جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین مرکز اجرای آب بندی نما ساختمان

author منتشر کننده
نظرات (1) 3 0
بهترین مرکز اجرای آب بندی نما ساختمان

آب بندی نما ساختمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نمای ساختمان مکانی است که همه افراد برای اجرای آن هزینه قابل توجهی انجام می‌دهند، و به همین دلیل نیاز است برای نگهداری و طول عمر بیشتر آن از بهترین و تمامی روش های ممکن استفاده شود. یکی از بهترین و مناسب ترین شیوه ها عایق کاری یا ضد آب سازی نما ساختمان است. به طور کلی نمای یک ساختمان به صورت گسترده در معرض شرایط آب و هوایی مختلف است، و یکی از تهدیدهای بزرگ برای کاهش کیفیت و طول عمر آن، نفوذ آب در قسمت های مختلف آن است. آب بندی نما در یک ساختمان علاوه بر حفظ زیبایی و کیفیت نمای یک ساختمان، از ایجاد پوسیدگی ها و در نتیجه کاهش طول عمر مفید ساختمان جلوگیری می‌کند.

آب بندی نما ساختمان که گاها با عنوان عایق کاری نمای ساختمان و یا ضد آب سازی نما ساختمان نیز شهرت دارد، به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان میزان طول عمر و زیبایی نمای یک ساختمان را حفظ نمود. گاها نیز قسمتی از نمای یک ساختمان آسیب می‌بیند، برای اینکار نیز می‌توان پس از مرمت از آب بندی نما استفاده نمود تا، دیگر قسمت های نما دچار خرابی نشود.

آب بندی نما ساختمان

چه خدماتی برای آب بندی نما انجام می‌شود؟

آب بندی نما خدمتی است که بر روی نماهای مختلف انجام می‌گیرد. بعضی از نماها با سنگ، بعضی از نماها با سرامیک، بعضی از نماها با آجر و غیره اجرا می‌شوند. پس از اجرای نما یکی از کارهایی که باید حتما انجام شود، آب بندی یا ضد آب سازی نما است. این خدمت معمولا در این موارد انجام می‌شود:

بندی کشی ساختمان: گاهی نمای ساختمان با سنگ و یا سرامیک انجام می‌شود. برای همین لازم است فواصل بین سنگ یا سرامیک ها با ملات مناسب و همرنگ با نما پر شود. این کار علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر در نمای یک ساختمان، باعث عایق کاری نمای ساختمان و یا ضد آب شدن آن می شود.

عایق نمودن نما: گاهی به دلایل مختلف نیاز است نمای ساختمان در برابر شرایطی مثل نفوذ آب، آلودگی های صوتی، گرما یا سرما و غیره عایق کاری شود. برای همین می توان از عایق کاری یا آب بندی نما استفاده نمود.

بستن درز نماهای شیشه ای: گاهی نمای یک ساختمان با استفاده از شیشه های مختلف اجرا می‌شود و به همین دلیل لازم است که نمای شیشه ای مذکور و فواصل بین آن‌ها پر شود. برای آب بندی نما شیشه ای ساختمان معمولا از چسب های مناسب استفاده می‌شود.

مزایای آب بندی نما ساختمان

آب بندی نمای یک ساختمان دارای مزایا و ویژگی های زیادی است. یک نمای ساختمان پس از آب بندی کیفیت بالاتری پیدا می‌کند. در ادامه این متن مزایای آب بندی یا ضد آب سازی نما توضیح داده می‌شود.

آب بندی نمای یک ساختمان باعث افزایش مقاومت آن می‌شود. نفوذ آب باران، شرایط آب و هوایی مثل گرماهای سوزاننده تابستان و سرماها یا یخ زدگی های زمستان می توانند باعث ایجاد خرابی در نمای یک ساختمان شوند. اگر آب بندی و یا عایق کاری نمای ساختمان به صورت اصولی انجام گیرد، احتمال رخ دادن اتفاقات ذکر شده بسیار کاهش می یابد، و ساختمان طول عمر بیشتری خواهد داشت.

آب بندی نمای ساختمان همچنین باعث می شود ساختمان مذکور تا حدود زیادی در مقابل شرایط مختلف عایق کاری شود. به همین دلیل می توان با آب بندی یک ساختمان آن را در برابر شراط مختلف عایق نمود و در نتیجه آرامش بیشتری را به اعضا و فضای خانه منتقل نمود.

آب بندی نمای ساختمان ها باعث جلوگیری از شوره زدگی نمای ساختمان و همچنین جلوگیری از کثیف شده آن می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود در نماهای سیمانی، آجری و سنتی حتما از روش ضد آب سازی نما استفاده شود.

 آب بندی نما ساختمان

بهترین مرکز اجزای آب بندی نما ساختمان

آب بندی نما ساختمان موردی است که انجام آن را باید به افراد متخصص و حرفه ای سپرد. اگر آب بندی نمای ساختمان به درستی و به صورت حرفه ای انجام گیرد، در نتیجه طول عمر بیشتری داشته و بر عمر مفید ساختمان نیز افزوده می‌شود. در ایران و استان تهران شرکت ها و افراد مختلفی هستند که در زمینه  عایق کاری نمای ساختمان یا ضد آب سازی نما فعالیت دارند، و می‌توان از آن‌ها برای انجام این کار کمک گرفت. اما اگر تمایل دارید تا آب بندی نمای ساختمان خود را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید، توصیه می‌شود از شرکت های معتبر کمک بگیرید.

آب بندی نما ساختمان خدمتی است یک شرکت تخصصی آن را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما انجام می‌دهیم. اگر تمایل دارید با این شرکت و خدمات آب بندی آن آشنا شوید می‌توانید بر روی لینک درج شده در انتهای این متن کلیک نمایید.

 

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. سلام.ممنون از رایامگ که شرکت جهان فرود رو برای اب بندی نمای ما معرفی کرد.دیروز سرچ کردم و با سایت شما اشنا شدم و اینگروه رو برای انتخاب کردم

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید