جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

برای خرید آیفون تصویری به چه اطلاعاتی نیاز است؟

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
برای خرید آیفون تصویری به چه اطلاعاتی نیاز است؟

خرید آیفون تصویری این روزها یکی از ملزومات هر خانه و ساختمانی است. از آنجا که دربازکن تصویری یک وسیله امنیتی به حساب می آید و با امکاناتی که امروزه روی آن ها از طرف سازندگان قرار می گیرد آن ها را به یک دستگاه برای کنترل وسایل امنیتی و کنترل تردد در منزل تبدیل کرده نصب آن روی هر ساختمانی واجب است.

اطلاعات لازم برای خرید آیفون تصویری

از آنجا که دربازکن های تصویری از امکانات مختلفی برخوردارند و هر برند دارای لیست قیمتی متفاوت است انتخاب و خرید آیفون تصویری نیاز به اطلاعاتی دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

تقسیم بندی آیفون تصویری از روی سایز مانیتور

یکی از رایج‌ترین و اولین تقسیم بندی های آیفون برای خرید آیفون تصویری تقسیم بر اساس سایز مانیتور است. مانیتورهای دربازکن های تصویری از سایز های ۳/۵ اینچ که کوچکترین سایز نمایشگر هست شروع می شود. بعد از آن سایز ۴/۳ اینچی است و بعد از آن سایز ۷ اینچی است که سایز متوسط در بین آیفون های تصویری است. در نهایت سایز ۱۰ اینچ است که بزرگترین سایز بین آیفون های تصویری است.

مشخصا مانیتور ۱۰ اینچی فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد. اما اگر یکی از مهم‌ترین عامل‌ها برای خرید آیفون تصویری قیمت کم آن است بهتر است دربازکنی با سایز ۳/۵ یا ۴/۳ اینچی تهیه کنید. برای مثال یکی از مدل های پرطرفدار آیفون تصویری تابا مدل ۵-۴۳ می باشد که سایز نمایشگر آن ۴/۳ اینچی می باشد.

خرید آیفون تصویری با حافظه یا بدون حافظه

آیفون های تصویری از حیث ذخیره سازی عکس و فیلم به با حافظه یا بدون حافظه تقسیم می شوند. وجود حافظه داخلی نشانگر داشتن قابلیت تهیه عکس و فیلم است. آیفون تصویری با حافظه معمولا یک تعداد مشخصی عکس و فیلم در خود ذخیره می کند. البته گاه آیفون ها دارای حافظه داخلی نیستند ولی می توان به آن ها کارت حافظه SD اضافه کرد و گاه با وجود داشتن حافظه داخلی می توان کارت حافظه هم افزود تا حجم ذخیره سازی عکس و فیلم های آن را افزایش می دهد.

انتخاب و خرید آیفون تصویری بر اساس قابلیت ارتباطی

آیفون تصویری همان‌طور که گفته شد دیگر تنها وسیله ای که بازکننده درب باشد نیست. با قابلیت های ارتباطی آیفون شما یک دستگاه کنترل امنیت و تردد در منزل دارید. یکی از این قابلیت های ارتباطی اتصال به دوربین مداربسته است. بعضی آیفون های تصویری قابلیت اتصال به یک پنل و یک دوربین را دارند و برخی قابلیت اتصال به بیشتر از یک دوربین را دارند.

خرید آیفون تصویری که قابل اتصال به دوربین مداربسته باشد به شما این امکان را می دهد که در نمایشگر دربازکن تصویری بتوانید تصویر دوربین مداربسته را هم مشاهده کنید. از این طریق می توانید فضای بیشتری را در منزل خود مشاهده کنید که قطعا تاثیر زیادی روی امنیت منزل دارد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ که نمایندگی آیفون تابا مشهد و شرق کشور است و البته به همه کشور محصولات تابا، الکتروپیک، کوماکس و... ارسال می کند اقدام کنید.

اتصال آیفون به وای فای و قابلیت تلفن کننده

اتصال به وای فای یا تلفن همراه و ثابت برای کنترل آیفون یا جوابگویی زمانی که کسی جوابگوی مراجعه کننده نیست مناسب است. اتصال به وای فای از طریق اپ مخصوص آن می تواند کل امکانات آیفون تصویری را به گوشی منتقل کند تا از راه آن بتوانید بدون نیاز به رفتن پای دستگاه درب را باز کنید یا با مراجعه کننده صحبت کنید.

برای خرید آیفون تصویری به چه اطلاعاتی نیاز است؟

قابلیت تلفن کننده که روی برخی از گوشی های آیفون تصویری وجود دارد در زمان جوابگو نبودن شما به مراجعه کننده به شماره شما تماس می گیرد.

یادتان باشد یکی از بهترین برندها که این قابلیت ها را در خود دارد برند تابا است. اگر قصد خرید آیفون تصویری تابا را دارید بد نیست به فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ سری بزنید.

خرید آیفون تصویری با قابلیت اتصال به آسانسور یا جک

در هنگام خرید آیفون تصویری می توانید این را لحاظ کنید که آیفون امکان باز کردن جک درب پارکینگ و فراخوان کردن آسانسور را دارد یا خیر. با داشتن قابلیت فراخوان کردن آسانسور می توانید بدون نیاز به انتظار دم درب آسانسور آن را به طبقه خود فراخوان کنید.

ارتباط با جک درب پارکینگ هم برای باز کردن درب اتوماتیک بدون نیاز به ریموت جک مورد استفاده قرار می گیرد. در آپارتمان ها یا ساختمان های بزرگ برای باز کردن درب اتوماتیک پارکینگ می توان بدون نیاز به ریموت مثلا زمانی که می خواهیم درب پارکینگ را برای مهمان باز کنیم یا ریموت را فراموش کرده ایم از این قابلیت آیفون تصویری استفاده کنیم.

خرید آیفون تصویری هندزفری یا صفحه لمسی

یکی دیگر از قابلیت های دربازکن های تصویری داشتن صفحه نمایش لمسی است که با کمک این صفحه نمایش دیگر به وجود دکمه های فشاری نیازی نیست. این مسئله باعث زیبایی بیشتر آن می شود. همچنین نداشتن گوشی و استفاده از میکروفن و بلندگو برای صحبت با مراجعه کننده آیفون تصویری را به یک صفحه تبدیل می کند که گوشی یا دهنی ندارد و تنها یک صفحه نمایش به چشم می خورد.

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید