جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ترفند های افزایش بازخورد از اینستاگرام

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
ترفند های افزایش بازخورد از اینستاگرام

مشخص کردن نوع پیج اینستاگرام

در این مقاله می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه بازدهی پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. در اولین قدم شما باید با مشخص کردن نوع پیج اینستاگرام خود، سبک کاری خود را مشخص کنید. برای مثال اگر علاقه به آشپزی دارید کل موضوع پیجتان را حول محور آشپزی بزارید. هنگامی که موضوع پیج خودتان را انتخاب کردید، تکلیف شما و فالور هایتان روشن است و شما علاقه مندان واقعی به پست های خودتان را پیدا خواهید کرد و لایک، کامنت و ویو مورد انتظار خودتان را دریافت میکنید و در نقطه مقابل اگر کسی از موضوع پیج شما خوشش نیآمد شما را از مشترکین خود حذف خواهد کرد.

ترفند های افزایش بازخورد از اینستاگرام

داشتن برنامه ی عملی برای فعالیت در اینستاگرام

اینستاگرام مانند هر شبکه ی اجتماعی دیگری، پلتفرم مخصوص به خود را دارد که اگر آن را رعایت کنید پست های شما، ویو، کامنت و لایک مورد انتظارتان را دریافت میکند. داشتن برنامه ی عملی برای فعالیت در اینستاگرام یکی از نکات مهمی است که باید رعایت کنید. در روزها و ساعت هایی که پست های خود را آپلود میکنید توجه کنید، اگر یک روندی برای پست های خودتان به طور مثال سه روز یکبار انتخاب کنید، اینستاگرام متوجه این روند میشود و به نفع اکانت شما میشود و موجب میشود بهتر دیده بشود. اگر از آن دسته از افرادی هستید که اهل استوری گذاشتن هستید سعی کنید آن را هم از این پلتفرم پیروی کنید تا بازخورد خوبی بگیرید.

آپلود عکس های با کیفیت در اینستاگرام

خودتان را جای فالور های خودتان بگذارید. اگر شما وارد یک پیجی بشوید که کیفیت عکس های فوق العاده خوب باشد بیشتر خوشتان می آید یا پیجی که عکس های بی کیفیتی دارد؟ صدرصد شما هم از عکس های با کیفیت لذت بیشتری میبرید. پیشنهاد میشود به فالور های خود ارزش بدهید و سعی کنید با وقت گذاشتن زاویه مناسب عکس و نور پردازی مناسب و کیفیت خوب این حس را به بیننده منتقل کنید که برای لذت بردن آنها از محتوای شما، وقت میگذارید. آپلود عکس های با کیفیت در اینستاگرام بسیار نکته مهمی است که در ویو، لایک و کامنت گرفتن متاثر است. یک پیشنهاد ویژه میخواهم به شما بدهم. اگر کیفیت دوربین شما خوب نیست و قصد تارید محتوا تولید کنید، با نورپردازی صحیح میتوانید کیفیت دوربین خود را افزایش دهید.

استوری گذاشتن به طور مرتب در اینستاگرام

یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو، لایک و کامنت در پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید. استوری گذاشتن به طور مرتب در اینستاگرام موجب میشود اینستاگرام شمارا یک عضو فعال تشخیص دهد و بیشتر پیج شمارا به بقیه پیشنهاد بدهد. حتی ممکن است به عنوان هدیه چند دلار برای شما در نظر بگیرد که میتوانید به عنوان مثال برای تبلیغ کردن در اینستاگرام از آن استفاده کنید و آن در خود اینستاگرام خرج کنید. در استوری های خود سعی کنید با مخاطبان خود به طور صمیمانه ارتباط برقرار کنید.

نوشتن کپشن های جذاب در اینستاگرام

طبق گفته کارشناسان و متخصصین اینستاگرام، اگر کپشن خیلی طولانی باشد، بیشتر مخاطبان آن را نمی‌خوانند و به همین دلیل اگر حرف مفیدی هم در آن بین گفته شود مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، به جای استفاده از کپشن طولانی، از عکس نوشته به صورت اسلایدی یا ورقه ای استفاده کنید. نوشتن کپشن های جذاب در اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهم در اهمیت دادن افراد به پست شما است. بهتر است کپشن‌هامرتبط با یک توضیح کوتاه و معرفی کلی درباره موضوع محتوا، یک کال تو اکشن برای گذاشتن کامنت و تعدادی از هشتگ‌های مرتبط باشند. در این صورت میتوانید ویو، کامنت و لایک مورد نظر خود را دریافت کنید و حتی پست خود را به اکسپلور بفرستید.

استفاده از هشتگ در پست و استوری

بعد از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، این قابلیت مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت و در حال حاضر استورب به اندازه‌ی پست‌ها برای پیج مهم و ضروری هستند. استفاده از هشتگ در پست و استوری موجب میشود پست شما جز هشتگ های آن اضافه بشود و هرکسی که دنبال عکس یا محتوایی مرتبط با پست شما باشد، سریع بتواند پست شمارا ببیند و از آن استفاده کند. هشتگ گذاشتن به گرفتن لایک، ویو و کامنت کمک بسزایی میکند. شما با هشتگ گذاشتن میتوانید تفاوت بازدهی پست خود را با پستی که بدون هشتگ به اشتراک گذاشته شده است مقایسه کنید. سعی کنید هشتگ هایی مربوط با عکس خود بگذارید در غیر این صورت ممکن است بازدهی به صورت برعکس جواب بدهد.

داشتن تعامل مناسب با فالور های خود در اینستاگرام

داشتن تعامل مناسب با فالور های خود در اینستاگرام، یکی از عوامل مهم در افزایش بازدهی پیج اینستاگرام است. یکی از موضوعاتی که می‌تواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد، تعامل با پیج‌های مرتبط با حوزه مرتبط کاری خودتان است. پیج‌های مرتبط را فالو کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند و این امر باعث می‌شود تا مخاطبانی که پیج مورد نظر را دنبال می‌کنند، شما را ببینند و با شما آشنا شوند و این باعث میشود ویو و لایک پست شما افزایش پیدا کند. بعد از اینکه محتوای خود را به اشتراک گذاشتید در آخر محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند.

استفاده از تجربه های دیگران در زمینه پیج اینستاگرام

یکی از موضوعات مهم، استفاده از تجربه های دیگران در زمینه پیج اینستاگرام است. خیلی از افراد گمان می‌کنند که با خرید فالوور فیک می‌توانند زودتر به اهدافی که در ذهن خود دارند برسند، اما این کاملا اشتباه است. با خرید فالوور فیک نه تنها پیشرفت نمی‌کنید بلکه باعث می‌شود تا متضرر هم بشوید و دید همه نسبت به شما منفی بشود. هنگامی که  پیج کاری خود را راه‌اندازی کردید و آن را ساختید، هر پست یا استوری که بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری به شما می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید  رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود می‌گذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید و ببینید که مخاطبان شما چه چیزی را بیشتر دوست دارند و شما سعی کنید در پست های بعدی از آن بیشتر استفاده کنید. این نیز موجب افزایش لایک، ویو و کامنت شما میشود.

استفاده از تبلیغ های غیررایگان برای اینستاگرام

اگر شما کسب و کار دارید و برای شغل خود وب سایتی دارید، اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم می آورد که یک صفحه اینستاگرام اختصاصی بیزینس پروفایل برای کار خود ایجاد کنید که به روش های مختلف می توانید سرویس یا خدمات کسب و کار خود را در قالب پست تبلیغاتی به کاربران اینستاگرام معرفی کنید و از این طریق فالور، ویو، کامنت و لایک دریافت کنید. هرچقدر تعداد این ها بیشتر باشد امکان اینکه اینستاگرام محتوای شمارا به بقیه پیشنهاد بدهد، بیشتر است.

یکی از محدودیت های این روش مربوط به مشکل پروموت اینستاگرام در کشور ایران است که در حال حاضر برای کاربران ایرانی این قابلیت وجود ندارد و در دسترس نیست، اما اگر دوست یا آشنایی در خارج از کشور دارید میتوانید از آن کمک بخواهید و با استفاده از آی پی او، ان را فعال کنید.

استفاده از تبلیغ های غیررایگان برای اینستاگرام، گزینه مناسبی برای کسانی که کسب و کار دارند است.

ترفند های افزایش بازخورد از اینستاگرام

تبلیغ صفحه ی اینستاگرام خود در برنامه های دیگر

اگر شما در سوشال مدیا بسیار فعال هستید و دز اکثر برنامه ها یک اکانت فعال دارید با استفاده از آن میتوانید لینک اکانت اینستاگرام خود را در آن به اشتراک بگذارید و از آن طریق، فالور، ویو، کامنت و لایک دریافت کنید. سعی کنید پیج اینستاگرامتان حداقل 15 تا پست داشته باشد تا افراد تمایل به فالو کردن شما را پیدا کنند. میتوانید در برنامه های دیگر با گرفتن ویدیو از خود، در مورد پیج خودتان و سبک کاری آن یک توضیح کوتاهی دهید و در انتهای ویدیو، لینک اکانت اینستاگرام خود را قرار بدهید.

کامل بودن بیو پیج اینستاگرام

بیو پیج اینستاگرام شما یا بیوگرافی اینستاگرام شما اولین بخشی است که کاربر اینستاگرام با پروفایل شخصی یا تجاری شما روبه‌رو می‌شود. پس کامل بودن بیو پیج اینستاگرام شما بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در انتخاب نام خود سعی کنید خلاقیت داشته باشید و اسم های پیچیده و غیرخوانا استفاده نکنید. سعی کنید به صورت خلاصه یک بیوگرافی از خودتان و هدفتان از ساختن این پیج بزنید و در آخر خلاصه ای از سبک کاری پیجتان ارائه دهید. اگر پیج شما برای کسب و کارتان است، ادرستان، شماره تلفنتان و اگر وب سایت دارید ان را باید در بیو قرار بدهید. هرچقدر بیوی شما کامل تر باشد، افراد راحتر میتوانند به شما اعتماد کنند.

پس با این حساب بازدهی پیج اینستاگرام شما بالا میرود و به ویو، کامنت و لایک های مورد نظرتان خواهید رسید. حساب های مرتبط را تگ کنید و هشتگ نام تجاری خود را در بیو پیج اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. به علت بروزرسانی اینستاگرام در سال های اخیر، هر نام کاربری پروفایل یا هشتگ‌هایی که به بیو پیج اینستاگرام خود اضافه  کنید به لینک‌هایی قابل کلیک تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید