جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تلاش توئیتر برای تشدید مقابله با محتوای نامناسب

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
تلاش توئیتر برای تشدید مقابله با محتوای نامناسب

توئیتر در بحبوحه اتهامات یکی از مدیران سابق خود در مورد کم کاری در زمینه برخورد با حساب‌های هرزنامه فرست، اعضای دو گروه مقابله با محتوای مسموم و ربات‌های هرزنامه فرست را ادغام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، توئیتر گروه تجربه سلامت خود را که بر روی کاهش اطلاعات نادرست و محتوای مضر کار می‌کنند، با گروه خدمات توئیتر که مسئول بررسی پروفایل‌هایی است که کاربران گزارش می‌کنند و حذف حساب‌های هرزنامه فرست را بر عهده دارد، ترکیب می‌کند. گروه جدید با توجه به ایمیل ارسالی به کارمندان، «محصولات و خدمات بهداشتی (HPS)» نامیده خواهد شد.

الا اروین، معاون محصولات بهداشتی و خدمات توئیتر که در ماه ژوئن به این شرکت پیوست، گروه HPS را رهبری خواهد کرد.

ایروین در ایمیلی به کارکنان نوشت: "ما به گروه‌هایی نیاز داریم که روی مشکلات خاص تمرکز کنند، به عنوان اعضای یک گروه با هم کار کنند و دیگر در بخش‌های مجزا فعالیت نکنند." وی اضافه کرد که این گروه بدون هیچ اغماضی پروژه‌های خود را اولویت بندی می‌کند.

ایجاد این گروه از آنجا اهمیت دارد که توئیتر در چندین جبهه به چالش کشیده شده است. پیتر «ماج» زاتکو رئیس سابق واحد امنیت و هکر معروف، این شرکت را به گمراه کردن قانون‌گذاران فدرال در مورد برخورد با هکرها و حساب‌های هرزنامه فرست متهم کرده و تصریح کرده برای توئیتر افزایش تعداد کاربران مهم‌تر از مقابله با حساب‌های قلابی هرزنامه فرست بوده، زیرا مدیران ارشد این شرکت تا ۱۰ میلیون دلار بابت افزایش تعداد کاربران روزانه پاداش می‌گرفتند و جدیتی برای مقابله با حساب‌های هرزنامه فرست نداشتند.

سی ان ان با استناد به این شکایت گزارش داد مدیران توئیتر منابع لازم برای درک کامل تعداد واقعی ربات‌ها را در این پلتفرم ندارند، توئیتر داده‌های کاربران را به درستی حذف نمی‌کند و کارکنان زیادی به این داده‌های حساس دسترسی دارند و ممکن است برخی کارکنان توئیتر برای سازمان‌های اطلاعاتی در خارج از آمریکا کار کنند. توئیتر روز سه‌شنبه اعلام کرد که اتهامات زاتکو با هدف جلب توجه و آسیب رساندن به شرکت بوده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید