جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین لپ تاپ های 2022: کدام لپ تاپ را بخریم؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
بهترین لپ تاپ های 2022: کدام لپ تاپ را بخریم؟

لپ‌تاپ‌ ها در دوره جدید فعالیت محصولات هیبریدی که به صورت فراگیر درآمده است تلاش‌های تبلت‌ها را برای تصاحب و باقی ماندن یکی از اجزای اصلی دنیای فناوری خنثی کرده‌اند. تعداد بسیار زیادی از لپ‌تاپ‌ها با طیف گسترده ای از مدل ها و مشخصات برای انتخاب های شما موجود است. بنابراین ما در اینجا بهترین لپ‌تاپ‌ها را بررسی و رتبه بندی کرده ایم.

ما 15 مورد از بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2022 را که می‌توانید در حال حاضر تهیه کنید، آزمایش کرده و رتبه‌بندی کرده‌ایم. اگر هیچ یک از لپ‌تاپ‌هایی که در اینجا فهرست کرده‌ایم برای شما مناسب نیست، اجازه دهید تا دانشی را که برای خرید لپ‌تاپ نیاز دارید، به شما انتقال دهیم. در این مقاله، توصیه‌های خرید گسترده‌ای را برای شما در نظر گرفته این که از پردازنده مناسب تا میزان فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز و اینکه آیا باید به دنبال گزینه قابل حمل‌تری باشید یا خیر، را برای شما توضیح داده ایم.

لپ تاپ Huawei MateBook 14s، بهترین انتخاب ممکن

لپ تاپMateBook 14s بهترین لپ‌تاپی است که در حال حاضر می‌توانید بخرید. ترکیبی عالی از عملکرد، طراحی و مقرون به صرفه بودن در کنار یک وب کم ساده در بالای صفحه. هواوی وب کم 720p میت بوک خود را به جای اینکه در صفحه کلید. پنهان کند در بالای صفحه قرار داده است. یک حسگر IR مجزا در میت بوک 14 اس، به کار رفته که از قفل Windows Hello  تشخیص  چهره به عنوان جایگزین حسگر اثر انگشت بهره می برد.

14s تقریباً در تمامی قطعات و سیستم عامل بهترین ها را در خود دارد. پردازنده های نسل یازدهم اینتل و حداکثر 16 گیگابایت رم نوید عملکرد عالی این لپ تاپ را می دهد. البته توجه داشته باشید که برای بازی یا ویرایش ویدیوهای 4k یک غول محسوب نمی شود.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش لمسی2.5k با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز برای تصاویری روان اشاره کرد. همچنین با انتخاب آن از پورت های فراوان، عمر باتری زیاد و همچنن یک صفحه کلید فوق العاده بهره خواهید برد.  علی رغم این موارد یک شارژر سریع 90 واتی نیز در جعبه MateBook 14s موجود است.

لپ تاپ Apple MacBook Air (M1)، ارزشمندترین مک بوک

لپ تاپ مک بوک ایر نسخه M1 ممکن است تفاوتی با مدل قبلی خود نداشته باشد، اما آنچه در داخل آن وجود دارد مهم است.

چیپست 5 نانومتری M1 که در مقایسه با پردازنده 10 نانومتری اینتل که مدل‌های قبلی مک‌بوک ایر را تامین می‌کرد، به طرز چشمگیری سریعتر عمل می‌کند و ویرایش ویدیو و بازی‌های سبک را از طریق Apple Arcade بدون تبخیر شدن انجام می‌دهد.اجرای بسیار روان و سرعتی این لپ تاپ بر روی سیستم عامل و خاصیت سبک بودن آن در سطح ابتدایی اپل و همچنین هزینه‌ بسیار خوبی را که ارائه می‌دهد موجب شده تا انتخاب بسیاری از کاربران امروزی، خرید لپ تاپ مک بوک ایر باشد. این پلتفرم با برند اپل، یک جهش بزرگ در ماندگاری عمر باتری کرده است و در کنار باتری قدرتمند خود، یک صفحه‌نمایش، صفحه‌کلید و ترک‌پد زیبا را ارائه داده است.

یکی از نکات جالب این لپتاپ، این است که از هیچ فنی در آن استفاده نشده است! نبود فن، ویژگی بی‌صدایی را به این لپ تاپ ارمغان داده است. البته ممکن است نداشتن فن، این شبهه را در ذهن شما ایجاد کند که لپ تاپ مک بوک به سرعت داغ کند، ولی قطعات مک لوک به گونه ای در کنار هم گرد آمده اند که عملکرد سخت افزاری را به طور قابل توجه ای را کاهش می‌دهد تا دمای لپ تاپ را خنک نگه دارد.

مک‌بوک ایر اکنون با به‌روزرسانی 2022 در جدول انتشار قرار گرفته است، اما 200 دلار/200 پوند گران‌تر از نسخه اصلی است.

لپ تاپ LG Gram 17 (2021)؛ دیوانه کننده و خیره کننده

ما فکر نمی‌کردیم ال‌جی بتواند لپ تاپ Gram 17 را خیلی بهتر از نسخه های پیشین خود بسازد، اما مدل 2021 به وضوح این افکار ما را به هم زد و خود را ثابت کرد.

این لپ تاپ با یک مهندسی بسیار سبک، ساخت و ساز شده و مشکلات اصلی مدل 2020 به کلی بهبود بخشیده است. از مشکلات نسخه های 2020، ضعف اسپیکر و پد لمسی بود که اکنون به بهترین شکل ممکن رفع شده است. اصلاحات طراحی Gram 17  به نسبت قبل، بهتربه نظر می رسد، همزمان با طراحی خوب، عملکرد تراشه های نسل یازدهم اینتل نیز در این لپ تاپ چشمگیر است.

در یک لپ تاپ 17 اینچی که تنها 1.35 کیلوگرم وزن دارد، داشتن چنین توانایی بارِ باتری، فوق العاده خواهد بود. در Gram 17  تعداد زیادی پورت (4 پورت) علاوه بلندگوهای بالاتر از حد متوسط و یک صفحه نمایش عالی به کار رفته است.

اگر Gram 17 را فراتر از یک صفحه کلید اسفنجی و رقیب پرچمدارهای پرهزینه ببینید، لپ تاپ بزرگی برای انتخاب های شما به شمار می رود.

بهترین لپ تاپ های 2022: کدام لپ تاپ را بخریم؟

لپ تاپ Huawei MateBook 16s؛ بهترین لپتاپ 16 اینچی 2022

اگر به طور خاص به دنبال یک لپ‌تاپ 16 اینچی مکمّل هستید، در سال 2022 انتخاب‌های بیشتری نسبت به همیشه وجود دارد. اما MateBook 16s جدید، تقریباً در همه بخش‌های کلیدی سیستم عامل و سخت افزار عملکرد خوبی دارد. عملکرد پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، به خصوص هنگامی که در کنار یک صفحه‌نمایش بزرگ، زیبا و لمسی مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار خوب به نظر می رسند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته میت بوک 16s می‌توان به باتری تنومند 84 وات ساعتی با شارژ سریع، در کنار طیف متنوعی از پورت‌ها و طراحی ممتاز برند هوآوی اشاره کرد.

میت بوک جدید هواوی حجم و وزن زیادی دارد، اما پردازنده گرافیکی مجزایی را در خود قرار نداده است. اما اگر بتوانید فراتر از این موارد نگاه کنید، MateBook 16s اگرچه دارای نقطه ضعف نبود گارفیک مجزا است، ولی می تواند گزینه ی مکملی برای شما باشد.

لپ تاپ Dell XPS 15؛ گران اما با قدرت

لپتاپ Dell XPS 15 به لطف پوشش آلومینیومی و فیبر کربنی یکی از زیباترین لپ‌تاپ‌های تجاری موجود در بازار است.

این لپ‌تاپ در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز عالی عمل کرده است؛ از خصوصیات خوب آن می توان به پردازنده Core i7-11800H بسیار سریع فضای ذخیره‌سازی فراوان و صفحه کلید عالی آن اشاره کرد.

نمایشگر 15 اینچی به خصوص زمانی که با اسپیکرهای عالی ترکیب می شود، پر جنب و جوش و استفاده از آن لذت بخش است.. همچنین از قدرت باتری این برند دل، برای مدیریت هنرمندانه ی یک روز کاری نمی توان گذشت.

لپتاپ های XPS دل، آنچنان ارزان نیستند. اگر اولویت شما در خرید لپ تاپ، طراحی و زیبایی، ماندگاری بیشتر باتری و پورت‌های بیشتر است، Dell XPS 15نمی تواند انتظارات شما را برآورده کند.

لپ تاپ HP Envy 13؛ با نمایشگری عالی و با ارزش

لپ تاپ HP Envy 13 یکی از مدل های معقول شرکت HP به شمار می رود که از صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌، صفحه کلید محکم، عمر باتری خوب و قدرت محاسباتی روزانه بسیار خوبی در قالب Core i5 برخوردار است. لپ تاپ HP Envy 13  به خاطر سُبُکی آن، یک دستگاه قابل حمل روزمره هم می تواند باشد.

لپ‌تاپ اصلی HP برای سال‌ها مورد علاقه ما بوده است، اما بی پرده، مدل 2021 افت کرده است و متاسفانه مدل 2020 هم در این روزها به سختی پیدا می‌شود.

البته Envy 13   هم لپ تاپ خوبی به نظر می رسد و با قیمت مقرون به صرفه تر از رقبا به بازار عرضه می شود، اما ضعف در پردازنده ی i7 SKU و نبود HDMI و Thunderbolt ممکن است شما را از خرید این لپ تاپ منصرف کند. می‌توانید طرح‌های بهتر با ترک پد های مفیدتر را در جاهای دیگر بازار جهت خریدن، پیدا کنید.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro 360؛ با بهترین قابلیت تبدیل

سامسونگ از زمانی که به به بازار لپ‌تاپ ها بارگشته است، به تولید لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر ۲ در ۱ به خوبی هرچه تمام تر ادامه داده که به این فعالیت به شدت مورد توجه ما قرار گرفته است. این روند خوب سامسونگ نشان می دهد که گلکسی بوک فلکس ۲ یک گزینه عالی برای خرید لپ تاپ سامسونگ در سال 2022 است.

سامسونگ می توانست صفحه نمایش روشن تری را برای لپ تاپ خود انتخاب کند. همچنین هیچ کارت گرافیک مجزایی برای گلکسی بوک فلکس ۲ در نظر گرفته نشده است. اما طراحی عالی، پشتیبانی از قلم S-Pen، لپ تاپ Book Pro 360 را به دستگاهی همه کاره تبدیل می کند که با طیف گسترده ای از کارهای معمولی و خلاقانه کنار هم جا خوش کرده اند.
عملکرد لپ تاپ جدید سامسونگ کماکان خوب به نظر می رسد. باتری آن نیز تا چند ساعت دوام می آورد. حتی می‌توانید در صورت نیاز، داده تلفن همراه 5G را در خود لپ تاپ پیاده کنید. Galaxy Book 2 Pro 360 پرچمدار، اکنون در دسترس است، در حالی که اگر به دنبال گزینه مقرون به صرفه تری هستید، نسخه معمولی Book 2 360 ارزش بررسی دارد.

بهترین لپ تاپ های 2022: کدام لپ تاپ را بخریم؟

بیشتر بخوانید: ترس سازندگان لپ‌تاپ‌های ویندوزی از ورود مک بوک ایر M2 به بازار

لپ تاپ Microsoft Surface Laptop 4 دارای بهترین کیفیت ساخت

سرفیس لپ‌تاپ 4 یکی دیگر از نوت‌بوک‌های همه جانبه می باشد که برای بسیاری از کاربران با خواسته های مختلف، مناسب است. فن های لپ تاپ، می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و کمتر سر و صدا کنند یا اینکه مایکروسافت، حداقل تعداد پورت های بیشتری را در لپ تاپ به کار می برد. اما عملکرد تراشه های AMD یا Intel و عمر باتری در سرفیس بسیار قوی است. مایکروسافت در لپ تاپ خود از  یک صفحه نمایش رده بالا و یک صفحه کلید زیبا استفاده کرده که تجربه ی خوشایندی را برای شما به ارمغان می آورد.

مدل‌های پرچمدار Surface Laptop 4 بسیار گران هستند و ما در نظر داشتیم که گزینه‌هایی مانند پنل OLED و اتصال LTE باید به صورت اختیاری در لپ تاپ قرار می گرفتند.

لپ تاپ Huawei MateBook X Pro؛ ارزشمند در صفحه کلید و ترک پد

طراحی لپ تاپ MateBook X Pro، پس از چند سال، شما را خسته می کند. یکی از نکات خسته کننده تر ماجرا، محل قرارگیری وب‌کم است. در حالیکه وب کم زمانی در تماس های ویدیویی یک امر مهم به نظر می رسد. اما می توان هنوز هم X Pro را در گروه لپ تاپ های شیک با کیفیت ساخت عالی قرار داد.

عمر باتری این لپ تاپ کمتر از حد متوسط انتظارات شما برآورده می کند و همچنین کارت گرافیک اختصاصی و کجزا را هواوی در لپ تاپ خود قرار نداده است. X Pro به مانند نسخه های دیگر هواوی، حرفه ای نیست، اما در نقش یک لپ تاپ همه کاره، می تواند انتخاب خوبی باشد.

جدیدترین تراشه های اینتل که در X Pro به کار رفته، سریع و پر قدرت هستند. صفحه نمایش 3:2 آن  بسیار مناسب است و همچنین از بهترین صفحه کلید و ترک پدها در آن استفاده شده است.

MateBook X Pro 2022 را در نظر داشته باشید که باشید که ما به آن امتیاز بالایی را داده ایم و به زودی در صدر لیست پرفروش ترین و مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های هواوی قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ LG Gram 16؛ ارزشمند در طراحی

اگر می بینید که Gram 16 ال جی، در این لیست قرار گرفته، نشان‌دهنده قدرت لپ‌تاپ‌ها در سال 2022 است. در سال 2022 کمپانی های متفاوت، انواع لپ تاپ های به روز خود را در لیست فروش گذاشته اند.

این لپ تاپ، از پردازنده نسل دوازدهم اینتل استفاده می‌کند. پردازنده ای قدرتمند از نسل نهم سری H. لپ تاپ های جدید، همچنان با یک پردازنده گرافیکی یکپارچه در جدال با  بسیاری از لپ‌تاپ‌های پریمیوم، در حال تغییر به سمت نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا هستند، اما Gram 16 هنوز روی 60 هرتز باقی مانده است. قیمتی که برای این لپ تاپ گذاشته اند، تقبل آن را با چنین سخت افزارهایی برای ما سخت می کند.

اما ما همچنان توصیه می کنیم به دلیل برتری آن در سایر زمینه ها، آن را در نظر بگیرید. Gram 16 هنوز هم فوق‌العاده نازک و سبک است، در حالی که روکش مات روی صفحه نمایش منجر به یک تجربه تماشای عالی می شود. عمر باتری آن نیزیکی از بهترین‌ عملکردهای سخت افزاری آن مد نظر گرفته شده است که در هر لپ‌تاپ می توانید آن را مشاهده کنید.

ما تمامی لپ‌تاپ‌های خوب سال 2022 را در اینجا برای شما توضیح دادیم. در میان آنها، لپ‌تاپ همه چی تمامی یافت نمی شود. به همین دلیل، از شما انتظار داریم که قبل از هزینه کردن پولی که به دست آورده اید، بررسی های کامل هر یک از این لپ تاپ ها را در نظر بگیرید. هیچ لپ تاپی کامل نیست و آنچه که به بهترین وجه ممکن با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، ممکن است لپ تاپی باشد که در رتبه اول ما قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید