جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین لپ تاپ های مایکروسافت

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
بهترین لپ تاپ های مایکروسافت

لپ تاپ های مایکروسافت

بهتر است بدانید این کمپانی پر قدرت از آن دسته از شرکت هایی است که به ساخت تولیدات دیجیتال می پردازد و تا به امروز در این مسیر بسیار موفق بوده است. محصولاتی مثل موبایل، نرم افزارها (اسکایپ)، اکس باکس و لپ تاپ. در این مقاله قصد داریم به شما اطلاعاتی در رابطه با لپ تاپ های این کمپانی و یا بهتر است بگویم برترین لپتاپ  هایش بدهیم. با کمک این اطلاعات شما می توانید خرید ایمن و راحت تری را تجربه کنید، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای نخستین بار کمپانی مایکروسافت در سال 2012 با لپتاپ 2 در 1 سورفیس به بازار کامپیوتر ورود پیدا کرد. در آن موقعیت کسی فکرش را هم نمی کرد که این برند بتواند در میان دیگر رقبای خو که رقبای بزرگی هم بودند مثل اپل، سامسونگ، ایسر، ایسوس و … پیروز شود و حرفی برای گفتن داشته باشد؛ ولی این کمپانی بسیار آرام و بی سر و صدا خود را بالا کشید و در حال حاضر از برند هایی بسیار سر شناس و مشهور می باشد به طوری که خرید محصولات مایکروسافت به همه پیشنهاد می شود زیرا کیفیت بالایی دارد و همچنین که طرفداران بسیاری از سراسر جهان پیدا کرده است. بالاترین بخش فروش این کمپانی مربوط به تبلت های 2 در 1 می شود، لپ تاپ های قابل تبدیل یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های مایکروسافت می باشند.

قیمت لپ تاپ های مایکروسافت

اینکه بخواهیم برای محصولات به خصوص محصولات رسانه ای و دیجیتال یک قیمت مصوب و ثابت بدهیم در حقیقت دروغ گفته ایم به این دلیل که قیمت یک لپ تاپ به عوامل زیادی بستگی دارد، عواملی مانند قطعات سخت افزاری و همچنین امکانات نرم افزاری. پس اگر قصد خرید دارید و می خواهید از بین لپ تاپ های موجود در بازار لپ تاپی قدرتمند انتخاب کنید طبیعی است که باید پول بیشتری بپردازید، اما در کل لپ تاپ های این شرکت به نسبت کیفیت بالایی که دارند قیمت های به مراتب مناسب تری را به نسبت برند های اپل و سامسونگ دارا می باشند و در مواردی استثنا از ایسر و ایسوس گران قیمت تر هستند.

برای خرید یک لپ تاپ با مشخصات تقریبا خوب و بالا، در شرایط فعلی اقتصادی که دلار روز به روز در حال افزایش است باید بگوییم زیر بیست یا بیست و پنج میلیون نمی توانید خرید داشته باشید و خب این رقم در نگاه اول بالاست اما وقتی ویژگی های آن را بررسی کنید به این نتیجه خواهید رسید که به نسبت طراحی و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری اش قیمت خوبی دارد. اما برای درک جزییات بیشتر و اینکه بتوانید با آگاهی خرید بهتری داشته باشید باید همه ی جزییات مربوط به یک سیستم را بدانید تا در حقیقت از اصل ماجرا غافل نشوید.

بهترین لپ تاپ های مایکروسافت

در این بخش لیستی از برترین لپ تاپ های مایکروسافت به شما ارائه خواهیم داد که با بررسی جزییات آن می توانید تصمیمی نهایی خود را در رابطه خرید لپ تاپ از این کمپانی بگیرید.

- سورفیس بوک 13 اینچ 3 سری F

- سورفیس بوک 15 اینچ 3 سری F

- سورفیس لپتاپ 13 اینچ 3 سری B

- سورفیس بوک 13 اینچ 3 سری E

- سورفیس لپ تاپ 13 اینچ 3 سری D

تا به اینجا لیستی از نام های برترین لپ تاپ های مایکروسافت داشته باشید تا در ادامه ویژگی های هر کدام از این محصولات را برای شما بیان کنیم.

مشخصات بهترین لپ تاپ های مایکروسافت

سورفیس بوک 13 اینچ 3 سری F

این لپ ‌تاپ تبدیل ‌پذیر بوده و صفحه نمایش آن 13.5 اینچ است. این محصول یک ترکیب منحصر به فرد از طراحی زیبا و خلاقانه به همراه سخت ‌افزار های قدرتمند است. این لپ تاپ مایکروسافت، دارای سی و دو گیگا بایت رم در کنار یک ترا بایت حافظه ذخیره سازی می باشد که می توانید تعداد کثیری از فایل های صوتی ، تصویری ، ویدئویی و .. غیره را در آن ذخیره کنید. کمپانی مایکروسافت در قسمت مرکزی این لپ تاپ قدرتمند از پردازنده Core i7 بهره برده است که در کنار آن پردازنده NVIDIA را برای پردازش کارهای گرافیکی جای داده است. این لپ تاپ در گروه لپ تاپ های جمع و جور و تقریبا سایز متوسط قرار میگیرد. از آن جایی که این لپ تاپ یک لپ تاپ تبدیل پذیر است شما می توانید آن را به یک تبلت نیز مبدل کنید.  از دیگر  ویژگی  های خاص و جذاب این لپ تاپ باریک و سبک بودن و صفحه نمایش قابل جدا شدن لمسی می باشد که تجربه کار کردن با آن را  بسیار لذت بخش خواهد کرد.

سورفیس بوک 15 اینچ 3 سری F

این موضوع که وضوح تصویر برابر با سه هزار در دو هزار پیکسل باشد از مشخصات همیشگی سورفیس بوک‌هاست. به جرئت می توان گفت که سورفیس بوک سری F از خاص ترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های مایکروسافت است. این لپ تاپ سی و دو گیگا بایت حافظه رم و یک ترا بایت فضای ذخیره سازی اطلاعات دارد که همانند مدل قبلی که در بالا گفته شد شما با این حجم از حافظه قدرت این را دارید که انبوهی از فایل های صوتی ، تصویری ، ویدئویی و … را سیستم خود ذخیره سازی کنید و از این مزیت لذت ببرید. این مدل دارای حافظه هایی از نوع DDR4 می باشد. کمپانی مایکروسافت برای پردازنده مرکزی لپ تاپ سورفیس بوک 3 سری F از تراشه Core i7 در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA بهره برده است که این حرکت، اجرای بازی های سنگین و یا برنامه هایی که گرافیکی اند و طراحی دارند مثل فتوشاپ یا جی آی اس را راحت کرده است. این لپ تاپ ، سایز کوچکی دارد و بسیار جمع و جور است و با داشتن تنها پانزده اینچ حمل آن بسیار آسان است. از ویژگی های برتر این مدل می توان به قابلیت تبدیل پذیری آن اشاره کرد ؛ لپ تاپ 15 اینچی سورفیس بوک 3 سری F می تواند علاوه بر لپ تاپ بودن به یک تبلت باریک و خیلی سبک نیز مبدل گردد.

سورفیس لپتاپ 13 اینچ 3 سری B

این سری از لپ تاپ های سورفیس کمپانی مایکروسافت به عنوان یکی از به نام ترین لپ تاپ های مایکروسافت و به علاوه ارزان قیمت آن است که ما آن را به شما پیشنهاد می دهیم. این لپ تاپ هشت گیگ ابایت حافظه رم و دویست و پنجاه و شش گیگا بایت حافظه ذخیره سازی از نوع DDR4 دارد. نکته قابل افسوس اینجاست که حافظه ذخیره سازی این لپ تاپ خیلی کم است و لطفا انتظار حرفه ای بودن از آن را نداشته باشید. مایکروسافت برای پردازنده مرکزی از تراشه Core i5 در کنار پردازنده گرافیکی اینتل استفاده کرده است. یکی از ایرادات این مدل این است که برنامه های سنگین را با مشکل و کند اجرا می کند. در حقیقت باید به شما بگویم که اگر یک طراح حرفه ای هستید و یا یک مهندس ، پیشنهاد ما این است که به سراغ دو مدلی که در بالا توضیح دادیم بروید. اما در حقیقت در مورد سایر افراد که کارهای سنگین ندارند مثل دانش آموزان یا دانشجویان گزینه بسیار ایده آلی است. در واقع این مدل به این خاطر که سخت افزار ضعیف تری دارد، از قیمت به مراتب پایین تری برخوردار است و خرید آن آسان تر است. لپ تاپ 13 اینچی سورفیس سری B، کاربری عمومی دارد و به غیر از دارا بودن صفحه نمایش لمسی، بسیار باریک و سبک است که این ویژگی حمل آن را نیز آسان کرده است.

سورفیس بوک 13 اینچ 3 سری E

این لپ تاپ از نقطه نظر با سخت ‌افزاری قدرت بالایی دارد و می تواند همه ی کار ها از قبیل کارهای روزانه را به راحتی انجام دهد. لپ تاپ سورفیس بوک 3 سری E نیز یکی دیگر از برترین لپ تاپ هایی است که کمپانی مایکروسافت ارائه کرده است. این لپ تاپ دارای شانزده گیگا بایت حافظه رم به همراه دویست و پنجاه و شش گیگا بایت حافظه ذخیره سازی از نوع DDR4 است. در حقیقت می توان گفت لپ تاپ سورفیس بوک 3 سری E، از لپ تاپ های اقتصادی و به صرفه و همچنین میانه است با این فرق که سخت افزاری قدرتمند تر دارد. مایکروسافت برای پردازنده مرکزی این مدل از تراشه Core i7 در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA استفاده کرده است که اجرای راحت تر نرم افزار ها و بازی های سنگین را برای کاربران اش بسیار راحت تر می کند. در حقیقت مشکل بزرگی که  این مدل لپ تاپ دارد، حافظه کم آن است که موجب محدودیت در نصب شده و شما نمی توانید نرم افزار و یا بازی های زیادی را بر روی نصب یا همان اینستال کنید. لپ تاپ مایکروسافت صفحه نمایش سیزده اینچی دارد و فوق العاده باریک و سبک است. از ویژگی های بارز این مدل، تبدیل شدن لپ تاپ به تبلت با صفحه لمسی میباشد. همچنین شما می توانید نمایشگر را بصورت کامل جدا کنید و مانند یک تبلت از آن استفاده کنید.

سورفیس لپ تاپ 13 اینچ 3 سری D

در قسمت طراحی این مدل لپ تاپ نا همگونی فاحشی در ابعاد نسخه ‌ی سه و نسخه ‌ی دو لپ ‌تاپ مایکروسافت مشاهده نمی‌ شود؛ اما در ادامه ی این مطلب در مورد تمامی ویژ"ی هایش صحبت خواهیم کرد. لپ تاپ سورفیس سری D یکی از دیگر از بهترین لپ تاپ های مایکروسافت است. این مدل به حافظه DDR4 تجهیز شده است و شانزده گیگا بایت حافظه رم و دویست و پنجاه و شش گیگا بایت فضای ذخیره سازی دارد. سورفیس لپ تاپ 3 سری D از سری لپ تاپ های میانه و به صرفه از لحاظ اقتصادی است که از قدرت کافی برخوردار می باشد. مایکروسافت برای این مدل از پردازنده مرکزی Core i7 در کنار پردازنده گرافیکی اینتل استفاده کرده است که همین موضوع قدرت کافی برای اجرای اکثر نرم افزار ها و بازی های لازم را به این لپ تاپ داده است. مثل مدل قبل، بزرگترین مشکل این مدل نیز، حافظه پایین آن است. لپ تاپ سورفیس سری D دارای 13.5 اینچ نمایشگر است و به شدت باریک و سبک است. این مدل کاربران عمومی دارد یعنی به گونه ایست که به دلیل قیمت مناسب و دیگر شرایطش که به نسبت خوب است همه نوع افراد را به خود جذب می کند. پس در صورتی که به دنبال یک لپ تاپ حرفه ای برای انجام دادن کارهای گرافیکی و مهندسی هستید، پیشنهاد ما به شما دو مدل اول میباشد. ویژگی برجسته این مدل، نمایشگر لمسی آن می باشد.

ما در مقاله لیست بهترین لپ تاپ های مایکروسافت را به شما شناساندیم. اما در نهایت تصمیم با خودتان است و می توانید با در نظر گرفتن نیاز های شخصی تان بهترین و مفید ترین لپ تاپ را برگزینید.

بهترین لپ تاپ های مایکروسافت

کیفیت لپ تاپ های مایکروسافت

حتما تا به حال این جمله را شنیده اید که " کیفیت اتفاقی نیست" بله دقیقا همان طور است. کیفیت یک شبه به دست نمی آید و حاصل سال ها تلاش و تقویت اجزای مختلف است. برند مایکروسافت جز آن دسته از برند هایی است که با تلاش در حیطه فعالیتش توانسته است کیفیت خود را ارتقا دهد و امروزه به یکی از برن های نام آشنا تبدیل شود. از نظر کیفیت این برند در جایگاه بالایی قرار دارد و روزانه هزاران محصول از این کمپانی به فروش می رسد و همگی مشتریان این برند راضی هستند.

چرا مایکروسافت؟

سوال اینجاست که چرا بایداز بین این همه برند، برند کمپانی مایکروسافت را انتخاب کرد؟ آیا دلیل قانع کننده ای برای این سوال وجود دارد؟ به عنوان اولیل دلیل باید گفت زیرا این شرکت دارای رتبه نخست در فهرست بزرگترین شکرت های مربوط به فناوری می باشد و این موضوع نشان دهنده ی قدرت این کمپانی است. به عنوان یک جمع بندی نهایی می خواهم به شما بگویم اگر به دنبال صرفه اقتصادی و کیفیت خوب هستید واقعا این برند مناسب شماست و از لحاظ زیبایی ظاهری اش هم شما را ارضا خواهد کرد. همه ی ویژگی های برترین لپ تاپ های مایکروسافت را با هم بررسی کردیم پس با مطالعه‌ی مطالب بالا عاقلانه ترین تصمیم را بگیرید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید