جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

حالا می‌توانید با تمام ایموجی‌ها در واتس‌اپ به پیام‌ها واکنش نشان دهید

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
حالا می‌توانید با تمام ایموجی‌ها در واتس‌اپ به پیام‌ها واکنش نشان دهید

واتس‌اپ اواسط اردیبهشت‌ ماه قابلیت واکنش به پیام‌ها از طریق تنها شش ایموجی را در اختیار کاربران خود قرار داد. اما اکنون این پیام‌رسان امکان جدیدی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به جای استفاده از تنها شش ایموجی، از انواع مختلف ایموجی‌ها برای واکنش نشان دادن به یک پیام استفاده کنند. در واقع در بهینه‌سازی جدید بیش از شش ایموجی در دسترس کاربران قرار دارد تا بتوانند با آن‌ها به یک پیام واکنش دهند.

با وجودی که مدت زمان زیادی طول کشید تا متا امکان واکنش دادن به یک پیام از طریق ایموجی را در دسترس کاربران خود قرار دهد، اما این ویژگی مورد توجه کاربران قرار گرفت. با این وجود تعداد ایموجی‌هایی که در اختیار آنها قرار گرفت محدود بود و این موضوع باعث شد برخی از کاربران در سراسر جهان از واتس‌اپ بخواهند این محدودیت را برطرف کند و امکانات بیشتری در اختیارشان قرار دهد.

 حالا می‌توانید با تمام ایموجی‌ها در واتس‌اپ به پیام‌ها واکنش نشان دهید

بیشتر بخوانید: اپل از ویژگی امنیتی جدیدی برای مقابله با بدافزارها در iOS 16 رونمایی کرد

واکنش به پیام در واتس‌اپ با تمام ایموجی‌ها

حالا واتس‌اپ اعلام کرده به درخواست کاربران توجه نشان داده و محدودیت پاسخ دادن به یک پیام تنها از طریق شش ایموجی را برداشته است و در نتیجه آن‌ها می‌توانند با انواع مختلف ایموجی به یک پیام واکنش نشان دهند.

بدیهی است چنین امکانی می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد تا بتوانند به تنوع بیشتر ایموجی به پیام‌ها واکنش نشان دهند. واتس‌اپ اعلام کرده امکان جدید در دسترس تمامی کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار می‌گیرد ولی ممکن است دسترسی به آن برای تمامی کاربران سراسر جهان چند روز طول بکشد. اگر هنوز این امکان برای شما فعال نشده، واتس‌اپ این اطمینان را می‌دهد که طی روزهای آتی می‌توانید در آخرین نسخه واتس‌اپ از این قابلیت به راحتی استفاده کنید.

اگر امکان واکنش دادن به یک پیام با بیش از شش ایموجی در واتس‌اپ برای شما فعال شده، می‌توانید تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید