جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین مانیتورهای بازی 2023

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
بهترین مانیتورهای بازی 2023

در این مقاله بهترین مانیتورهای بازی که تا به حال در CES 2023 دیده ایم، آورده شده است.

مانیتور Samsung Odyssey OLED 49

Samsung Odyssey Neo G9  سال گذشته به عنوان اولین و تنها مانیتور بازی 32:9 در ذهن جمعی از جامعه بازی سوزانده شده است. سامسونگ آن طرح را گرفت و با آن اجرا کرد. در نتیجه، ما Odyssey OLED 49 را داریم. اساساً مشابه Odyssey Neo G9 سال گذشته است - نسبت تصویر 32:9، 49 اینچ و با نرخ رفرش 240 هرتز. تغییر مهم این بار OLED است.

بر کسی پوشیده نیست که OLED بهترین کیفیت تصویری را که می‌توانید در حال حاضر روی مانیتور پیدا کنید ارائه می‌کند، اما به همین دلیل نیست که Odyssey OLED 49 آنقدر چشمگیر است. این پنل به‌طور قابل توجهی نازک است و ظاهری غیرقابل تحمل و دست و پا گیر را به خود می‌گیرد و به آن احساس آینده‌نگر و قابل کنترل می‌دهد. این یک مانیتور گیمینگ برجسته است، شکی نیست. اما مهمتر از آن، این یک مانیتور بازی عالی است که ممکن است در واقع بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

ایسوس ROG 27 اینچی OLED

OLED نام بازی برای مانیتورهای گیمینگ در 2023 بود، اما Asus ROG Swift OLED PG27AQDM تاج را به خود اختصاص داد. این یک مانیتور گیمینگ 1440p و 27 اینچی با OLED است و فرکانس آن 240 هرتز است. اگرچه فریادها برای گزینه‌های 4K و 32 اینچی بیداد می‌کنند، PG27AQDM واقعاً نقطه خوبی است. تراکم پیکسلی آن در ۲۷ اینچ عالی است، نرخ تازه‌سازی برای عناوین ورزش‌های الکترونیکی عالی است و OLED ظاهر بسیاری از بازی‌ها را کاملاً تغییر می‌دهد.

بهترین مانیتورهای بازی 2023

ما کمی با بازی Warhammer Vermintide 2 را روی صفحه نمایش بازی کردیم و این باعث می شود این بازی پنج ساله کاملاً جدید به نظر برسد. مشابه Odyssey OLED 49، این مانیتور نیز بسیار نازک است. حاشیه‌ها در حین استفاده از آن تقریباً ناپدید می‌شوند و نازکی به این معنی است که تنظیم آن بسیار آسان است. این حمله اولیه ما به پنل های مانیتور OLED با اندازه سنتی است و اولین قدم عالی است.

Alienware AW2524H 500Hz

در نقطه مقابل Alienware AW2524H قرار دارد. این یک مانیتور 25 اینچی با وضوح 1080p است و صادقانه بگویم که عالی به نظر نمی رسد. به نظر می رسد پنل IPS بی نظیر شما که در هر مانیتور بازی ارزان قیمتی پیدا می کنید. این یکی به دلیل نرخ نوسازی 500 هرتزی خود متمایز است، که محدوده نرخ تازه سازی ناشناخته ای برای نمایشگرهای بازی است.

بهترین مانیتورهای بازی 2023

Alienware x17 R2 دارای صفحه نمایش 480 هرتزی است  اما یک مانیتور مخصوص بازی 500 هرتزی یک تقویت بزرگ برای بازی های رقابتی است و به این دلیل است که شما هر 2 میلی ثانیه یک تصویر جدید دریافت می کنید و این می تواند در سطوح بالای بازی های رقابتی تفاوت ایجاد کند. حتی Samsung Odyssey Neo G8 با نرخ رفرش 240 هرتز خود، در هر نوسازی کمی بیش از 4 میلی ثانیه است.

این قطعاً مانیتور برای همه نیست، اما همچنان به جلو بردن پاکت نرخ تازه‌سازی ادامه می‌دهد. اگر می‌بینید که در حال بازی Overwatch 2، League of Legends، Rainbow Six Siege، Valorant یا هر بازی بسیار رقابتی دیگری هستید، اگر می‌خواهید در بالاترین سطح رقابت کنید، این مانیتوری است که باید خریداری کنید.

مانیتور ال جی OLED Flex

پایان دادن به لیست، مانیتوری است که مدتی است با آن آشنا بودیم: LG OLED Flex. آیا تلویزیون است؟ آیا مانیتور است؟ چه کسی اهمیت می دهد؟ آنچه مهم است این است که این صفحه نمایش 45 اینچی OLED است که موتوری در پشت آن تعبیه شده است. این به شما این امکان را می دهد که با لمس یک دکمه صفحه نمایش را به سمت داخل منحنی کنید و در عین حال کیفیت تصویر عالی OLED را تجربه کنید.

فراتر از حقه نمایشگر منعطف بودن، OLED Flex دارای فناوری چشمگیر زیادی است. این پردازنده دارای پردازنده تصویر A9 ال‌جی است که روی مانیتور نمی‌بینید، و از نرخ نوسازی متغیر از طریق Nvidia G-Sync و FreeSync پشتیبانی می‌کند. این یک مانیتور بازی رویایی است.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید