجام دهد، همه در طراحی کم‌رنگ با کیفیت ساخت قوی. با این حال، هنگامی که این دستگاه را باز می‌کنید و چیزی را که مک بوک پرو ندارد نشان می‌دهید، «تحقیق‌شده» از پنجره بیرون می‌رود، و آن یک صفحه نمایش OLED است. این پنل می‌تواند بسیار روشن شود، به این معنی که می‌توانید در اکثر محیط‌ها به کارهای سخت خود ادامه دهید و 2880×1800 جزئیات لوکسی را ارائه می‌دهد. چه در حال بازی، ویرایش یا تماشای یک فیلم باشید، این نمایشگر پس از خریدی خیره کننده، ظاهری رازآلود به شما خواهد داد.

برای کسانی که می‌خواهند تمام روز روی این موضوع کار کنند، Zenbook Pro 14 OLED نیز به شما کمک کرده است. بهره وری کاربران فراتر از هشت ساعت است، که نقطه شروع بسیار خوبی است که بدیهی است با سرعت دادن به این دستگاه کاهش می یابد.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

Asus ROG Zephyrus M16 (2023)

Asus ROG Zephyrus M16 (2023) یک دستگاه خاص است، عمدتاً به دلیل رویکرد بدون سازش آن برای ارائه تمام تجملاتی که می‌توانید در یک دستگاه پیشرفته که می‌تواند بازی‌های فشرده و کارهای خلاقانه انجام دهد. این رویکرد بدون سازش است که به طور وحشتناکی به آن قیمت بالایی می دهد، اما، اگر امکانات را داشته باشید، ناامید نخواهید شد.

بهترین‌های ایسوس در این لپ‌تاپ وجود دارد، از قدرت صفحه‌کلید گیمینگ بسیار عالی آن گرفته تا شاسی که می‌تواند به یکباره شیک، چشم‌نواز و نسبتا جمع‌وجور باشد. این دستگاه از آلیاژ آلومینیوم مات استفاده می‌کند که رنگ سیاه پنهانی دارد، در کنار سبک زاویه‌ای مشخص دستگاه‌های Asus ROG Zephyrus، همه اینها رولکس دنیای لپ‌تاپ‌های بازی هستند.

کیفیت در این دستگاه بسیار زیاد است، اما یک چیز به طور مثبت با ظرافت می چکد، و آن صفحه نمایش Mini LED است. منتقد ما آن را "یکی از بهترین صفحه نمایش لپ تاپ تا کنون" نامیده است، با وضوح 2560 در 1600 و نرخ تازه سازی 240 هرتز. مینی ال ای دی همچنین روشنایی باشکوهی را با 618 نیت در حالت SDR (درست خواندید) و 1200 نیت در HDR را امکان پذیر می کند. اعداد از گوشه به گوشه به عمق و کنتراست شگفت‌انگیز اضافه می‌شوند.

عملکرد بسیار مهم در اینجا نیز وجود دارد و اگرچه ممکن است بالاترین اولویت های این لپ تاپ نباشد، همانطور که در مورد Asus ROG Strix Scar 16 (2023) است، اما همچنان نتایج درجه یک را ارائه می دهد. می‌توانید در تنظیمات Ultimate در عناوینی مانند Horizon Zero Dawn با وضوح کامل این دستگاه بالاتر از 100 فریم بر ثانیه انتظار داشته باشید و در عناوین eSports به راحتی از صفحه نمایش 240 هرتزی این پنل برتری خواهید داشت.

Asus Zenbook 14 Flip OLED (2023)

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

لپ‌تاپ Asus Zenbook Pro 14 OLED (2023) یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های بی‌نظیر ایسوس است و درست زمانی که فکر می‌کردید چیز دیگری نمی‌تواند ارائه کند. لپ‌تاپ‌های ROG ایسوس برای مدتی بسیار عالی بوده‌اند و سری Zenbook S نیز به خوبی درخشیده‌اند. Zenbook Pro 14 OLED می‌بیند که ایسوس تصمیم می‌گیرد که به ماشینی نیاز دارد تا مک‌بوک پرو محبوب را نیز به چالش بکشد، و قطعاً در حال گفتگو است.

در سال 2023، با معرفی تراشه‌های گرافیکی لپ‌تاپ سری 40 جدید انویدیا، سازندگان فرصتی برای معرفی یک رقیب فرضی مک‌بوک پرو، از سامسونگ گرفته تا لنوو و غیره داشتند. هنوز هیچ شرکتی آن را درست انجام نداده است، و محدودیت های اینتل و AMD در مقابل Apple Silicon ممکن است این آزمایش را غیرقابل دستیابی کند، اما ایسوس تمام تلاش خود را انجام داده است.

این لپ‌تاپ به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند بازی‌های جدی و کارهای خلاقانه را انجام دهد، همه در طراحی کم‌رنگ با کیفیت ساخت قوی. با این حال، هنگامی که این دستگاه را باز می‌کنید و چیزی را که مک بوک پرو ندارد نشان می‌دهید، «تحقیق‌شده» از پنجره بیرون می‌رود، و آن یک صفحه نمایش OLED است. این پنل می‌تواند بسیار روشن شود، به این معنی که می‌توانید در اکثر محیط‌ها به کارهای سخت خود ادامه دهید و 2880×1800 جزئیات لوکسی را ارائه می‌دهد. چه در حال بازی، ویرایش یا تماشای یک فیلم باشید، این نمایشگر پس از خریدی خیره کننده، ظاهری رازآلود به شما خواهد داد.

برای کسانی که می‌خواهند تمام روز روی این موضوع کار کنند، Zenbook Pro 14 OLED نیز به شما کمک کرده است. بهره وری کاربران فراتر از هشت ساعت است، که نقطه شروع بسیار خوبی است که بدیهی است با سرعت دادن به این دستگاه کاهش می یابد.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

Asus ROG Zephyrus M16 (2023)

Asus ROG Zephyrus M16 (2023) یک دستگاه خاص است، عمدتاً به دلیل رویکرد بدون سازش آن برای ارائه تمام تجملاتی که می‌توانید در یک دستگاه پیشرفته که می‌تواند بازی‌های فشرده و کارهای خلاقانه انجام دهد. این رویکرد بدون سازش است که به طور وحشتناکی به آن قیمت بالایی می دهد، اما، اگر امکانات را داشته باشید، ناامید نخواهید شد.

بهترین‌های ایسوس در این لپ‌تاپ وجود دارد، از قدرت صفحه‌کلید گیمینگ بسیار عالی آن گرفته تا شاسی که می‌تواند به یکباره شیک، چشم‌نواز و نسبتا جمع‌وجور باشد. این دستگاه از آلیاژ آلومینیوم مات استفاده می‌کند که رنگ سیاه پنهانی دارد، در کنار سبک زاویه‌ای مشخص دستگاه‌های Asus ROG Zephyrus، همه اینها رولکس دنیای لپ‌تاپ‌های بازی هستند.

کیفیت در این دستگاه بسیار زیاد است، اما یک چیز به طور مثبت با ظرافت می چکد، و آن صفحه نمایش Mini LED است. منتقد ما آن را "یکی از بهترین صفحه نمایش لپ تاپ تا کنون" نامیده است، با وضوح 2560 در 1600 و نرخ تازه سازی 240 هرتز. مینی ال ای دی همچنین روشنایی باشکوهی را با 618 نیت در حالت SDR (درست خواندید) و 1200 نیت در HDR را امکان پذیر می کند. اعداد از گوشه به گوشه به عمق و کنتراست شگفت‌انگیز اضافه می‌شوند.

عملکرد بسیار مهم در اینجا نیز وجود دارد و اگرچه ممکن است بالاترین اولویت های این لپ تاپ نباشد، همانطور که در مورد Asus ROG Strix Scar 16 (2023) است، اما همچنان نتایج درجه یک را ارائه می دهد. می‌توانید در تنظیمات Ultimate در عناوینی مانند Horizon Zero Dawn با وضوح کامل این دستگاه بالاتر از 100 فریم بر ثانیه انتظار داشته باشید و در عناوین eSports به راحتی از صفحه نمایش 240 هرتزی این پنل برتری خواهید داشت.

Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED (2023)

اگر به دنبال بهبود گردش کار خود هستید اما فضا یا پول لازم برای سرمایه گذاری در یک مانیتور خارجی را ندارید، Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED (2023) یکی از بهترین گزینه ها است. این لپ تاپ نه یک، بلکه دو نمایشگر دارد که به شما امکان می دهد برنامه ها را بین صفحه نمایش بکشید و رها کنید تا بهره وری خود را به حداکثر برسانید.

ScreenPad Plus ثانویه درست بالای صفحه کلید قرار دارد. پس از باز شدن لپ تاپ به طور خودکار تا زاویه راحت تری کج می شود و برنامه های کاربردی زیادی دارد. بررسی Slack، مرور اسناد و حتی تماشای ویدیوهای YouTube با دسترسی به نمایشگر دوم دنیا را آسان‌تر می‌کند.

صفحه‌نمایش اصلی با فناوری OLED با رزولوشن 2880×1800 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز عرضه می‌شود. در تست های ما با 370 نیت روشنایی و کنتراست بی عیب 1:1 به سطح سیاه کاملی دست یافت. محتوای ویدیویی فوق‌العاده به نظر می‌رسید، بدون رنگ‌های آبی یا زرد ناخواسته در تصاویر سفید و رنگ‌های زنده در سراسر آن.

این لپ‌تاپ را می‌توان با انواع مختلف داخلی مجهز کرد، مدل ما با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9 سری H و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4060 عرضه می‌شود. می‌توانست کار بهره‌وری را انجام دهد که انگار هیچی نیست، با بیش از دوجین برگه باز بدون لکنت یا کاهش سرعت کار کند. کارت گرافیک یکپارچه همچنین توانایی اجرای بازی‌های سه‌گانه A را بیش از حد افزایش داده است، و در Cyberpunk 2077 با رزولوشن Quad HD (2560×1440) با سرعت 43 فریم در ثانیه و DLSS 3 و ردیابی پرتو فعال است.

در مجموع، Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED (2023) یک لپ‌تاپ فوق‌العاده است که درها را به روی بسیاری از امکانات باز می‌کند. صفحه نمایش ثانویه برای کارمندان اداری، گیمرها و خلاقان به طور یکسان نجات بخش است و مجموعه وسیعی از لوازم داخلی به این معنی است که شما می توانید تنظیمات عالی را برای خود ایجاد کنید.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

Asus Vivobook Pro 16X OLED (2023)

با کنار گذاشتن طراحی جعبه‌ای، لپ‌تاپ Asus Vivobook Pro 16X OLED (2023) یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های تولید محتوا ایسوس است که می‌توانید بخرید، و لوازم داخلی قابل توجهی در سطح بازی دارد. مدل ما با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13990HX و همچنین کارت گرافیک Nvidia RTX 4070 عرضه شد.

ما متوجه شدیم که نمی‌تواند بازی‌های پیشرفته را در حداکثر تنظیمات و وضوح اصلی خود – که در فک 2000×3200 قرار دارد – مدیریت کند، اما برای رندرینگ و کارهای گرافیکی دوبعدی و سه‌بعدی به اندازه کافی توانایی داشت. همچنان می‌تواند عناوین سه‌گانه A را با کیفیت Quad HD (1440p) پخش کند، Cyberpunk 2077 با سرعت 37 فریم در ثانیه با DLSS 3 فعال در حالت Overdrive و بازگشت Returnal با سرعت 55 فریم در ثانیه با تنظیمات Epic فعال است.

صفحه نمایش 16 اینچی OLED فوق العاده روشن و به زیبایی شفاف بود. به لطف پنل OLED، توانست بدون زحمت 100% طیف رنگی sRGB و DCI-P3 را پوشش دهد و نتیجه سطح مشکی کامل صفر را مشاهده کند. وضوح فوق به این معنی است که جلسات پخش ویدیو مملو از جزئیات و جنب و جوش است، با امتیازات طیف رنگی آن را به گزینه ای مناسب برای خلاقانی که نیاز به نمایشگر دقیق رنگ دارند تبدیل می کند.
یکی از نکات کلیدی که هنگام استفاده از Vivobook Pro 16X OLED متوجه شدیم این است که در طول استفاده روزمره بسیار بی صدا و تقریبا بی صدا کار می کند. برنامه‌های پخش ویدیو و بهره‌وری تقریباً هیچ نویز تولید نمی‌کنند، و طرفداران تنها زمانی که به حالت عملکرد تغییر می‌کنند، فعال می‌شوند.

همچنین در مورد اتصال، از انتخاب ناامید خواهید شد. دو پورت Thunderbolt 4، دو ورودی USB-A، یک HDMI 2.1، یک کانکتور اترنت، یک جک صدا و یک کارت خوان SD با اندازه کامل در کنار یک جک ورودی DC وجود دارد. با Wi-Fi 6E علاوه بر همه اینها، باید تمام نیازهای مورد نیاز خود را بدون استفاده از یک داک خارجی داشته باشید.

لپ‌تاپ Asus Vivobook Pro 16X OLED (2023) یکی از همه‌کاره‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود است و برای خلاقان محتوا کاملاً عالی است. با انتخاب گسترده ای از پورت ها، داخلی های فوق العاده قدرتمند و به ندرت صدای فن، برای هر کسی که به دنبال قدرت خام و دسترسی است، یک انتخاب خوب است.

Asus Zenbook S 13 OLED (2023)

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

Zenbook S 13 OLED (2023) یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های OLED فوق‌العاده ایسوس است. نمایشگر تقریباً بدون عیب است. پنل 13 اینچی OLED 2.8K با حداکثر روشنایی 355 نیت و پوشش 100 درصدی، 94 درصدی و 100 درصدی گاموت های sRGB، Adobe RGB و DCI-P3، خیره کننده نبود. نمایشگر تقریباً در هر سناریویی لذت بخش بود، با نسبت تصویر 16:10 آن را به دستگاهی ایده آل برای کارهای بهره وری تبدیل می کند.

مدل ما با چیپست نسل سیزدهم سری U اینتل تجهیز شده بود و می‌توانست تا 25 تب را قبل از شروع به کار کردن کنترل کند. متأسفانه، طرفداران در اوایل و نسبتاً تهاجمی ضربه می‌زنند، اما این حالت با حالت Whisper ایسوس کاهش می‌یابد که به عقب نگه داشتن طرفداران کمک می‌کند و در عین حال عملکرد متوسطی را ارائه می‌دهد. با این حال، اگر فقط به دنبال انجام کارهای اداری ساده هستید، نباید با هیچ مشکلی مواجه شوید.
این مسائل به راحتی با استقامت چشمگیر متعادل می شوند. در تست‌های بنچمارک باتری ما، همه اینها کمتر از 12 ساعت بود. این به راحتی از بسیاری از ماشین‌های بهره‌وری رقیب، از جمله برادر بزرگتر Asus Zenbook 15 OLED (2023) برتری دارد، و آن را به گزینه‌ای قابل اعتماد برای کارمندان اداری یا دانش‌آموزانی تبدیل می‌کند که باید برای مدت طولانی کار کنند.

اما پر واقعی در درپوش Zenbook S 13 OLED باید وزن قابل توجه آن باشد. در حالت بسته، ابعاد آن فقط 355 در 226 میلی‌متر است و فقط یک سبیل بیش از 1.4 کیلوگرم است. این باعث می‌شود که آن را به یکی از قابل حمل‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر کسی که نیاز به کار در حال حرکت دارد تبدیل کند.

اگرچه Asus Zenbook S 13 OLED (2023) ممکن است نتواند در همه زمینه‌ها به نسل قبلی خود دست پیدا کند، اما همچنان یک رقیب شایسته برای هر کسی است که قابلیت حمل را در اولویت قرار می‌دهد. این یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کارمندان اداری یا دانشجویانی است که به بهترین نیرو نیاز ندارند، اما به چیزی شیک و آسان برای حرکت در حرکت نیاز دارند.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2024

Asus ROG Flow Z13

لپ تاپ ایسوس ROG Flow Z13 لپ تاپ جالبی است. عملکرد عالی یک لپ‌تاپ گیمینگ را می‌گیرد و آن را در یک طراحی قابل حمل از نوع برگه‌ای مایکروسافت سرفیس پرو قرار می‌دهد و در نتیجه دستگاه قدرتمندی است که می‌توانید در حال حرکت با خود ببرید.

در پیکربندی رده بالای خود، از پردازنده Core-i9-12900H اینتل پشتیبانی می‌کند که یکی از بهترین پردازنده‌هایی است که ما در لپ‌تاپ آزمایش کرده‌ایم و عملکرد عالی را در طیف وسیعی از کارها از مرور وب عمومی تا دوز سالم ارائه می‌دهد. از بازی بنچمارک‌های ما نشان می‌دهند که پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti در داخل کاملاً با قدرت CPU مطابقت ندارد، اما اگر می‌خواهید یک عملکرد خوب 1080p در عناوین معمولی‌تر داشته باشید، Z13 به خوبی به شما خدمت خواهد کرد. شما همچنین می توانید یک eGPU Asus XG Mobile را خریداری کرده و به آن وصل کنید تا قدرت یک GPU رده بالای RTX 3080 را در اختیار شما قرار دهد که به نظر ما عملکرد بازی را تا حد زیادی بهبود می بخشد. با این حال، این پردازنده گرافیکی خارجی یک لوازم جانبی بسیار گران قیمت است.

طراحی ROG Flow Z13 تیز و حرفه ای با شاسی مشکی و پوشش تیپ است. وزن آن فقط 1.18 کیلوگرم است که باید آن را به یکی از قوی ترین و در عین حال سبک ترین ترکیب لپ تاپ های موجود تبدیل کند. و با پوشش مغناطیسی، حتی ممکن است بخواهید از آن به عنوان تبلت استفاده کنید، حتی اگر ویندوز 11 بهترین سیستم عامل برای آن نباشد. از نظر ما، این تطبیق پذیری به ویژه چیزی است که ROG Flow Z13 را از سایر لپ تاپ های بازی با این قیمت متمایز می کند.

صفحه نمایش ارائه شده یک پنل 13.4 اینچی با وضوح 1200×1920 است که ما متوجه شدیم که برخی از رنگ‌های زنده را ارائه می‌کند، که با پوشش فضای رنگی بسیار زیاد آن پشتیبانی می‌شود. باتری ROG Flow Z13 Iife بهترین در جهان نیست و برای کارهای اولیه بهره وری در معیار دفتر ما فقط حدود 5 ساعت دوام می آورد. حقیقت را بگوییم، این برای یک لپ‌تاپ گیمینگ تقریباً متوسط است، بنابراین مطمئناً می‌خواهید آن را به برق وصل کنید.

ایسوس همچنین لپ تاپ ایسوس ROG Flow X16 را به عنوان یک جایگزین ارائه می دهد که یک لپ تاپ گیمینگ 2 در 1 با صفحه نمایش عظیم 16 اینچی است که می تواند به حالت تبلت تبدیل شود. همچنین دارای مشخصات قدرتمندتر است، البته با قیمت تندتر نیز. هر مدلی که دوست دارید، هر دو لپ‌تاپ ایسوس گزینه‌های پیشرو برای کسانی هستند که می‌خواهند یک هیبریدی بازی قابل حمل داشته باشند.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید