جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تفاوت کابل شارژر اصلی و تقلبی هواوی

author منتشر کننده
نظرات (1) 1 0
تفاوت کابل شارژر اصلی و تقلبی هواوی

این که تفاوت کابل شارژر اصلی و تقلبی هواوی در چیست و چه پارامتر هایی این دو نمونه را از هم تفکیک می‌کند، از جمله اساسی ترین دغدغه ی افرادی است که به دنبال خرید این کالای کاربردی می‌باشند.

برای این که بتوانید کابل شارژر اورجینال و با دوامی تهیه کنید می‌بایست اطلاعات خود را در رابطه با تفاوت های موجود میان نمونه های اصل و تقلبی تکمیل نمایید تا قدرت تشخیص درستی داشته باشید و فریب فروشنده های منفعت طلبی را که می‌کوشند محصولات فیک خود را به هر قیمتی بفروشند، نخورید. شارژر هواوی امداد موبایل https://emdadmobile.net اصل و با گارانتی تست 7 روزه هستند.

به همین دلیل ما در این متن به این موضوع پرداخته ایم و برای این که تفاوت کابل شارژر اصلی و تقلبی هواوی را شرح دهیم ابتدا ویژگی های نمونه های تقلبی را آورده ایم که عبارتند از:

* جنس خشکی و انعطاف ناپذیری دارند.

* نوشته های درج شده روی آن ها بیش از حد شفاف است.

* دارای سری های مات با لبه های نا صافی هستند.

* از مونتاژ نامناسبی برخوردارند.

* اندازه ی انواع و اقسام آن ها کمتر از یک متر و یا بیشتر از دو متر می باشد.

و ...

در مقابل کابل شارژر هایی که توسط کمپانی های معتبر تولید شده اند و کاملاً اورجینال هستند، دارای ویژگی هایی نظیر موارد زیر می باشند:

* جنس نرمی دارند.

* منعطف هستند.

* اندازه ی آن ها عمدتاً بین یک الی دو متر است.

* وزن سبکی دارند.

* دارای سری هایی شفاف و با مونتاژی با کیفیت هستند.

* از قابلیت بر قراری ارتباط بین کامپیوتر و موبایل برخوردارند، به بیانی دیگر اصطلاحاً دیتا دار هستند.

* در رنگ های سفید و مشکی می باشند.

* نوشته های روی سطح کابل شفافیت بیش از اندازه ای ندارند.

* جنس آن ها پلاستیکی است.

و ...

با مقایسه‌ی ویژگی های فوق به راحتی می‌توانید اصل بودن محصول مورد نظر را شناسایی کرده و با اطمینان خاطر به خرید بپردازید.

استفاده از کابل شارژر های تقلبی و عوارض ناشی از آن

اگر این مسئله را جدی نگیرید، به طور قطع باید منتظر عوارض ناشی از بی توجهی خود باشید. این عوارض دارای موارد بسیاری هستند که در ادامه خطرناک ترین و حائز اهمیت ترین مورد ها را ذکر کرده ایم:

* ترکیدن گوشی: کابل هایی که به درستی تولید نشده اند و از متریال نا مرغوبی برخوردارند، ممکن است منجر به داغی بیش از اندازه ی موبایل شوند و اگر به موقع متوجه این موضوع نشوید، انفجار گوشی را به دنبال خواهند داشت.

* ترکیدن شارژر: از آن جا که کابل های تقلبی به درستی قادر به انجام فرانید انتقال جریان برق شهری به موبایل نیستند، بعضاً امکان دارد در نتیجه سبب ترکیدن شارژر شوند. حتی بد نیست بدانید این اتفاق ممکن است اختلالاتی در سیستم الکتریکی مربوطه نیز به وجود آورد.

* خرابی باتری: کابل های غیر استاندارد به دلایل متعددی منجر به تخریب باتری شده و نهایتاً سبب توقف ناگهانی آن می‌شوند.

وسوسه انگیز بودن قیمت کابل های تقلبی منجر می‌شود از خرید محصول اصل صرف نظر کنید اما در ادامه هزینه های هنگفتی را متحمل خواهید شد که چند مورد از آن ها در قسمت بالا نام بردیم. در واقع موارد بالا به خوبی نشان دهنده‌ی حیاتی بودن این مسئله و اهمیت بالای خرید کابل شارژر اصلی هواوی هستند.

کابل شارژر هواوی

نگهداری از کابل شارژر هواوی و اقدامات موثر در این راستا

پس از این که توانستید کابل شارژ اورجینالی تهیه کنید لازم است در نگهداری از آن دقت و توجه بالایی داشته باشید. برای نگهداری درست از این کالا لازم است به مواردی چون مورد های پایین توجه نمایید:

* کابل شارژر هواوی را به هیچ وجه نپیچید و از گره خوردن آن جداً خودداری کنید. در راستای این اقدام سعی کنید در محلی از آن نگهداری نمایید که تا جایی که ممکن است باز و بدون پیچیدگی باشد.

* با آرامش آن را وارد سوکت گوشی کنید و در مقابل به هنگام اتمام شارژ با آرامش خارج نمایید.

* مانع از عواملی شوید که منجر به کشیده شدن آن می‌شوند.

* برای ممانعت از پارگی و یا شکستگی کابل می‌توانید از لوازم جانبی مختلفی نظیر فنر، نوار چسب پلاستیکی و ... استفاده کنید. این ملزومات حفاظت کننده را می‌توانید به راحتی از مراکز فروش لوازم جانبی گوشی های موبایل تهیه نمایید. و موارد بسیار زیاد دیگری از این دست مورد هایی که نام برده ایم.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. خدا شارژر فیک نصیب کسی نکنه. دو روزه خرابه

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید