جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تفاوت، مزایا و معایب شستشوی فرش به روش سنتی و مدرن

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
تفاوت، مزایا و معایب شستشوی فرش به روش سنتی و مدرن

آیا چیزی در مورد قالیشویی کرج می دانید؟

آیا چیزی در مورد قالیشویی کرج، مبل شویی کرج و قالیشویی در محمد شهر که ارائه دهنده ی تمامی خدمات است می دانید؟ همانطور که میدانید فرش یکی از محصولات ضروری برای هر خانه ی ایرانی به شمار می آید. طبق تحقیقات که گزارش شده، فرش یکی از قدیمی ‌ترین زیر انداز های است که در منطقه خاورمیانه خصوصا ایرانی ها شناخته شده است و همانند دیگر محصولات به تعمیر، شستشو و نگهداری نیازمند است.

در واقع قالیشویی کرج، مبل شویی و قالیشویی در محمد شهر به دو روش سنتی و مدرن انجام می ‌شود بنابراین برای انتخاب درست باید تفاوت، مزایا و معایب آن ها آشنایی داشته باشید. این روزها صفر تا صد تمامی خدمات شستشو فرش، تعمیر و رفوگری به وسیله ی کارخانه های بزرگ قالیشویی انجام می گردد. ولی شما باید به یک موسسه معتبر همانند ( قالیشویی ) فرش خود را بسپارید تا خیالتان بابت آن راحت باشد. آیا می‌ دانید کدام روش برای شستشو صحیح تر است؟

معایب قالیشویی به صورت سنتی

در قالیشویی به روش سنتی بر خلاف مبل شویی کرج، قالیشویی کرج و قالیشویی محمد شهر معمولاً در این روش خاک گیری فرش توسط دست انجام می گردد که در بعضی مواقع به دلیل تکاندن نامناسب فرش پاره می ‌شود.

- در روش سنتی و با دست شستن، فرش دارای مزایا و معایب های است.

- مراحل قالیشویی و شستشوی فرش کاملاً به توان و انرژی که نیروی کار صرف می کند بستگی دارد و با حجم فشار کار، کیفیت شستشو پایین می ‌آید.

- بعضی وقت ها هنگام شستشو فرش و بلند کردن و جابجایی آن با دست که خیلی سنگین و خیس است ممکن است که فرش پاره شود.

- در مراحل آبکشی و کر دادن فرش بستگی به توان جسمی و نیروی کار دارد.

- اکثراً هنگام شستشوی فرش استفاده از دستگاه های قدیمی و شلاق زدن آن ها سبب می شود تا فرش و ریشه های آن پاره شود.

- آبگیرهای فرش در دستگاه های قدیمی اگر نیروهای کار با اندکی سهل انگاری، آن را به خوبی تنظیم نمی کردند فرش کاملاً پاره می شد.

- در فرآیند خشک شدن، فرش را در محیط باز همچنین زیر نور مستقیم آفتاب قرار می گرفت.

- آلودگی های محیط هم بعد از پایان شستشو اکثراً روی فرشی که شسته بودید تاثیر گذار بود.

- به علاوه مراحل خشک شدن فرش بستگی به شرایط جوی داشت مثلاً اگر در روزهای بارانی و برفی بود فرش دو هفته زمان میبرد تا خشک شود.

- همچنین استفاده از شوینده های نامناسب مثل پودرهای رختشویی، هنگام شستشوی فرش باعث خرابی فرش و زرد شدن ریشه های آن می شد.

- با توجه به تمام معایب بالا برای شستن فرش های عتیقه خود فقط به معتبرترین قالیشویی کرج، قالی های خود را بسپارید.

مزایای قالیشویی مدرن

مزایای قالیشویی مدرن

- بهتر است بدانید که مراحل پرزگیری و خاک گیری در قالیشویی کرج، مبل شویی کرج و قالیشویی در محمد شهر توسط دستگاه های مخصوص انجام می ‌شود.

- شستشوی فرش در قالیشویی کرج توسط بهترین و به روزترین دستگاه های روز دنیا انجام می‌ شود.
در این روش خستگی نیروی کار همچنین توان جسمی در شستشوی فرش بر کیفیت آن تاثیر گذار نیست.

- فرش توسط نوارهای نقاله جابجا می شوند و دیگر از سنگینی و پاره شدن آن خیالتان راحت است.

- مراحل آبکشی و کردادن آن به صورت کاملا تمیز توسط دستگاه های که زمانبندی معین و نیروهای ماهر انجام می‌شود.

- در دستگاه های جدید از فشار آب برای خروج کردن آب کثیف استفاده می کنند و دیگر از دستگاه های شلاق زن استفاده نمی کنند.

- در هنگام آبگیری فرش توسط دستگاه های آبگیر جدید چون متناسب با فرش است دیگر آسیب نمی‌بینند.

- در روش مدرن مراحل خشک شدن توسط گرمخانه های مجهز صورت می‌ گیرد و دیگر آلودگی محیط بعد از اتمام شستشو بر فرش تاثیر نمی گذارد.

- هنگام خشک شدن فرش شرایط جوی مثل روزهای بارانی و برفی تاثیر گذار نیست و طبق زمان تعیین شده فرش آماده می‌شود.

- برای حفظ رنگ فرش و ماندگاری آن از مواد شوینده مخصوص مثل شامپو فرش صنعتی استفاده می‌ شود همچنین از شوینده های تثبیت رنگ هم استفاده می‌ کنند.

- به خاطر آسیب احتمالی امکان شستشوی فرش های عتیقه وجود ندارد شستن این نوع فرش ها اکثرا توسط دست انجام می ‌شود.

همانطور که در متن بالا به ان اشاره نمودیم این روزها قالیشویی کرج، مبل شویی کرج و قالیشویی در محمد شهر به هر دو روش سنتی و مدرن فعالیت دارند بیشتر مردم در شهرهای بزرگ فرش های خود را به قالیشویی های مدرن می سپارند به خاطر کمبود فضا، شستشوی سریع و تمیز است همچنین قالیشویی در محمد شهر مجهز به بهترین تجهیزات و دارا بودن بهترین تجربیات گزینه ی مناسبی است که بدون هیچ دغدغه ای فرش های خود را به آنان بسپارید.

قالیشویی کرج با دستگاه

مبل شویی کرج

در مبل شویی کرج، قالی شویی کرج و قالیشویی در محمد شهر علاوه بر تمیز کردن مبلمان رضایت شما عزیزان در اولویت قرار دارد همچنین یکی از بهترین تکنسین های آن ها ارائه ی کلیه خدمات مبل شویی است که در منزل شما  شستن مبلمان و صندلی صورت می‌گیرد به علاوه تمامی خدمات آبگیری و خشکشویی در منزل با دستگاه های است که نیاز به جابه‌جایی مبلمان ندارد همچنین توسط بهترین پرسنل آموزش دیده صورت می ‌گیرد. در مبل شویی کرج شستن انواع مبلمان مانند: مبلمان چرمی، راحتی، جیر، پارچه‌ای، سلطنتی به علاوه تمامی مبلمان خارجی و ایرانی و همه نوع صندلی ها صورت می‌گیرد.

همانطور که به تمیز کردن فرش و دیگر کالاهای خانه اهمیت می‌دهید باید به تمیز کردن مبلمان هم اهمیت ویژه ای داد از جمله یکی از نکات مهم که طول عمر مبلمان را افزایش می‌ دهد شستن مرتب آن ها است زیرا با شستن مبلمان ظاهر زیبا و اولیه آن ها باز می گردد و دیگر نیاز به پرداخت هزینه های زیاد برای تعویض آن ها ندارید.

یکی از دغدغه افراد درباره ی شستشوی مبل این است که تصور می‌کنند با شستن آن ها رنگ و پارچه مبل آسیب می بیند ولی امروزه در مبل شویی دستگاه های استفاده می شوند که طراحی این دستگاه ها طوری است برای انواع مبلمان مناسب است. شایان ذکر است بدانید که فرمولاسیون جدید شستن مبلمان و محلول ها طوری است نه تنها در رنگ و روی مبلمان تاثیر ندارد بلکه جلا و شفافیت آن ها را بالا می‌برد، در نهایت با خیال راحت مبلمان خود را به یک مبل شویی مجاز بسپارید و دیگر نگران آسیب دیدن در موقع شستن آن ها نباشید.

قالیشویی کرج آماده کلیه خدمات به تمام همشهریان شهر کرج است که جهت اطلاعات به وب سایت ما به نشانی www.khoshnamacc.com مراجعه نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید