جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

توییتر احتمالا به‌زودی نگارش متون طولانی را ممکن می‌کند

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
توییتر احتمالا به‌زودی نگارش متون طولانی را ممکن می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که توییتر ظرف چند هفته آینده ویژگی جدید نگارش متن طولانی که «Twitter Notes» نام دارد را منتشر خواهد کرد.

اخبار و گمانه‌زنی‌های مرتبط با این موضوع ماه‌هاست که در گردش هستند. حدود 2 ماه پیش «جین منچون وانگ» محقق حوزه اپلیکیشن، اسکرین‌شات‌هایی از یک ویژگی به نام Twitter Notes یا Twitter Articles را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات وانگ، این ویژگی به کاربران اجازه می‌داد پست‌هایی شبیه به قالب وبلاگ همراه با تصویر، لینک و توییت را ایجاد کنند. همچنین اسکرین‌شات‌های بیشتری از همان ابزار توسط محقق دیگری به نام «نیما اوجی» منتشر شدند که گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری مطالب با دنبال‌کنندگان یا ساخت لینک‌های انفرادی برای اشتراک گذاری پست‌ها در جاهای دیگر اینترنت را شامل می‌شدند.

با این حال به گزارش تک‌کرانچ، ویژگی مذکور اکنون همان Notes یا یادداشت‌ها نام دارد و با اینکه زمان عرضه احتمالی آن طی «هفته‌های آتی» عنوان شده اما همچنان احتمال می‌رود که عرضه آن به علت انجام آزمایشات بیشتر با تاخیر رو‌به‌رو شود.

 توییتر احتمالا به‌زودی نگارش متون طولانی را ممکن می‌کند

احتمال عرضه قابلیت نگارش طولانی در توییتر

لازم به ذکر است که افزودن این قابلیت به توییتر تغییر چشمگیری محسوب می‌شود زیرا با افزایش کلمات، ساختار نوشتاری این پلتفرم نیز تا حدی دستخوش تغییر خواهد شد. کاربران این شبکه اجتماعی در ابتدا تنها حق نگارش 140 کاراکتر را داشتند که این تعداد در سال 2017 دو برابر شد و به 280 کاراکتر تغییر کرد.

از سوی دیگر واقعیت امر این است که توییتر همین حالا هم لبریز از متون و پست‌های بلندی است که در قالب رشته توییت یا عکس از متن مقالات بلند به اشتراک گذاشته شده‌اند. شاید از همین رو اکنون زمان مناسبی جهت انجام این تغییر بزرگ باشد.

 توییتر احتمالا به‌زودی نگارش متون طولانی را ممکن می‌کند

بیشتر بخوانید: کلمات معجزه گر عنوان نویسی در اینیستاگرام

احتمال عرضه قابلیت نگارش طولانی در توییتر

همچنین راه‌اندازی حالت نگارش طولانی در این پلتفرم بیش از هر کاربر یا سازمان دیگری برای خود توییتر سودمند خواهد بود زیرا انتشار مستقیم مقالات یا یادداشت‌ها در فضای توییتر، متون را جهت اهداف تحقیقاتی و بازاریابی از قابلیت تحلیل بیشتری برخوردار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید