جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تلویزیون مخصوص بازی های کامپیوتری از راه می رسد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
تلویزیون مخصوص بازی های کامپیوتری از راه می رسد

شرکت هایسنس از جدیدترین محصول خود در بازار تلویزیون های بازی رایانشی به نام Vidds S۸۵ رونمایی کرده که اکنون با قیمت ۷۴۲ دلار قابل پیش سفارش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این دستگاه مخصوص بازی رایانه ای رده بالا بدنه ای فلزی و نمایشگری ۸۵ اینچی با وضوح ۴K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزMEMC دارد که از HDR پشتیبانی می کند. به همین دلیل برای بازی رایانه ای ایده آل است.

همچنین این تلویزیون دارای طیف رنگی وسیع تری است که ۹۶ درصد از گستره DCI-P۳ را در بر می گیرد و ۱.۰۷ میلیارد ترکیب رنگی دارد و در نتیجه رنگ ها در آن زنده تر و دقیق تر نمایش داده می شوند.

از لحاظ فنی Vidds S۸۵ با پردازشگر ۴ هسته ای A۵۵ فعال می شود و مجهز به ۳ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه فلش است. این تلویزیون با هدف نمایش بازی های رایانشی و سرویس های پخش محتوا ارائه شده است. علاوه بر آن از وای فای دو باندی نیز پشتیبانی می کند و همچنین به سرعت به اینترنت متصل می شود.

Vidds S۸۵ با موتور مخصوص محافظت از چشم TÜV و فناوری کاهش نور آبی Rheinland عرضه می شود و به این ترتیب هنگام مشاهده طولانی مدت فشار کمتری به چشم کاربر وارد می کند. علاوه بر آن نمایشگر هوشمند قابلیت های خاصی دارد که به کاربر اجازه می دهد تا محتوای موبایل، تبلت و رایانه را نشان دهد. قابلیت شناسایی صوت که مبتنی بر هوش مصنوعی است، قابلیت های بدون لمس را تقویت می کند و در نتیجه استفاده از تلویزیون برای تمام گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان راحت تر است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید