جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تأثیر شستشو و نظافت مبلمان در افزایش طول عمر آن

author منتشر کننده
نظرات (1) 2 0
تأثیر شستشو و نظافت مبلمان در افزایش طول عمر آن

شستشو و نظافت مبلمان از جمله عوامل تأثیرگذار بر افزایش طول عمر آن می باشد، بنابراین بایستی به آن جهت نگهداری طولانی مدت مبلمان توجه شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با اهمیت و تأثیر شستشوی مبلمان آشنا کنیم و البته اصول شستشوی درست را نیز توضیح خواهیم داد.

مبلمان و اشیا چوبی بخشی از زندگی روزمره ما هستند. برخی از آنها به دلیل کاربردی بودن، برخی دیگر به دلیل زیبایی و بعضی دیگر ممکن است از نظر احساسی یا نمادین و به عنوان یادگاری برای ما اهمیت داشته باشند. ماهیت یا هدف آنها هر چه باشد، اگر برای ما اهمیت دارند، شایسته بهترین مراقبتی هستند که می‌توانیم از آنها داشته باشیم.

5 مزیت اصلی شستشو و نظافت مبلمان که لازم است بدانید

شستشو و نظافت مبلمان به صورت حرفه ای و اصولی راهکاری است که باید برای حفظ و نگهداری طولانی مدت آن انتخاب کنید. 5 مزیت اصلی و مهم تمیز کاری مبلمان شامل موارد زیر است:

1. عمر طولانی تر مبلمان

بایستی بدانید که هر چه از لوازم و مبلمان خود بهتر مراقبت کنید، ماندگاری و طول عمر آنها بیشتر می شود. شستشو و نظافت مبلمان یا لوازم داخلی از ایجاد لکه در پارچه مبلمان شما جلوگیری می کند.

این کار بوها، چربی بدن و گرد و غبار را که ممکن است به طور دائمی به مبلمان شما در صورت عدم نگهداری مناسب بچسبد، از بین می برد. با استفاده از تمیز کننده مبلمان می توانید عمر مبلمان خود را افزایش داده و در دراز مدت در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تأثیر شستشو و نظافت مبلمان در افزایش طول عمر آن

2. کیفیت بهتر هوا

روکش مبلمان به دلیل ماهیت الیافی خود به طور طبیعی مواد آلرژی زا را جمع می کند. تمیز کاری حرفه ای مبلمان یا لوازم داخلی عمیق به داخل الیاف مبلمان شما می رود و شوره، گرده و گرد و غبار را که می تواند باعث آلرژی شود و چشم، بینی و گلو را تحریک می کند، از بین می برد. حذف این مواد حساسیت زا منجر به کیفیت بهتر هوا در منزل شما و زندگی سالم تر برای شما و خانواده تان می شود.

3. زیبایی ظاهری بهتر

شستشو و نظافت مبلمان، اثاثیه منزل شما را نو می کند. این کار به حفظ یکپارچگی مبلمان شما کمک کرده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند. نتیجه تمیز کردن حرفه ای و صحیح مبلمان، ظاهر بهتر مبلمان و در نتیجه خانه ای بهتر است.

4. بوی تازه تر و پاکیزه تر

روکش مبلمان شما در طول عمر خود چندین بوی مختلف را به خود گرفته است. اگرچه ممکن است بتوانید سریعا آنها را با یک اسپری خوشبو کننده بپوشانید، اما تأثیر آن دائمی نیست. اما فقط یک تمیز کاری کامل و عمیق باعث می شود که بوی نامطبوع مبلمان شما برطرف شود.

مزایای اصلی و مهم تمیز کاری مبلمان

5. روش های تمیز کاری ایمن تر

مبلمان شما ممکن است بسیار شکننده باشد، بنابراین جهت نظافت آن به تخصص نیاز دارید و نباید دوام آن را با بکار بردن مواد شوینده نامناسب به خطر بیاندازید. امروزه مراکز معتبری جهت شستشو و نظافت مبلمان فعال هستند که با برخورداری از تیم متخصص و با تجربه می توانند بهترین روش را برای تمیز کردن مبلمان شما تعیین کرده و ظاهر جدید آن را زیبا جلوه دهند.

مبل شویی پاشا یکی از این مراکز معتبر در تهران می باشد که نیاز شما به یک مبل شویی حرفه ای را برطرف می کند و پاسخگوی نیازهای شما در زمینه شستشو و نظافت مبلمان است.

دستورالعمل های نگهداری و شستشو و نظافت مبلمان جهت حفظ ماندگاری و افزایش طول عمر آن

دستورالعمل های مربوط به نگهداری مبلمان بسیار ساده است. اگر از مبلمان عاقلانه و به دقت استفاده شود، معمولا به تعمیر زیادی نیاز نخواهد داشت. اما ممکن است هنگام شستشو و نظافت مبلمان توسط افراد غیر حرفه ای آسیب هایی به آن وارد شود و دوام آن کاهش پیدا کند. بنابراین اهمیت شستشو و نظافت اصولی و درست مبلمان را نباید دست کم گرفت.

در این مواقع می توانید جهت اطمینان از شستشوی اصولی مبلمان از خدمات یک مبل شویی معتبر استفاده کنید. مبل شویی پاشا به عنوان یکی از بهترین مراکز مبل شویی تهران با افتخار آماده ارائه خدمات در زمینه شستشوی انواع مبلمان شما می باشد.

خدمات نظافت مبلمان

تمیز کردن سطوح

در بیشتر موارد نگهداری مبلمان صرفا به معنای تمیز نگه داشتن مبلمان است. مبلمان چوبی فقط باید توسط یک متخصص حرفه ای به دقت گردگیری یا تمیز شود. بایستی بدانید که چه چیزی خاک را از بین می برد بدون اینکه روی سطح زیر آن تأثیر بگذارد.

غالبا می توان با استفاده از پارچه مرطوب، گرد و غبار را از بین برد. لکه های چرب یا چسبناک را می توان با یک شوینده ملایم و یا محلول آب و شوینده از بین برد. با این حال، اطمینان از اینکه محلول تمیز کننده روی سطح زیرین تأثیر نگذارد، امری حیاتی است.

مناطق ناهموار را می توان با یک قلموی نقاشی تمیز و طبیعی یا برس ظریف غبار زدایی کرد و سطوح مناسب با مقدار زیاد گرد و غبار را می توان با جارو برقی با دقت بسیار تمیز کرد.

کثیفی که به راحتی نمی توان آن را از بین برد، می تواند با پاک کننده هایی که با یک محلول رقیق مخلوط شده اند، پاک شود.

برای چوب یک پارچه پنبه ای را با حلال یا محلول تمیز کننده مرطوب کنید و هر بار به آرامی روی یک ناحیه کوچک بمالید. از استفاده زیاد از مایعات خودداری کنید، زیرا باعث آسیب می شود. سپس سطح تمیز شده را با یک دستمال تمیز و مرطوب پاک کنید تا باقی مانده پاک کننده ها پاک شود و پس از آن با پارچه نرم خشک شود.

اهمیت استفاده از خدمات مبل شویی

یکی از دلایل اهمیت استفاده از خدمات مبل شویی این است که در صورت خشک نکردن درست مبلمان در منزل بعد از نظافت آن، رطوبت در داخل مبلمان باقی می ماند و به مرور زمان باعث پوسیدگی و از بین رفتن آن می شود. اما مراکز مبل شویی از دستگاه های پیشرفته جهت خشک کردن مبلمان استفاده می کنند تا به این ترتیب طول عمر آن افزایش پیدا کند.

مبل شویی پاشا یکی از مراکز مبل شویی معتبر در تهران بوده که جزو بهترین مراکز مبل شویی در غرب تهران و مبل شویی در شمال تهران به شمار می رود. این مرکز با بهره گیری از پرسنل متخصص و حرفه ای، دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته و نیز بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده، آماده ارائه بهترین و کامل ترین خدمات ممکن در زمینه شستشو و نظافت مبلمان می باشد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. من یک چیز را نفهمیدم یعنی اگر مبل را تمیز کنیم باعث می شود که بهتر بماند؟ یا فقط راه های اصولی تمیز کاری را می خواستین به ما بگین تا مبل کهنه نشود..

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید