جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین گزینه های خرید لپ‌تاپ در سال 2019

author منتشر کننده
نظرات (11) 34 0
بهترین گزینه های خرید لپ‌تاپ در سال 2019

با وجود سرعت بالای پیشرفت در دنیای تکنولوژی این روزها پیدا کردن یک لپ تاپ مناسب و قدرتمند کار دشواری نیست. دشواری کار، انتخاب بین این طیف گسترده و رنگارنگ است. تنوع بازار لپ‌­تاپ مشتریان را گاهی گیج و مستاصل می‌­کند. ما در این مقاله سعی داریم ضمن معرفی بهترین لپ‌­تاپ­‌های سال 2019 به شما در انتخاب گزینه­‌ی مناسبتان کمک نماییم .

لپ‌تاپ

معرفی لپ‌تاپ Dell XPS 13

شرکت Dell امسال یکی از بهترین لپ‌­تاپ‌­های دنیا یعنی لپ­‌تاپDell XPS 13 را بهبود بخشیده و آن را به یک اَبر لپ‌­تاپ تبدیل کرده است. سبکی و طراحی فوق نازک، عملکرد قوی نمایشگر 4k و طراحی بدون قاب تنها بخشی از مزیت­‌های این لپ­‌تاپ هستند. دوربین این لپ‌تاپ نیز نسبت به مدل‌های قبل تغییر مکان داده و به بالای صفحه نمایش منتقل شده که تصویر بهتری ارائه می­‌دهد. اگرچه برخی کاربران از مواردی مانند کم بودن پورت‌­ها و یا طول عمر باتری کمتر از متوسط در مدل  4k شکایت داشته‌­اند با این حال این لپ‌­تاپ هنوز هم جزو بهترین لپ‌­تاپ‌های 2019 دسته‌­بندی می‌­شود.

لپ تاپ

معرفی لپ تاپ Huawei MateBook 13

اگر نام این لپ­‌تاپ را جستجو کنید با این عبارت مواجه می‌­شوید: تا به دندان مسلح! بله کیفیت ساخت عالی، صفحه کلید خوش دست، پردازنده­‌ی قوی به همراه گرافیک مجزا، صفحه نمایش با تصاویر زنده و پویا و قیمت مناسب، لپ­تاپ Huawei MateBook 13 را در لیست بهترین لپ‌­تاپ های 2019 قرار داده است. اما آنچه لازم است در مورد این لپ تاپ بدانید این است که این لپ‌تاپ از تاندربولت 3 پشتیبانی نمی­‌کند، و عمر باتری آن کمتر از حد متوسط گزارش شده است. همچنین این لپ­‌تاپ تنها از لوازم جانبی شرکت هاوایی پشتیبانی می­‌کند.

لپ تاپ

معرفی لپ‌تاپ HP Spectre x360

شرکت HP امسال با لپ‌تاپ Spectre x360 به بازار آمده است. منتقدان، عمر باتری فوق طولانی، سبکی، صفحه نمایش 4k و پورت نوع A را از مزیت­‌های این لپ تاپ برشمردند. همچنین شرکت HP در طراحی این لپ تاپ خلاقیت به خرج داده و گوشه‌­های پشتی لپ­ تاپ را حذف کرده و در عوض دکمه‌­ی روشن / خاموش و پورت شارژر را در این قسمت‌ها تعبیه کرده است! این طراحی برای بیشتر کاربران جذاب است زیرا حالا دیگر دکم‌ه­ی خاموش / روشن درجایی قرار گرفته است که امکان فشرده شدن تصادفی آن را کاهش می‌دهد بعلاوه خیلی زود به این محل جدید عادت هم می‌­کنید. اما آنچه بیشتر از هرچیز در این لپ­‌تاپ آزاردهنده است، کم نور بودن صفحه نمایش و دشواری کار با آن در محیط­‌های بیرونی می‌باشد.

لپ تاپ

معرفی لپ‌تاپ Apple MacBook Pro

این چهارمین سالی ست که شرکت اپل با این طراحی به بازار می­‌آید و اگرچه لپ تاپ Apple MacBook Pro نسبت به مدل­‌های چهارسال قبل صفحه کلید بهتری دارد، بلندگوهایش تقویت شده­‌اند و به چهار ورودی تاندربولت مجهز شده است با این حال همچنان نواقصی از مدل‌­های قبلی بر جای مانده است که از جمله­‌ی آن‌ها می‌­توان به وزن بیشتر نسبت به سایر لپ‌­تاپ­‌های 13 اینچی، قیمت بالاتر نسبت به سایر لپ‌­تاپ های مشابه و نوار لمسی بد دست اشاره کرد. با این حال طراحی زیبا، صفحه نمایش پویا و زنده و عملکرد قوی پردازنده‌­ی لپ تاپ Apple MacBook Pro بعلاوه‌ی بهبودهایی که در بالا به آن اشاره شد، همچنان توانسته طرفداران این شرکت را حفظ نماید.

لپ تاپ

معرفی لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus S GX701

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال داشتن لوازمی با طراحی خاص و منحصر به فرد هستند؟ اگر چنین است پیشنهاد می‌کنم نگاهی به لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus S GX701 بیاندازید. طراحی جدید و تا حدی عجیب این لپ تاپ اولین چیزی است که توجه کاربر را به خود جلب می‌­کند. به خاطر اینکه صفحه کلید به جلوی لپ تاپ منتقل شده است، پد لمسی بالاجبار به سمت راست تغییر مکان داده جایی که به طور عادی انتظار دیدن ماشین حساب را داریم. اما این ویژگی نه تنها آزاردهنده نیست بلکه این لپ‌تاپ را به یکی از بهترین لپ تاپ‌های مخصوص بازی تبدیل کرده است. فن جدید و پرقدرت این لپ‌تاپ با خنک سازی فوق العاده­‌ی خود، عملکرد پردازنده‌ی قوی لپ‌تاپ را دو چندان کرده است. اما این لپ‌تاپ نیز همانند سایر لپ تاپ‌ها دارای نواقصی ست که از جمله‌ی آن می‌توان به طول عمر کم باتری، گران بودن دستگاه و نبود پورت LAN اشاره کرد.

لپ تاپ

معرفی لپ‌تاپ Microsoft Surface PRO 6

این لپ‌تاپ، در اصل یک لپ تاپ/ تبلت است به این معنا که امکان جدا شدن صفحه کلید و استفاده ی جداگانه از صفحه نمایش در قالب یک تبلت وجود دارد. از مزایای این لپ‌تاپ می توان به صفحه نمایش بسیار با کیفیت، عمر باتری طولانی و قدرت پردازنده ی بالا اشاره کرد. سبکی این لپ‌تاپ و همچنین امکان جدا شدن صفحه کلید، این لپ‌تاپ را به یک لپ‌تاپ بسیار مناسب برای محیط‌­های کاری تبدیل کرده است. با اینحال کم بودن تعداد موارد بهبود یافته نسبت به مدل 2018 ، گران بودن دستگاه و همچنین نبود USB-C از معایبی ست که در مورد این لپ‌تاپ می توان عنوان کرد.

لپ تاپ

معرفی لپ‌تاپ Dell XPS 15 2-in-1

لپ‌تاپ Dell XPS 15 2-in-1 طراحی شده است تا بالاترین سطح عملکرد شرکت DELL را در یک دستگاه باریک و بسیار سبک به کاربران ارائه نماید. در مدل 2019 ، شرکت DELL بلاخره جای دوربین را عوض کرده که به لطف آن حالا می‌توانیم تصاویری با زاویه­‌ی بهتر از خودمان ارائه دهیم. چرخش 360 درجه­‌ای صفحه نمایش، پردازنده ی قوی، عمر باتری طولانی و کیفیت بالای صفحه‌ی نمایش به قدری برای مخاطبان جذاب و دوست داشتنی هستند که شاید بتوان از معایبی همچون کم عمق بودن دکمه‌­ها و فاصله‌­ی کم بین آن‌ها و نبود پورت USB-A چشم پوشی کرد.

لپ تاپ

معرفی لپ‌تاپ Acer Predator Helios 300

شرکت Acer در طراحی مجدد Predator Helios فوق العاده عمل کرده است و تا حد زیادی می­‌توان گفت که انگار یک لپ تاپ کاملا جدید متولد شده است. در لیست مزایای این لپ‌تاپ قبل از هرچیز باید قیمت مناسب آن را قرار داد. که این ویژگی به همراه عملکرد قوی دستگاه و به روزی رسانی آسان، لپ تاپ Acer Predator Helios 300. را در صدر لیست بهترین لپ‌تاپ های مخصوص بازی قرار داده است. از معایب این دستگاه می‌توان به نبود ورودی کارت حافظه و تاندربولت 3 ، باتری کوچک با عمر نسبتاً کم و طراحی نه چندان جذاب اشاره کرد.

لپ تاپ

بین این لیست کدام لپ‌تاپ را باید انتخاب کرد؟

معرفی برترین لپ‌تاپ های سال 2019 به پایان رسید اما آنچه مشخص نشد این است که باید کدام لپ تاپ را انتخاب کرد؟ در بررسی هر لپ‌تاپ به دو بخش پرداخته می‌­شود: مزایا و معایب. هیچ لپ تاپی بی نقص نیست. برای انتخاب لپ تاپ مناسب بایستی اول بازبینی جامع آن را مطالعه کرد و بررسی کرد که معایب این لپ‌تاپ تا چه حد برایمان مهم است. شما دنبال چه لپ‌تاپی هستید و از خرید آن چه هدفی دارید؟ آیا پردازنده­‌ی قوی برایتان انقدر مهم است که از سنگین بودن دستگاه چشم پوشی کنید؟ یا  قصد دارید از نرم افزارهای سبک و کم حجم استفاده کنید اما در عوض باید کل روز لپ‌تاپ را با خود حمل کنید. آیا قصد نصب بازی­‌های سنگین را دارید؟ آیا قرار است در جایی از لپ‌تاپ استفاده کنید که دسترسی همیشگی به پریز برق ندارید؟ قبل از انتخاب لپ تاپ باید ابتدا به این قبیل سولات پاسخ دهید تا بتوانید خریدی موفق داشته باشید. پس شاید بهتر باشد عنوانمان را عوض کنیم و به جای آن بنویسم «برای شما» بهترین لپ‌تاپ سال 2019 کدام لپ‌تاپ است؟

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (11)

  1. بله لب تاب لنووو تقریبا از جهت کیفیت و قیمت از همه لب تاب ها بهتره

  1. ایسر از نظر سخت افزاری واقعا با کیفیته.لپ تاپ خوده من ایسره و با وجود اینکه سالهاست دارم ازش کار میکشم هیچ وقت از نظر سخت افزاری به مشکل بر نخوردم.

  1. به نظر من اپل و سونی دارن پول برندشونو میگیرن.در صورتی که ایسوس و ایسر الان خیلی خوب شدن.

  1. معایب ومزایای هر محصولی رو ماخودمون مشخص میکنیم چون ماها چارچوب خواسته هامون رو تعیین میکنیم میبینی یکی لپ تابی بخواد عمر طولانی داشته باشه یا........

  1. مرسی, مطلب خیلی عالی ای بود. از نظرات مفید و کاربردی دوستان هم ممنوم

  1. اکثر مدلهای لپ تاپ خوب و بد داره ولی من بیشتر اپل و سونی را می پسندم

  1. همیشه انتخاب لپ تاپ کاری سختیه ولی در انتخاب آن باید کیفیت و کارایی اش توجه شود که من لنوو را بسیار می پسندم

  1. همه مدل های لپ تاپ خوب و بد داره . مثلا من سالها dell داشتم و خیلی راضی بودم و بعد از اون ایسوس خریدم که سوخت .خیلیا میگن ایسوس بهتر از dell هست

  1. لبتابای ایسوس تو بعضی مدلاش مشکلات فاحش دیده شده که عمرا نباید میبوده.

  1. لپ تاب انتخاب کردن واقعا کار سختیه.من همیشه ایسوز رو هم از نظر کیفیت و هم از نطر قیمت و کارایی از بین لپ تاب های دیگه بیشتر می پسندم و ترجیح میدم....

    1. اگه کیفیت بالا و قیمت پایین رو مد نظر داشته باشیم 1-ایسوس 2-لنوو 3-ایسر

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید