جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

جریمه احتمالی در انتظار گوگل و اپل در کره جنوبی

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
جریمه احتمالی در انتظار گوگل و اپل در کره جنوبی

کمیسیون ارتباطات کره جنوبی(KCC) تحقیقاتی درباره اپراتورهای فروشگاه های اپ از جمله اپل و گوگل و وان استور به منظور بررسی نقض قوانین پرداخت در اپ آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، طبق قانون کره جنوبی، در صورت کشف هرگونه تخلفی، شرکت خاطی ممکن است تا ۲ درصد درآمد سالانه در کسب وکار مرتبط خود جریمه شود. البته رگولاتور مذکور مقیاس هرگونه جریمه احتمالی در این مورد را مشخص نکرده است.

طبق قانونی که سال گذشته میلادی تصویب و از مارس امسال اجرایی شده، اپراتورهای فروشگاه های اپلیکیشن بزرگ مانند گوگل و اپل نمی توانند توسعه دهندگان اپ را وادار به استفاده از سیستم های پرداخت خود کنند.

کمیسیون ارتباطات کره جنوبی (KCC)در بیانیه ای اعلام کرد در ۱۷ می یک بررسی انجام داد تا مشخص شود گوگل، اپل و وان استور قوانین این کشور را نقض کرده یا خیر و نتایج نشان داد احتمالاً هر ۳ شرکت متخلف هستند.

این سازمان همچنین اعلام کرد در صورتی که تحقیقات انجام تخلفات را نشان دهد، اقدامات سختگیرانه تر مانند دستورات اصلاح عملکرد یا وضع جریمه برای شرکت ها را در نظر می گیرد.

تخلفات شامل آن است که اپراتورهای فروشگاه اپلیکیشن به طور ناعادلانه نقد محتوای موبایل را به تاخیر بیاندازند یا محتوای موبایلی که از روش های پرداخت طرف ثالث استفاده می کند را به تاخیر بیاندازد، محدود یا حذف کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید