جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

خرید نمایشگر ویدئو وال سالنی 400 اینچ

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
خرید نمایشگر ویدئو وال سالنی 400 اینچ

امروز افراد برای نمایش تبلیغات از دستگاه‌های پیشرفته‌ای به‌نام ویدئو وال استفاده می‌کنند. این محصول همچنین در سازمان‌ها برای اطلاع‌رسانی خبرهای مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور کلی باید گفت ویدئو وال در مکان‌های مختلفی کاربرد دارد.

Video Wall از بهترین تجهیزات قابل نصب در یک سالن محسوب می‌شود که امکان تبلیغات و بازاریابی را برای شما فراهم می‌کند. برای آشنایی با این محصول و خرید آن در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویدئو وال را بهتر بشناسیم

Video Wall یکی از انواع نمایشگر بوده که در سایزهای مختلف قابل سفارش است. شما می‌توانید با توجه اندازه سالن خود، برای سفارش این محصول که با نام نمایشگر دیواری نیز معرفی می‌شود، در اندازه‌های مختلف مانند سایز 400 اینچی، اقدام کنید.

Video Wallها از کیفیت بالایی در پخش تصاویر برخوردار هستند. همچنین این محصولات نسبت به نمایشگرهای خانگی مقاومت بالاتری دارند و برای ساعت‌های طولانی می‌توان بدون نگرانی آن‌ها را روشن نگهداشت.

ویدئو وال‌ معمولا برای استفاده در سالن‌های پوشیده انتخاب می‌شود. مانیتورهای تشکیل‌دهنده این محصول، با دقت بسیار زیادی در کنار هم قرار می‌گیرند. ضمن اینکه امکان پخش تصاویر یا ویدیوهای مختلف، در هر مانیتور وجود دارد.

خرید نمایشگر ویدئو وال سالنی 400 اینچ

چرا باید از ویدئو وال استفاده کنیم؟

بررسی دلایل استفاده از این محصول به ما در تصمیم‌گیری برای خرید ویدیو وال کمک می‌کند. به همین دلیل در این بخش به بررسی مهم‌ترین دلایل استفاده از این محصول می‌پردازیم. این موارد عبارت‌اند از:

• نصب ویدیو وال در سالن‌ها و فضاهای تجاری، جلوه بصری زیبایی ایجاد می‌کند.

• Video Wallها قدرت بالایی دارند و برخی مدل‌های این محصول را می‌توان به‌صورت شبانه‌روزی روشن نگهداشت. نمایشگرهای خانگی از این ویژگی بهره‌مند نیستند. طول عمر بالای ویدئووال، دلیل موجهی برای استفاده از این محصول به‌جای تلویزیون‌های خانگی است.

• مدل‌های مخلتف این محصول مصرف برق متفاوتی دارند، بااین‌حال نسبت به نمایشگرهای خانگی باید گفت از کم‌ترین میزان مصرف انرژی برخوردار هستند و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شوند.

• کیفیت پخش تصاویر در ویدئو وال، نسبت به نمایشگرهای معمولی خیلی بالاتر است. به همین دلیل نیز تاثیر بیشتری روی مخاطب می‌گذارد.

• از  ویدئو وال می‌توان در محیط‌های مختلف تجاری، اداری و صنعتی استفاده کرد، چراکه این محصول مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی مانند گردوخاک، گرما، نور مستقیم و حرارت دارد.

• نمایشگرهای این محصول را می‌توانید در مدل‌های لمسی سفارش دهید تا کار با آن‌ها آسان‌تر شود. البته امکان قفل کردن صفحه برای عدم‌ دست‌کاری محتوا توسط افراد متفرقه نیز وجود دارد. 

• زاویه دید این محصول بسیار گسترده است و با نصب آن در سالن، افراد زیادی می‌توانند محتوا را با کیفیت بالا مشاهده کنند.

بررسی کاربردهای ویدئو وال

نصب ویدیووال در سالن با اهداف مختلفی امکان‌پذیر است. به‌طور کلی باید گفت ویدئو وال کاربردهای زیادی دارد و در محیط‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد. برخی از مهم‌ترین کاربردهای این محصول عبارت‌اند از:

• از این محصول می‌توان به‌جای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین بنرهایی که در محیط‌های تجاری نصب می‌شوند استفاده کرد. با توجه به پیشرفت تکونولوژی و مدرن‌شدن زندگی، این روش تبلیغ، تاثیر بیشتری روی افراد می‌گذارد.

• امکان نصب این محصول در مکان‌های دولتی برای اطلاع‌رسانی‌ها وجود دارد.

• می‌توان ویدئو وال را در سالن‌هایی که مراسم‌های مختلف مانند کنسرت در آن‌ها برگزار می‌شود نصب کرد تا تصاویر باکیفیتی برای افراد نشسته در آخر سال نمایش داده شود.

• ویدئو وال را می‌توان در برح مراقبت نصب کرد.

• این محصول از کاربردی‌ترین تجهیزات اتاق‌ کنترل مراکز صنعتی به‌شمار می‌آید.

• از Video Wall می‌توان در مراکز نظامی مانند زندان نیز استفاده کرد.

• مراکز مدیریت شهری مانند مرکز کنترل ترافیک، برای پیشبرد وظایف خود باید از Video Wall استفاده کنند. 

نکات مهم برای خرید ویدئو وال

پیش‌از خرید ویدئو وال لازم است با نکات مهمی آشنا شوید تا محصولی تهیه کنید که کیفیت بالایی در پخش تصاویر دارد و برای مکان مورد نظر شما بهترین گزینه است.

یکی از ویژگی‌های مهم ویدئو وال که باید آن را در نظر داشته باشید قاب باریک اطراف آن است. این قاب که با نام بزل (Bezel) شناخته می‌شود، تاثیر زیادی روی یکپارچه نشان‌ دادن تصاویر دارد. در واقع برای پخش یکپارچه‌ترین تصاویر، باید به‌دنبال محصولی باشید که ظریف‌ترین بزل را دارد.

این ویژگی را با اصطلاح قاب تا قاب یا Bezel to Bezel  معرفی می‌کنند و با توجه به مدل صفحه‌نمایش ممکن است بین 1.8، 3.5 و 4.9 میلی‌متر متفاوت باشد. البته درحال‌حاضر مدل‌های جدیدی تولید می‌شود که فاصله Bezel to Beze آن‌ها زیر یک میلی‌متر است.

نکته دیگر، توجه به نوع نمایشگر است. به‌طور کلی برای تولید Video Wall از 3 نوع نمایشگر LED، LCD وDLP استفاه می‌شود. هرکدام از این مانیتورها ویژگی‌های خاص خود را دارند و کیفیت پخش تصاویر در آن‌ها متفاوت است. همچنین مصرف برق Video Wall را نوع نمایشگر آن مشخص می‌کند.

مکانی که قرار است ویدیو وال در آن نصب شود و فاصله آن تا بیننده‌ها نیز تاثیر زیادی در انتخاب محصول دارد. همچنین باید تعداد تصاویری که می‌خواهید به‌صورت هم‌زمان از ویدئو وال پخش شود را در نظر داشته باشید تا بهترین محصول را انتخاب کنید.

خرید نمایشگر ویدئو وال سالنی 400 اینچ

نحوه خرید ویدئو وال

برای خرید ویدئو وال باید به اعتبار فروشنده و نمونه‌کارهای آن دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. این مجموعه باید برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس‌ازفروش ارائه دهد تا نسبت به کیفیت ویدئو وال های آن، اطمینان بیشتری به‌دست بیاورید.

در این زمینه می‌توانیم به گروه صنعتی SSCO اشاره کنیم. این شرکت، واردکننده، طراح و تولیدکننده بسیاری از محصولات تکنولوژی ال‌ای‌دی است. با مراجعه به سایت این گروه صنعتی می‌توانید انواع ویدئووال موجود در آن را مشاهده و با توجه به نیاز خود، هر سایزی را می توانید سفارش دهید.

جمع‌بندی

ویدئو وال یک نمایشگر بزرگ است که از تعدادی مانیتور تشکیل می‌شود. این محصول کیفیت بالایی در پخش تصاویر دارد و مقاومت آن در برابر عواملی مانند گردوخاک، حرارت و گرما زیاد است. برای سفارش ویدئو وال باکیفیت، در اندازه های 100 تا 1000 اینچ ، می‌‌توانید به مجموعه SSCO مراجعه کنید.

تماس با ssco  

02188948922
09100591005
www.ssco.tv

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید