جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین مارک باتری موبایل چیست؟

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
بهترین مارک باتری موبایل چیست؟

شیائومی از برندهای برجسته‌ایست که از سال 2010 در کشور چین تولید و عرضه شده است. این برند معروف با قیمتی مناسب به بازار مصرف ارائه شد و با کیفیت عالی که دارد مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است. نکته مثبتی که در ساخت این گوشی وجود دارد داشتن باتری‌ با طول عمر بالای آن است. به این صورت که اگر بخواهیم بگوییم بهترین مارک باتری موبایل چیست، حتما به این برند معروف اشاره خواهیم کرد. قیمت خرید باتری شیائومی با توجه به نوع گوشی مقرون به صرفه است؛ چون هر چه قدر یک برند معروف‌تر باشد به همان نسبت لوازم جانبی آن نیز گران‌تر خواهد بود. البته امگا باتری بر این موضوع صحه می‌گذارد و قیمت خرید باتری شیائومی را معقول و مناسب و در عین حال اصل عرضه می‌کند. علاوه بر آن که این محصول از قیمت عالی برخوردار است دارای خصوصیات عالی بوده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

خصوصیات مهم باتری شیائومی

یکی از خصوصیات مهمی که برای باتری شیائومی می‌توان بیان نمود این است که این محصول از بهترین پلاستیک پی سی ساخته شده که مقاومت باتری را در برابر ضربه یا باد کردن بالا می‌برد. در تولید این محصول به این نکته توجه شده که اتصالات به کار برده ظریف و به رنگ طلایی باشد. با توجه به این موضوع می‌توان از اصل بودن باتری مطلع شد. برخی از این مدل‌ها قابلیت فست شارژ را دارند به این صورت که برای شارژ شدن نیازی نیست چندین ساعت زمان گذاشت و تنها در نیم ساعت بتوان میزان انرژی بالایی را ذخیره نمود. به همین صورت نیز میزان ذخیره انرژی شده در مواقع استفاده نیز بالا خواهد ماند.

 اگر تنها برای صحبت کردن گوشی را در اختیار داشته باشید تا چندین روز و اگر برای وب گردی و تماشای فیلم و استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری آن را در اختیار داشته باشید تا 24 ساعت شارژ را نگه‌ می‌دارد. عدم داغ کردن گوشی در مدت زمانی که در شاٰرژ بوده و یا زمانی که مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز از مزایای باتری گوشی شیائومی می‌باشد. بیشترین نوع تولیدات این شرکت باتری لیتیون یونی بوده و این محصولات اغلب جزء جدا نشدنی از گوشی هستند و برای تعویض آن باید به تعمیرکار متخصص ارجاع داده شود. اغلب شکل آنها مستطیل بوده و سنگینی بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارند. در کنار باتری شیائومی می‌توانیم به باتری هواوی نیز اشاره کنیم که از برندهای معروف این محصول به شمار می‌رود. قیمت باتری هواوی نیز مانند قیمت خرید باتری شیائومی به نسبت عملکرد و طول عمر آن متناسب است.

معرفی باتری هواوی

از دیگر محصولات چینی باکیفیتی که در دنیا در رتبه‌های نخست خرید قرار گرفته‌اند گوشی‌های هواوی هستند. این محصول دارای ویژگی‌های برجسته‌ای بوده که مهمترین آنها داشتن یک باتری عالی که بیشترین زمان را برای ذخیره شارژ در خود دارد. این محصول نیز همانند شیائومی یکی از پرقدرت‌ترین محصول دنیا به شمار می‌رود که دارای رقبای بزرگی است. این باتری از جمله اولین محصولاتی به شمار می‌رود که در ساخت آن از یون لیتیوم استفاده شده که از نوع پلیمری دوام بیشتری دارند. طول عمر مناسب، کیفیت بالا در مواد اولیه، شکل و فرم درخور و زمان نگه‌ داشتن شارژ بالا از جمله ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. قیمت باتری هواوی با توجه به خاصیت‌های بی‌شماری که دارد عالی بوده و با یک بار هزینه می‌توانید تا چندین وقت یک باتری عالی در گوشی هواوی خود داشته باشید.

بهترین مارک باتری موبایل چیست؟

راه‌های مراقبت از باتری گوشی

در برخی از مواقع پوشش‌ یا قاب‌‌هایی بر روی گوشی قرار می‌دهیم که موجب داغ شدن باتری گوشی می‌شوند در این صورت این گرمی بیش از حد موجب خراب شدن باتری می‌شود. بنابراین از پوشش‌های نازک یا ژله‌ای بهره ببرید. استفاده درست از گوشی، مسلما هر وسیله‌ای که بیش از حد به کار برده شود نقص پیدا می‌کند. سعی کنید در زمانی که گوشی در شارژ است از آن استفاده نکنید و تا زمانی که باتری پر نشده از منبع تغذیه جدا نشود. متأسفانه افراد به دفعات زیادی گوشی را به برق وصل می‌کنند و قبل از آن که باتر پر شود آن را از برق می‌کشند که این مورد علت اصلی خراب شدن گوشی شیائومی یا هواوی است. برنامه‌هایی که در پیش زمینه به طور مخفی، باتری مصرف می‌کنند را قطع کنید. این کار تا 50 درصد عمر باتری را افزایش می‌دهد.

 برنامه‌های نرم افزاری(بدافزار) زیادی در هر گوشی وجود دارد که در هنگام استفاده نکردن از گوشی باتری مصرف می‌کنند مثل به روز رسانی فعالی که در گوشی فعال است. برنامه‌های مانند واتساب، تلگرام یا اینستاگرام از جمله برنامه‌های پر مصرف در این زمینه هستند که موجب کاهش طول عمر باتری می‌شوند.

قیمت خرید باتری شیائومی در امگا باتری

قیمت خرید باتری شیائومی در سایت‌های متفاوتی بیان شده، مشتری می‌تواند با کمی تحقیق در این باره از قیمت اصلی آن با خبر شود و با توجه به قیمت آن بتواند اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهد. معمولا مدل‌های فیک ارزان‌تر از مدل‌های اصلی و مارک به فروش می‌رسند. در این میان فروشگاه‌هایی هستند که به عرضه‌ی محصولات اصل می‌پردازند؛ از جمله امگا باتری. این سایت یک مرجع عالی برای لوازم جانبی گوشی است. قیمت خرید باتری شیائومی در امگا باتری به صورت روزانه آپدیت می‌شود و مشتری با اعتماد به این مرکز می‌تواند این کالا را با قیمتی مناسب تهیه کند. قیمت باتری هواوی نیز همانند دیگر برندهای موجود بسیار معقول بوده و با توجه به معیارهای موجود قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت خرید باتری شیائومی با توجه به ملاک‌های همچون هزینه‌ی گمرک، مدل ساخت، کیفیت و هزینه ارسالی که دارد متغیر می‌باشد. بهترین راه برای دریافت قیمت خرید باتری شیائومی و قیمت باتری هواوی که از مارک‌های معتبر دنیا می‌باشند مراجعه به سایت امگا باتری می‌باشد. این سایت یک مرجع عالی برای لوازم جانبی گوشی است.

بهترین مارک باتری موبایل چیست؟

امگا باتری مرجعی معتبر است که در ویترین فروشگاهی خود انواع باتری اصل موبایل، کابل و شارژر انواع گوشی و پاور بانک را به نمایش گذاشته است. همچنین در این فروشگاه اینترنتی ابزار تعمیرات موبایل ویژه‌ی تعمیرکاران با قیمت مقرون به صرفه به فروش می‌رسد. برای دیدن انواع محصولات یاد شده و به دست آوردن قیمت آن‌ها می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی بازدید کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت الکترونیکی https://omegabattery.ir/ مراجعه نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید